Olen naimisissa mutta rakastunut toiseen naiseen toisessa maassa työmatkallani

Vierailija

Käyn työmatkoilla useamman kerran vuodessa konsultoimassa tytärfirmaamme Singaporessa. Olen rakastunut paikalliseen naiseen, joka työskentelee siis tytärfirmassamme. Tapaamme n. 5 kertaa vuodessa 2-3 viikkoa kerrallaan. Ongelma on että olen naimisissa. Kumpikaan naisista ei tiedä toisistaan. Avioliittoni on jo pitkän aikaa tuntunut "kuolleelta". Meillä on kaksi pientä lasta ja elämä on tylsää arkea. Rakastan vaimoani ja lapsiani, mutta olen alkanut miettiä että onkohan perhe-elämä minulle sittenkään oikea vaihtoehto. En malta odottaa työmatkoja Singaporeen, jolloin pääsen elämään ns. oikeaa elämää tämän aasialaisen naisen kanssa. Tunnen itseni vapaaksi hänen kanssaan ja haluaisin sitoutua häneen täysin, mahdollisesti muuttaa Singaporeen. 

Sori kun tuli näin pitkä vuodatus, mutta pakko avautua tästä jonnekin..

Onko kellään kokemusta samanlaisesta tilanteesta tai jotain muita rohkaisevia sanoja kärsivälle miehelle?

Kommentit (2)

Vierailija

Muuta sinne vaan :) Otat eron, menet jossain vaiheessa naimisiin tän aasialaisnaikkosen kanssa, pyöräytät taas pari lasta ja elämäsi on jälleen kerran sitä tylsää arkea. Ja näin ympyrä sulkeutuu :)

Vierailija

Kyllä tunnen ihan vastaavanlaisen tapauksen. Vaimo ja isovanhemmat kummaltakin puolelta hoitavat isälle kuuluvat vastuut yhdessä surullisen ja uupuneen vaimon kanssa. Miten sinä ajattelit hoitaa isyytesi? Otatko lapset mukaasi tähän ihanaan ja vapaaseen elämääsi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat