Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mille alalle keski-ikäinen humanisti voisi vaihtaa?

Vierailija

Pätkä- ja silpputyöt, apurahoista tappeleminen ja työttömyys, ei jaksaisi enää. Olen miettinyt vaihtoehtoja. Ei kannata enää aloittaa useamman vuoden opiskeluputkea, jonka jälkeen alkaisi sen(kin) alan työttömyys. Hoitoala ei ole minua varten. Voisin olla vaikka joku arkistorotta, kunhan kk-palkka tulisi tilille. Oppisopimuskoulutus? Kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla vaikka joku arkistorotta, kunhan kk-palkka tulisi tilille. 

Arkistorotista on ylitarjontaa. Ylirotat muuten ovat akateeemisesti koulutettuja hekin.

Väitetään, että hyvistä myyntineuvottelijoista edelleen olisi pulaa. Osaako humanisti sopivasti kuunnella vastapuolta ja sitten puhua hänet pökerryksiin? Kuukausipalkkaa siitä tosin ei saa, mutta sellainen nyt alkaa olla menneen maailman juttuja muutenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lue kirjastoalaan tarvittavat opinnot täydennysopiskeluna.

Onko heti tietoa siitä, kuinka pitkä koulutus tuollaisessa kyseessä?

Vierailija

Tervetuloa akateemisesti koulutettujen pätkätyöläisten joukkoon. Itse ole FM, enkun ja ruotsin ope ja nykyisin teen kaikenlaista työtä, mm. Tarjoilijan, vihertyöntekijän, opetan kansalaisopistossa, siivoan hotellissa. Näin meikäläinen, kaikissa töissä puolensa. Varsinaista kk-palkkaa olen saanut v. 2002. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa akateemisesti koulutettujen pätkätyöläisten joukkoon. Itse ole FM, enkun ja ruotsin ope ja nykyisin teen kaikenlaista työtä, mm. Tarjoilijan, vihertyöntekijän, opetan kansalaisopistossa, siivoan hotellissa. Näin meikäläinen, kaikissa töissä puolensa. Varsinaista kk-palkkaa olen saanut v. 2002. 

Lisään vielä, että työttömänä en päivääkään, ei sovi vaan mun pirtaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat