Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Tuomolat

Vierailija

Onko nää jotain julkkiksia tai tunnettuja henkilöitä? Itse en ainakaan tunnista? Pakko olla, ei kai jonkun normiperheen tylsästä arjesta nyt tv-ohjelmaa tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija

Minäkin olen miettinyt samaa, mainoksen olen nähnyt, mutten ainakaan tunnista ketään heistä. En tosin lue Seiskaa, että saattavathan he olla jotain ö-luokan julkkiksia.

Vierailija

"The Tuomolat esittelee mediastakin tutun Tuomolan uusperheen sekavaa arkea, jossa sattuu ja tapahtuu enemmän kuin monissa perusperheissä yhteensä."

"Tuomoloiden perheeseen kuuluvat media-alalla vaikuttava isä Jupe, bilejärjestäjänä toimiva yksityisyrittäjä-äiti Anna ja kaksi lasta, 11-vuotias varhaisteini Annabella sekä kolmevuotias pikkuveli Nikki."

Mielenkiinnosta googletin ja täytyy sanoa, että en ole kyllä kuullut media-ala Jupesta tai bilejärjestäjä-Annasta. "Mediasta tuttu", vissiin seuraan jotenkin vääränlaista mediaa.

Vierailija

Ainakin ohjelman sisältö on niin väkisin väännettyä ja huonosti käsikirjoitettua shaibaa, että ei ainakaan näiden "mediapersoonien" julkisuuskuvaa nostata tämä show.

Vierailija

Aloin minäkin tutkimaan ja ovat vissiin olleet siinä Äitien sota-ohjelmassa. Että vissiin niin mediasta tunnettuja.

Vierailija

Joo ei mitään tietoa keitä mää on enkä edes Googlella saanut selvennettyä asiaa yhtään tarkemmin.. 

Hhoijjaa...

Vierailija

Että oikein THE Tuomolat xD

Ilman Anna Erikssonin kans sutimista tosta Jupesta ei tiedettäis mitään. Vaimosta en oo koskaan kuullutkaan.

Vierailija

Mä kuvittelin että toi ukko on joku tuottaja tms. Ei se varmaan sitte oo ;)
Kuka se nainen vaimon lisäksi on mainoksessa?

Vierailija

Tuo Jupe Tuomola on joskus 10 v sitten ollut iso julkkis. Ei taida kuitenkaan enää olla.

Andy ja Angela oli kyllä parempia.

Vierailija

Muistaako kukaa mikä soittoääni puhelimessa oli sillä pinkki hiuksisella Marilla, joka on Tuomoloiden kämppis. Esittäjä ja kappale?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat