Vain Suomessa näkee naisia kaupungilla PIPO PÄÄSSÄ

Vierailija

Keski- ja Itä-Euroopassa naisille on tärkeää näyttää tyylikkäältä, vaikka olisikin vähän viileämpi keli. Vain Suomessa näkee kaupungin keskustassa muuten suht koht tyylikkäästi pukeutuneita naisia PIPOT päässä. Ei hyvää päivää..

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mun mielestä on hyvä, että Suomessa ei ulkonäkö mene ainakaan tässä asiassa terveyden edelle. Itsekin käytän talvella pipoa, vaikka aikuinen mies olenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keski- ja Itä-Euroopassa naisille on tärkeää näyttää tyylikkäältä, vaikka olisikin vähän viileämpi keli. Vain Suomessa näkee kaupungin keskustassa muuten suht koht tyylikkäästi pukeutuneita naisia PIPOT päässä. Ei hyvää päivää..

Suomessa taas naisille on tärkeää saada pidettyä korvat päässään pakkasilla.

Vierailija

Provoilet.

Suomalaiset naiset ymmärtävät että talvella on syytä pukeutua sään mukaisesti. Pipo on varsin helppo pakata vaikkapa taskuun asioitaessa kaupassa kun taas suurellisemmat päähineet vaativat vaivannäköä eivätkä ole käytännöllisiä.

Vierailija

millon sä ap alotat vallittamisen että Rovaniemellä naiset kulkee talvisaappaissa, vaikka Afrikassa voidaan käyttää sandaaleja? Siinä sulle hyvä alotus, einstein!!

Vierailija

No päivää, päivää! Minä liikun yleensä kaupungillakin sellaisissa vaatteissa, että hattu olisi todella naurettavan näköinen siinä kombossa. Sitä paitsi ei piponkaan tarvitse olla mikään nuhjuinen pinttynyt mainospipo, vaan kaunis siisti pintaneuleinen päähine. Terveisin pipopäinen mummeli

Vierailija

Miksi ihmeessä haluaisin näyttää tyylikkäältä? Kenen takia minun pitäisi näyttää tyylikkäältä? Että joku tuntematon ajattelisi minusta sekunnin ajan, että onpa siinä tyylikkään näköinen nainen? Täysin järjetön ajatus. En kyllä pidä pipoakaan, vaan vedän edelleen venäläisen perintökarvareuhkan korvilleni, koska se on lämmin, ja se merkitsee itselleni enemmän kuin tyylikkyys.

Vierailija

Olen puoleksi venäläinen ja käyn usein sukua moikkaamassa Pietarissa. Siellä "kaikilla" naisilla on kristallikoristeltu pipo turkistupsulla. Joillakin etenkin vanhemmilla rouvilla näkee kyllä ihan karvalakkejakin. :)

Vierailija

Minusta pukeudutaan sään vaatimalla tavalla. Vaikka Keski- Euroopassa voisi nyt pukeutua kesämekkoon, niin kyllä täällä vaan pitää laittaa lämpimämpää ylle. Pipo on parempi kuin hellehattu, jos pakkanen paukkuu. Suomalaiset muutenkin viettävät enemmän aikaa ulkona ja arvostavat luontoa, se näkyy varmasti myös pukeutumisessa.

Sen sijaan minua ärsyttää se, kun se pipo nökättää päässä  myös sisätiloissa - ja ennen kaikkea syödessä. Se on pelkkää käytöstapojen puutetta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat