Fitness ja RYPYT naamassa

Vierailija

Miksi helvetissä haluatte treenata itsenne rasvattomaksi eli naamasta 80-vuotiaan kurpan näköiseksi?

Kun kuitenkin treenaatte saadaksenne unelmakropan, eikö kannattaisi ajatella sen naaman olevan osa sitä kokonaisuutta?

Minusta näin heteromiehenä on ainakin viehättävämpää, jos kasvoissa on luonnollista pyöreyttä etenkin 25+ naisten kohdalla. Siinä iässä useimmilla alkaa jo ikä näkyä kasvoista, ainakin jos on treenannut posket lommoille.

Joojoo treenaatte vain ja ainoastaan itseänne ajatellen, mutta miksi nähdä vaivaa, jos lopputulos on paskempi kuin lähtötilanne...

Kommentit (11)

Vierailija

En minäkään ymmärrä että miksi moni nainen vetää aina niin överiksi kaiken. Harvemmassa kai taitaa olla ne kultaisen keskitien kulkijat, eli jotka syövät normaalisti ja terveellisestikin mutta liikkuvat myös monipuolisesti, eivät silti aikatauluttaen jokaisen treenin ja punniten ruokansa vaan ihan elävät normaalia elämää. Kuten kokeilevat erilaisia lajeja, eivätkä vain treenaa raivona salilla. Mun mielestä sellainen on paljon viehättävämpää, nainen joka voi syödä pizzaakin ja vaikka harrastaa lumilautailusta rullaluisteluun jne. Kuulostaa tosi tylsälle elämälle että käy vain lenkillä ja salilla ja vetää vain kanaa, rahkaa ja raejuustoa. Mutta kukin toki tyylillään.

Moni nainen olisi vaan huomattavasti kauniimpi hieman ns. normaalimpana. Esimerkiksi Shakiralla on todella kaunis kroppa, ei ole näännytetty ja raivolihaksikas. On naisellinen, timmi ja normaalin näköinen. Veikkaan että moni mies pitää tuollaisesta kropasta enemmän kuin jostain superlaihasta jossa miesmäiset hartiat ja sixpäkki.

Vierailija

Liian alhainen rasvaprosentti tosiaan aiheuttaa ryppyjä, niin miehelle kuin naiselle. Itse törmäsin tähän aikoinaan kun katsoin exän seuraksi futista, ja ihmettelin kun pelaaja saattoi olla vaikka 23-vuotias ja oli jo ryppyinen otsasta ja silmien alta. Silloin tajusin että huippu-urheilun vaatima alhainen rasva-% on se mikä ilmiön aiheuttaa. Nyt fitness-ilmiön myötä tätä on alkanut näkyä myös muilla kuin huippu-urheilijoilla, ja tosiaan naisillakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kappas, fitness-vihaketju. Edellisestä onkin varmaan jo viisi minuuttia.

Kykenetkö sisäistämään mitään fitness-kriitikistä, vai joudutko sokean raivon valtaan?

Vierailija

Ne rypyt tulee jokaselle naamaan +25v eli varmaan ihan sama olla ryppyinen ja läski? Siis itse en ole mikään fitnessmuija vaan mies ja tykkään käydä salilla ja pelata futista. Nuo on vaa semmosia asioita, joissa geeneillä yms ja elintavoilla on valtava merkitys, eikä niille hirveästi mitään voi ilman plastiikkakirurgiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ne rypyt tulee jokaselle naamaan +25v eli varmaan ihan sama olla ryppyinen ja läski? Siis itse en ole mikään fitnessmuija vaan mies ja tykkään käydä salilla ja pelata futista. Nuo on vaa semmosia asioita, joissa geeneillä yms ja elintavoilla on valtava merkitys, eikä niille hirveästi mitään voi ilman plastiikkakirurgiaa.

Läski ei ole ryppyinen. Sillä on iho kireällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Itselläni on tästä kokemusta omien painojojoilujen kautta. Jos olen hyvin hoikka, tulee ryppyjä, mutta kun lihon takaisin, rypyt oikenee, kun ihonalainen rasva vetää ihon kireämmälle. Nyt on taas 25 kg ylipainoa ja eipä ole ryppyjä kuin pari ihan hentoa silmän alla, vaikka ikää on 41. Hoikkana niitä alkaa tässä iässä olla oikein kunnolla jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kappas, fitness-vihaketju. Edellisestä onkin varmaan jo viisi minuuttia.

Taitaa nulikkaa vituttaa, kun Teppo lyö lisää löylyä et sillei hei!

Vierailija

Itse laihdutin alle 60kg ja pituutta on 170cm. Posket oli tosiaan lommoilla ja ryppyjä näkyi paljon. Olin pelottavan näköinen vaikka vatsamakkaraa ei silloin ollut. Kasvoista näytin noita-akalta. Nyt 75kg ja kasvoissa ei ryppyjä ja posket ei ole lommoilla. Näytän normaalilta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Itselläni on tästä kokemusta omien painojojoilujen kautta. Jos olen hyvin hoikka, tulee ryppyjä, mutta kun lihon takaisin, rypyt oikenee, kun ihonalainen rasva vetää ihon kireämmälle. Nyt on taas 25 kg ylipainoa ja eipä ole ryppyjä kuin pari ihan hentoa silmän alla, vaikka ikää on 41. Hoikkana niitä alkaa tässä iässä olla oikein kunnolla jo.

Kirjoituksestasi tuli sellainen sanonta mieleen, että nelikymppisen naisen täytyy valita joko kasvot tai vartalo, molempia ei kuulemma voi saada. Ehkä hieman loukkaava sanonta, eikä aina pidä paikkaansa, mutta ymmärrän kyllä pointin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"...Ja elintavoilla on valtava merkitys" sinähän sen sanoit muttet sisäistänyt täysin. Elintavoista fitness/näännytys ovat sellaisia, jotka vaikuttavat ihon ikääntymiseen negatiivisesti ja pyöreys taas pitää nuorena, toki tähän päälle tupakointi ja ryypiskely, mutta sekin on vähän niin, että se laiha tupakoitsija näyttää vanhemmalle kun plölsöhkö tupakoija.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat