The Tuomolat
Onko nää jotain julkkiksia tai tunnettuja henkilöitä? Itse en ainakaan tunnista? Pakko olla, ei kai jonkun normiperheen tylsästä arjesta nyt tv-ohjelmaa tehdä?
Kommentit (14)
Minäkin olen miettinyt samaa, mainoksen olen nähnyt, mutten ainakaan tunnista ketään heistä. En tosin lue Seiskaa, että saattavathan he olla jotain ö-luokan julkkiksia.
"The Tuomolat esittelee mediastakin tutun Tuomolan uusperheen sekavaa arkea, jossa sattuu ja tapahtuu enemmän kuin monissa perusperheissä yhteensä."
"Tuomoloiden perheeseen kuuluvat media-alalla vaikuttava isä Jupe, bilejärjestäjänä toimiva yksityisyrittäjä-äiti Anna ja kaksi lasta, 11-vuotias varhaisteini Annabella sekä kolmevuotias pikkuveli Nikki."
Mielenkiinnosta googletin ja täytyy sanoa, että en ole kyllä kuullut media-ala Jupesta tai bilejärjestäjä-Annasta. "Mediasta tuttu", vissiin seuraan jotenkin vääränlaista mediaa.
Muistanko oikein, että Jupe ois seurustellut Anna Erikssonin kans joskus vuonna käpy?
Ainakin ohjelman sisältö on niin väkisin väännettyä ja huonosti käsikirjoitettua shaibaa, että ei ainakaan näiden "mediapersoonien" julkisuuskuvaa nostata tämä show.
Aloin minäkin tutkimaan ja ovat vissiin olleet siinä Äitien sota-ohjelmassa. Että vissiin niin mediasta tunnettuja.
Googlettakaa Jupe Tuomola ja katsokaa ne kuvat.
Joo ei mitään tietoa keitä mää on enkä edes Googlella saanut selvennettyä asiaa yhtään tarkemmin..
Hhoijjaa...
Että oikein THE Tuomolat xD
Ilman Anna Erikssonin kans sutimista tosta Jupesta ei tiedettäis mitään. Vaimosta en oo koskaan kuullutkaan.
Mä kuvittelin että toi ukko on joku tuottaja tms. Ei se varmaan sitte oo ;)
Kuka se nainen vaimon lisäksi on mainoksessa?
No niin, nyt meillä on sitten white trash wannabekardashianit ihan omasta takaa.
Tuo Jupe Tuomola on joskus 10 v sitten ollut iso julkkis. Ei taida kuitenkaan enää olla.
Andy ja Angela oli kyllä parempia.
Muistaako kukaa mikä soittoääni puhelimessa oli sillä pinkki hiuksisella Marilla, joka on Tuomoloiden kämppis. Esittäjä ja kappale?
Joku radiojuontaja.