Arvaa mistä sarjasta seuraava repliikki on-peli :)
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
"I'm totally over Jordon Catalano."
My So-Called Life - paitsi että nimi oli Jordan.
- I shouldn't have done that.
- You're right. I should have.
"I do. I... I like her from a distance. You know, the way you like the sun. Maris is like the sun. Except without the warmth."
Vierailija kirjoitti:
"I do. I... I like her from a distance. You know, the way you like the sun. Maris is like the sun. Except without the warmth."
Maris? Täytyy olla Frasierista, vaikka en itse tuota nimenomaista kvouttia muistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Frazier.
Vierailija kirjoitti:
Frasier.
Tyhmä ketju. Jokainen esittää vain kysymyksiä! Viittätoista kysymystä kohti ehkä yks vastausyritys. Kyllä mäkin voisin tähän ladella repliikkejä vaikka mistä, mutta miks? Eikö oll tarkoitus, että noihin repliikkeihin pitäis yrittää funtsia se sarjakin?
Vierailija kirjoitti:
"Abso-fucking-lutely ;)"
Sinkkuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä ketju. Jokainen esittää vain kysymyksiä! Viittätoista kysymystä kohti ehkä yks vastausyritys. Kyllä mäkin voisin tähän ladella repliikkejä vaikka mistä, mutta miks? Eikö oll tarkoitus, että noihin repliikkeihin pitäis yrittää funtsia se sarjakin?
Niinpä! Ja jotkut vielä laittaa leffoista, vaikka piti olla sarjat tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
"Abso-fucking-lutely ;)"
Sinkkuelämää.
Vierailija kirjoitti:
"You know I always wanted to pretend I was an architect."
George / Seinfeld
"When I get home I'm gonna scrub this place like it's a crime scene, which it is because you murdered joy."
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vastannut minun kysymykseeni, vaikka itse olen vastannut jo kolme kertaa. :(
77: vastaisin toki, jos tietäisin.
Vierailija kirjoitti:
"Vill du ha sex?"
- Saga Noren, Silta?
Asialliset hommat suoritetaan, muuten olla kuin Ellun kanat.
"You know I always wanted to pretend I was an architect."