Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työtapaturman korvaukset

Epätietoinen Hämeestä

Minulle kävi työtapaturma jonka johdosta en voi enää harjoittaa omaa ammatiani. Kaikki vielä kovin vaiheeessa ja askarruttaa vakuutusyhtiön suhtautuminen asiaan esim. mahdollisen/välttämätömän uudelleenkoulutuksen kanssa.

Toinen asia on että minulla on henkilökohtainenvakuutus kattavatko nämä  työssä sattuneita vammoja josta jäänyt pysyviä vammoja.

Jos jollskin omakohtaisia kokemuksia niin olisi kiva kuulla. Vakuutusyhtiöt aina sellainen taho että kunjotain sattuu niin pittåä miettimään että yritetäänkö sitä taasen koijata.

Kommentit (3)

Vierailija

Loukkasin olkapääni kaatuessa töissä. Vakuutus korvasi hoidot ja sain kymppitonnin kertakorvauksen pysyvästä haitasta. Työtäni voin edelleen tehdä, vaikka käsi ei toimikkaan kuten ennen.

Vierailija

Oma vakuutus ei tule kyseeseen, kun on työtapaturma kyseessä. Mieti itse valmiiksi pari vaihtoehtoa uudelleenkouluttautumiseen ja lähde ehdottamaan yhtiölle. Tsemppiä ja toipumisia sinulle!

Vierailija

Kannattaa selvittää asia kunolla ja saada todistettuja lausuntoja, ja lääkärintodistuksia vammasta, siis aika aukottomia. Laksi suojelee aika hyvin, mutta toki vakuutusyhtiöt yrittää kaikenlaista. Jos ihminen joutuu sen takia työkyvyttömyyseläkkeelle, niin se on vakuutusyhtiöille todella kallista. Tosin työntekijä saa hyvän eläkkeen, yleensä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat