Miksei ylipainoinen mies kelpaa?
Johtuuko se itse ylipainosta vai siihen liitetyistä ominaisuuksista (laiskuus, mässäily, runsas alkoholin käyttö jne.)? Mietin vain kun oon ylipainoinen psyykelääkityksen takia, mutta syön pääosin terveellisesti enkä käytä alkoholia. Lisäksi käyn salilla ja uimassa muutaman kerran viikossa.
Naisrintamalla kuitenkin menee heikosti, saan ylipainoisiltakin naisilta kylmää kohtelua. Toki en tiedä johtuuko tämä ylipainosta, mutta veikkaan niin. Mun sosiaaliset taidot ovat kuitenkin ihan hyvät ja käyttäydyn kohteliaasti
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?
Luulen, että sun sosiaaliset taidot eivät ole ihan niin hyvät kuin ajattelet.
Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista
miksi yrität lähestyä salilla? Ihmiset haluavat treenata rauhassa. Baarissakaan kaikki eivät ole iskemässä miehiä tai jos ovat, rima voi olla korkealla. Ehkä et vaan ihmisenä sitten sytytä eikä sillä ole ylipainon kanssa tekemistä. Myös psyykelääkitys tekee ihmisestä vähän lössähtäneen oloisen. Etsit vääristä paikoista naista.
Miksi en? En mua haittaisi, jos joku tulisi juttelemaan salilla. Mikä sitten on oikea paikka?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisiin naisiin olet yrittänyt kontaktia ottaa? Ovatko olleet jotain kaunottaria, sinua nuorempia tms? Ehkä sun kannattaa yrittää tutustua naisiin muualla kuin baarissa ja salilla? Jos olet siisti ja ystävällinen, hymyilet ja olet kiva, niin oudolta tuntuu, jos naiset ovat sulle tympeitä. Itse olen jo keski-ikäinen nainen, enkä koskaan ole kenellekään epäkohtelias. Mutta ihan rehellisesti sanon, että nuorena en olisi kiinnostunut ylipainoisesta miehestä, ihan vaan koska ei miellyttänyt silmää, nyt en kyllä välittäisi ollenkaan jos ylipainoa ei nyt aivan mahdottomasti olisi. Nuorena tuli myös joskus oltua vähän kylmäkiskoinen miehiä kohtaan, kun tuntui usein, että jos oli ystävällinen, niin jo kohta mies ehdotti treffejä ja sitten oli vaikea kieltätäytyä. Sitä tapahtuu kyllä edelleen, mutta kun muistaa pitää sormuksen sormessa, niin se kummasti vähentää.
Oon huono arvioimaan ikiä, mutta +- 5 vuotta varmaankin. Naiset ovat olleet kaikennäköisiä eikä ole mitään tiettyä yhdistävää tekijää paitsi ehkä tuo ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritätkö sä iskeä naisia töissä tai baarissa? Miten tämä kylmä kohtelu ilmenee?
Baarissa ja (entisellä) salilla oon ainakin lähestynyt. Naiset vaikuttavat tosi tympeiltä eivätkä haluaisi ottaa mitään kontaktia ja elekieli on semmonen "mee pois". En tarkottanu, että mulla ois huippuhyvät sosiaaliset taidot vaan semmoset perushyvät. Mulla on kuitenkin kavereita ja työhaastatteluissa menestyin ennen sairastumista, samaten itse työssä, joka oli aika sosiaalista
Ja olet varma, että naiset, joita olet baarissa ja salilla lähestynyt, ovat sinkkuja ja siellä nimenomaan etsimässä itselleen parisuhdetta?
Niin voihan olla, että oon ite lähestynyt aina vääriä naisia ja normaalipainoiset kaverini oikeita naisia. Mikä sitten olisi parempi paikka?
Paikassa ei välttämättä ole mitään vikaa, mutta tilannetajussasi on. Kaverisi ilmeisesti pistävät tarkemmin merkille, ketkä naiset katselevat ympärilleen ja ketkä suovat hymyjä miehille, joihin ovat ottaneet katsekontaktin. Kaikki naiset eivät ole sinkkuja, vaikka baareissa käyvätkin. Eivätkä kaikki sinkkunaisetkaan ole baarissa etsimässä parisuhdetta. Elekieli on aika tärkeää, kun pitäisi arvioida, onko joku (olipa mies tai nainen) kiinnostunut lähestymisestä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voihan olla, että oon ite lähestynyt aina vääriä naisia ja normaalipainoiset kaverini oikeita naisia. Mikä sitten olisi parempi paikka?
Jonkun harrastuksen parissa? Siinä saa kumpikin tuntumaa toisen luonteeseenkin, ennen kuin tarvitsee tehdä mitään lähestymisyrityksiä.
Veikkaan että jos et ihan muodoton läski ole, niin syy on muu kuin ylipaino. Oletko baariyritelmiä tehdessäsi muuten liikkeellä yksin vai kaveriporukassa?
No harrastushan se kuntosalikin on. Mikä tämmöinen harrastus voisi olla? En haluaisi alottaa harrastusta vain tuon takia. Pelaan kyllä yhtä tietokonemoninpeliä mutta siinä ei naisia ihmeemmin ole. Ollaan yleensä kaveriporukassa ja kun frendit lähtevät kotiin, saatan käydä juttelemassa jollekin ennen kuin lähden itekin
Menepä kuule ap ihan vanahanaikaiselle tanssilavalle ensi kesänä! Aniharva nainen kieltäytyy tanssimisesta, se on jo hyvin epäkohteliasta jos ei lähde kun haetaan. Sinne mennään nimenomaan tanssimaan ja yleissääntö on, että kaikkien kanssa lähdetään, ellei hakija ole vahvassa humalassa. Voit löytää naisen sieltä ja vaikka et löytäisikään, niin opit juttelemaan naisten kanssa. Haet rohkeasti kaikenikäisiä. Sieltä et ehkä löydä mitään superseksikästä tekoripisityttöä, mutta luulen, ettet sellaisesta ole kiinnostunutkaan..siellä käy enemmän sellaisia "vanhan ajan naisia", kellohelmat heilahtelee, no on siellä oikeasti aika monenlaisia naisia, mutta yleisesti ottaen sieltä löytyy parempaa seuraa kuin baareista. Mun mielestä.
Jos nainen katsoo sua vilkaisua pidempään silmiin (ja varsinkin jos hymyilee samalla), se on kutsu mennä juttelemaan. Jos välttelee katsetta, se on kehotus olla lähestymättä. Jos uskot että ei vaan ole huomannut niin 50/50.
Sinuna kiinnittäisin huomiota ehkä vähän muihin asioihin kuin tuohon painoon, kun ei sulla sitä niin paljon ole että se kaikki karkottaisi. Oletko siisti, hyvän tuoksuinen ja hymyilevä? Siinä tärkeimmät.
Oma mies on ylipainoinen, mutta ei haittaa. Mieluummin kyllä katselen hoikkia miehiä.
Eivät suinkaan kaikki, mutta osa ylipainoisista miehistä on jostain syystä heti luullut että kyseessä on ylipainon takia torjuminen kun olen antanut pakit. Yksikin mies raivosi myöhemmin kännissä että olen pinnallinen munahaukka kun en antanut hänelle ylipainon takia mahdollisuutta.
Todellisuudessa ongelma oli se että tämä kyseinen henkilö oli puhui todella alentavasti naisista (kuten nyt pakit saatuaan minusta), oli huumorintajuton, ahdistavan päällekäyvä ja hänellä oli vähän eri tavoitteet ja arvot elämässä (ei ole saanut amista loppuun useista yrityksistä huolimatta, itse opiskelen yliopistossa). Lisäksi hän oli todella äänekäs rasisti, mikä on minulle ehdoton turn-off.
En nyt suinkaan tarkoita että ap olisi millään tapaa tällainen ihminen, mutta kannattaa miettiä onko ylipaino tosiaan syy pakeille. Ihminen usein etsii helposti selitystä ulkonäöstä - lihavat naiset sortuvat tähän ihan yhtä usein - mutta se ei useinkaan ole totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi yrität lähestyä salilla? Ihmiset haluavat treenata rauhassa. Baarissakaan kaikki eivät ole iskemässä miehiä tai jos ovat, rima voi olla korkealla. Ehkä et vaan ihmisenä sitten sytytä eikä sillä ole ylipainon kanssa tekemistä. Myös psyykelääkitys tekee ihmisestä vähän lössähtäneen oloisen. Etsit vääristä paikoista naista.
Miksi en? En mua haittaisi, jos joku tulisi juttelemaan salilla. Mikä sitten on oikea paikka?
Alan havaita miksi ap saa pakkeja. "Miksi kunnioittaisin muiden yksityisyyttä, kun minulle olisi ok jos näin tehtäisi?"
Oletko myös niitä tyyppejä joita ei haittaisi jos joku nainen kourisi perseestä, joten voit tehdä niin naisille?
Lisään vielä ( tarkennuksen vuoksi ) ne pari 'strategista & kriittistä mittaa :
-vyötärö 80 cm
-lantiomitta (pepun kohdalta )103 cm
ok ?
Tässä tapauksessa ei ehkä se paino ole ongelma, mutta psyykenlääkkeet on.. Minä en suostunut edes tapaamaan jos oli näitä ongelmia, yksinkertaisesti, etten enää jaksa toista miestä, jota pitää varoa ja ennakoida koko ajan..
Vierailija kirjoitti:
-vyötärö 80 cm
ok ?
Onko sulla kiinteä lihaspylly vai löllömpi versio?
103 cm peppu kuulostaa miehelle aika jännältä. En tiedä oman miehen mittoja niin en voi verrata mutta kun mun on naisena 104 cm ja saan todella usein kuulla kommenteja tutuilta ja tuntemattomilta siitä miten iso badoinka-doink-perse mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun harrastuksen parissa? Siinä saa kumpikin tuntumaa toisen luonteeseenkin, ennen kuin tarvitsee tehdä mitään lähestymisyrityksiä.
Veikkaan että jos et ihan muodoton läski ole, niin syy on muu kuin ylipaino. Oletko baariyritelmiä tehdessäsi muuten liikkeellä yksin vai kaveriporukassa?
No harrastushan se kuntosalikin on. Mikä tämmöinen harrastus voisi olla? En haluaisi alottaa harrastusta vain tuon takia. Pelaan kyllä yhtä tietokonemoninpeliä mutta siinä ei naisia ihmeemmin ole. Ollaan yleensä kaveriporukassa ja kun frendit lähtevät kotiin, saatan käydä juttelemassa jollekin ennen kuin lähden itekin
Kyllä naisetkin pelaavat tietokonemoninpelejä, mutta harvemmin nelikymppiset naiset. Nuoret nörttitytöt pelaavat, mutta he taas ovat harvemmin kiinnostuneita lähes isiensä ikäisistä miehistä. Sun ikäisillä naisilla on omat harrastuksensa, ystäväpiirinsä ja vapaa-ajanrientonsa, jokaisella omansa. Eli ei ole mitään yksittäistä harrastusta, jota voisi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan havaita miksi ap saa pakkeja. "Miksi kunnioittaisin muiden yksityisyyttä, kun minulle olisi ok jos näin tehtäisi?"
Oletko myös niitä tyyppejä joita ei haittaisi jos joku nainen kourisi perseestä, joten voit tehdä niin naisille?
Huoh, en mäkään halua, että mua kouritaan. Sitä paitsi toisen koskemattomuuden loukkaaminen on vähän eri asia kuin toiselle _jutteleminen_
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa ei ehkä se paino ole ongelma, mutta psyykenlääkkeet on.. Minä en suostunut edes tapaamaan jos oli näitä ongelmia, yksinkertaisesti, etten enää jaksa toista miestä, jota pitää varoa ja ennakoida koko ajan..
No en mä näitä halua lopettaakaan, kun toimivat pl. lihominen. Eipä kenelläkään ole koskaan ollut syytä varoa tai ennakoida mua. Oot aika ennakkoluuloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vyötärö 80 cm
ok ?
Onko sulla kiinteä lihaspylly vai löllömpi versio?
103 cm peppu kuulostaa miehelle aika jännältä. En tiedä oman miehen mittoja niin en voi verrata mutta kun mun on naisena 104 cm ja saan todella usein kuulla kommenteja tutuilta ja tuntemattomilta siitä miten iso badoinka-doink-perse mulla on.
Ehkä se kallistuu enemmän tuon viimemainitsemasi puoleen,mutta sanoisinko kuitenkin että kimmoisa ja ehkä hieman 'ponnahtelevakin'. ( ei siis mitään 'roiku') Kyllä siitä joskus olen saanut kuulla jotain kommenttia itsekin...Se nyt on vaan sellainen.
Itse en kyllä syty ylipainoisista miehistä mutta varmasti on niitäkin naisia joille tuo ei ole ongelma. Tai voi olla hyväkin asia.
Voisiko syy olla mt-ongelmissa? Masentunut ihminen monesti kulkee hartiat lysyssä ja näyttää koko ajan pyytelevän anteeksi olemassaoloaan. Sitä ei ehkä itse edes tajua. Sellainen ei vetoa keneenkään, paitsi ehkä oikein äidillisiin naisiin. Ja sellaiset harvemmin kai salilla käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä syty ylipainoisista miehistä mutta varmasti on niitäkin naisia joille tuo ei ole ongelma. Tai voi olla hyväkin asia.
Voisiko syy olla mt-ongelmissa? Masentunut ihminen monesti kulkee hartiat lysyssä ja näyttää koko ajan pyytelevän anteeksi olemassaoloaan. Sitä ei ehkä itse edes tajua. Sellainen ei vetoa keneenkään, paitsi ehkä oikein äidillisiin naisiin. Ja sellaiset harvemmin kai salilla käyvät.
Paha sanoa. Toki jollakin voi olla silmää ns. neuroleptiturvotukselle, mutta en sitten tiedä miten hyvin muuten mt-ongelmat näkyvät ulospäin
itse tapailin joskus ylipainoista miestä. kilot itsessään eivät haitanneet, mutta syyt ja seuraukset haittasivat. mies söi todella isoja annoksia, vaikka pitseriassa käydessään kebab-annoksen JA pitsan, ja huuhtoi nämä alas pullollisella sokerikokista jota saattoi mennä litroja päivittäin. jo siis tälläisten järjettömien kalorimäärin karsiminen hillitymmälle tasolle olisi estänyt kilojen lisäkertymisen, mutta ei kiinnostanut. miehellä oli jo paha uniapnea ja kuvittelin pelolla mitä kaikkia terveysongelmia noista elintavoista seuraa, ja suurinpiirtein jo kuinka paljon ennen minua hän todennäköisesti tulisi kuolemaan. olisi tehnyt liian pahaa seurata tuota vuositolkulla...