Mistäköhän löytäs miehen joka teettäis sterilisaation?

Vierailija

Kun mä en aio syödä mitään hormonaalista ehkäsyä, ja pelkän kumin kans epäluotettavaa? Vai pitääkö mun vaan olla yksin lopun ikäni?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikset strerilisoi itseäsi?

No se on paljon vaarallisempaa naiselle. Ja mä haluun pitää sen vaihtoehdon auki. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sorki kuule omat piuhasi poikki.

Sä et tajua mitään. Naisella on suuri riski komplikaatioihin, ja miehelle se on vaan nipsnaps. Tutustu aiheeseen ennen kuin kirjotat paskaa poju. Ja miehen vasektomian voi korjata jos niikseen tulee. Mutta kysymyksenä ei ollut naisen sterilisaatio vaan miehen. Ja palaisin mielelläni aiheeseen. Eli olisiko joku muukin kuin ensimmäinen vastaaja valmis tällaiseen?-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on paljon vaarallisempaa naiselle. Ja mä haluun pitää sen vaihtoehdon auki. -ap

Siinä tapauksessa sinun ei pidä harrastaa seksiä. Kenellekkään ei ole vaarallista ja kaikki saa pitää vaihtoehdot auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorki kuule omat piuhasi poikki.

Sä et tajua mitään. Naisella on suuri riski komplikaatioihin, ja miehelle se on vaan nipsnaps. Tutustu aiheeseen ennen kuin kirjotat paskaa poju. Ja miehen vasektomian voi korjata jos niikseen tulee. Mutta kysymyksenä ei ollut naisen sterilisaatio vaan miehen. Ja palaisin mielelläni aiheeseen. Eli olisiko joku muukin kuin ensimmäinen vastaaja valmis tällaiseen?-ap

Osta dildo tai pidä haarasi kiinni.

Toki saattaa löytyä joku sairas yksilö, joka haluaa tulla kuohituksi.

Pyhä Vulvasi on miten korkealla ansiottomalla jalustalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa sinun ei pidä harrastaa seksiä. Kenellekkään ei ole vaarallista ja kaikki saa pitää vaihtoehdot auki.

Se on sun mielipitees. Ootko sä vähän vajaa kun et ymmärrä pointtia? Kysymyksenä oli että löytyykö tällaista miestä vai ei? Ei että mitä mieltä juuri sä olet tästä. Ja kyllä on vaarallista naiselle ja joudutaan tekemään leikkauksessa ja nukutuksessa, muistaakseni miehelle se on vaan ihan nopsa juttu. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Se on sun mielipitees. Ootko sä vähän vajaa kun et ymmärrä pointtia? Kysymyksenä oli että löytyykö tällaista miestä vai ei? Ei että mitä mieltä juuri sä olet tästä. Ja kyllä on vaarallista naiselle ja joudutaan tekemään leikkauksessa ja nukutuksessa, muistaakseni miehelle se on vaan ihan nopsa juttu. -ap

Otas vähän selvää asioista ennen kuin puhut läpiä päähäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Naisella on suuri riski komplikaatioihin, ja miehelle se on vaan nipsnaps. Tutustu aiheeseen ennen kuin kirjotat paskaa poju. Ja miehen vasektomian voi korjata jos niikseen tulee. -ap

Tutustupa kuule itse aiheeseen. Ensinnäkään operaatiota korjaaminen ei aina onnistu, ja juuri tästä syytä lääkärit kehottavat harkitsemaan vasektomiaa ainoastaan lopullisena vaihtoehtona. N. 10 % leikatuista katuu päätöstään, tämäkin on hyvä tiedostaa etukäteen. Ja vasektomian seurauksena on mahdollista saada erittäin kivuliaita jälkioireita, joihin ei ole parannusta:

https://en.wikipedia.org/wiki/Post-vasectomy_pain_syndrome

Vierailija

Kehotan kaikkia naisia seksilakkoon jollei lääkärit ala suosittelemaan tätä miehille kuten naisille hormonaalista ehkäsyä! Ja miehet ala noudattamaan neuvoja. Näin mä teen! -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kehotan kaikkia naisia seksilakkoon jollei lääkärit ala suosittelemaan tätä miehille kuten naisille hormonaalista ehkäsyä! Ja miehet ala noudattamaan neuvoja. Näin mä teen! -ap

Epätoivottu raskaus muodostaa naiselle terveysriskin (sekä fyysisen että henkisen), ja tämän riskin välttämisen vuoksi naisen ehkäisyltä hyväksytään jonkin verran haittoja. Kyse on aina potilaan terveydestä: onko lääkkeellä/hoidolla potilaan terveyden kannalta enemmän hyötyä kuin haittaa. Miehelle raskautuminen ei muodosta terveysriskiä, joten jos lääkäri suosittelisi miehelle vasektomiaa kuten naiselle ehkäisypillereitä, hän toimisi lääkärin etiikan vastaisesti. Tästä samasta syystä miesten hormonaalinen ehkäisy ei ole päässyt markkinoille, sillä sen olisi oltava lähes haitatonta.

Vierailija

Mä en uskalla itse mennä sterilisaatioon, pelkään, että kuivun kasaan. Kuten hormonaalinen ehkäisy mulle on teki. Pillerit ja hormonikierukka vei kaikki halut, joten se toimi erittäin konkreettisesti.

Mies taas ei suostu vasektomiaan, kun pelkää miehuuden menettämistä. Sitä myös, että tulee komplikaatioita, kuten yhdellä kaverilleen tuli. Ongelmia kuukausiksi.

Kondomi ei luotettava, ja lisäksi olen allerginen suurimmalle osalle. En haluaisi niitäkään käyttää, mutta pakkohan se on. Nolona tunnustan, että meillä luotetaan ehkäisykeinona myös ikään, läskiin ja varmoihin päiviin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat