Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anu Saagimista jo valmiksi (Yökylässä Maria Veitola)

Vierailija

Saagim pääsi Neukkulasta Suomeen naimalla näitä vanhoja pappoja. Venäläisen naisen kohtalo on tuossa kulttuurissa velvollisuus kulkea horon vaatetuksessa ja miellyttää miestä kaikin tavoin.

Saagim on vain monien kaltaisiensa tavoin kateellinen suomalaiselle naiselle, joka on tasa-arvoinen, koulutettu ja työssäkäyvä nainen. Hoitaa työn, lapset ja kodin, tienaa omat rahansa.

Voi kulkea jopa tuulipuvussa töihin ja kauppaan.

Sivut

Kommentit (127)

Vierailija

Eiköhän tuo ole osaltaan pelkkää julkisuudenhakuisuutta, miksi suomalaiset naiset jaksaa tuon naisen jutuista välittää, en ymmärrä. Kerran vuodessahan hän haukkuu kaikki suomalaiset naiset, sillä tuntuu huomiota saavan, ei ketään hyvän itsetunnon omaava nainen hänen jutuista välitä, höpiskööt mitä lystää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katon vain sentakia et näen R-M:n kotia. Ihana mies, karismaattinen suomalainen.

Häh? Karismaattinen? Yhtä karismaattinen kuin lyhtypylväs.

Toki siitä kodin taiteesta jotkut ovat oikeita helmiä.

Vierailija

Ristomatti vois ottaa sen kangen perseestään pois. Vaimonsa paljon hauskempi ja rennompi. Vähän huonoa läppää kyllä välillä: etenkin tää kauneusleikkaus asia. Tiedän koska mullekin on sanottu niin. Mutta mä oon jo harjaantunut ja oisin antanut takasin. Mutta sen sijaan Mariahan on töissä eikä tietenkään saa sanoa. Mutta siis Anu on ihan hauska. Sen sijaan mun mielestä Maria on ehkä vähän kauniimpi.

Vierailija

Kosketti se kun Ristomatti kertoi poikansa kuolemasta.

Anussa ärsyttää nuo "neekeri, murjaani, lakupekka, ruotsalaiset on kaikki homoja" -heitot. Vai onko ne olivinaan vitsejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon vain sentakia et näen R-M:n kotia. Ihana mies, karismaattinen suomalainen.

Häh? Karismaattinen? Yhtä karismaattinen kuin lyhtypylväs.

Toki siitä kodin taiteesta jotkut ovat oikeita helmiä.

Kyllä vain, karismaattisuus voi olla myös hiljaista itsevarmuutta ja sitä jotain mikä tulee iän myötä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Anu teki typerästi BB:ssä, jossa sotki yöllä Andy McCoyn hyväntekeväisyyteen menevän taulun.

prkl olin jo unohtanut D:

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole osaltaan pelkkää julkisuudenhakuisuutta, miksi suomalaiset naiset jaksaa tuon naisen jutuista välittää, en ymmärrä. Kerran vuodessahan hän haukkuu kaikki suomalaiset naiset, sillä tuntuu huomiota saavan, ei ketään hyvän itsetunnon omaava nainen hänen jutuista välitä, höpiskööt mitä lystää.

Kyllä Maria Veitola sanoi Iltalehdessä (nettiuutiset) tänään että loukkaantui ja oli paskamainen fiilis pari päivää vierailun jälkeen. Ja Maria V vaikuttaa kyllä ihan hyvällä itsetunnolla varustetulta. Ei ole huonoa itsetuntoa jos loukkaantuu huonoista ja moukkamaisista käytöstavoista!

Siinä olen samaa mieltä, että Saagim haki vain taas julkisuutta, ja sai sitä. Ihmettelen vain mihin hän julkisuutta täällä Suomessa tarvitsee??  Käsittääkseni hänellä ei ole edes mitään työkuvioita täällä?

Vierailija

Anun taustaa tuntevana voin kertoa, että Anu on kasvanut isättömänä ja isoäidin hoivissa äidin panostaessa uraan. Myös Anun ja RM n Robin poika on kasvanut Anun äidin hoivissa. Ristomatin mukaan poika on Anun projekti ja hän on pojan syntyessä kertonut, että panostaa uraansa ja niin on tehnyt. Ristomatilla on lisäksi ollut jopa 15 vuoden tauko kolmen Jenkeissä asuvan tyttärensä näkemisestä.

Sori, mutta en yhtään ihmettele, että nämä kaksi kovaa, kovien, etäisten vanhempien kasvattamat ovat päätyneet yhteen. Tämä sillä kun moni kehuu Ristomattia itse pyhimykseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat