Onko jo villakangastakin aika? (pk-seutu)

Vierailija

Vaikea pukeutua nyt oikein, sillä eilen ohkaisella tikkitakilla meinasi illalla jäätyä, mutta yhtenä päivänä paksumpi toppatakki läkähdytti. Mitä hittoa mä nyt sit muka pukisin, ja pitää olla edustavakin.

Kommentit (10)

Vierailija

Mä olen niin vilukissa että mulla on jo untuvatakkikausi... Mä olen aina kaikkein viluisin kun ekan kerran alkaa olla pakkasia, muutamassa viikosssa sitten tottuu eikä enää niin hysteerisesti palele että tarvii -3 asteessa olla pitkä untsikka päällä.

Vierailija

Eilen oli saakelin kylmä, samoin taitaa olla tänäänkin (+5). Lauantaina taas on +10. Tämä +5 on sellainen villakangastakkikeli, mutta +10 olisi liikaa villakankaalle. :> Eipä sillä, teineillä näyttää olevan jo Canada Gooset päällä, napapaidan kanssa ja vetskari auki.

Vierailija

Villakangastakkejahan on erilaisia sekä villamäärältään että vuoritukseltaan. Minulla on sekä viileän kelin että kovan pakkasen villakangastakit. Lämpöisemmällä pärjää hyvin -15

Vierailija

Villakangastakit on rumia (minun mielestäni) ja luulin että niitä pidetään juuri lämpimyyden vuoksi. Mutta näköjään olin väärässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat