Tiedonsiirtovaroitus älykännyssä

Vierailija

Mitä tarkoittaa/tehdä? Nimim. Ihan käsi

Kommentit (5)

Vierailija

Itse määritelmäsi raja, jonka täyttyessä saat ilmoituksen.

Jos pakettiisi kuuluu esim 5GB dataa, voit asettaa hälytysrajan vaikka 4GB jotta tiedät rajoittaa surffausta ettet mene kalliille lisähinnoille.

Ei vaikuta toimintaan, pelkkä ilmoitus määritellyn rajan täyttymisestä.

Vierailija

Suomessa on myös mahdollosta ostaa liittymä ilman datakattoa, mutta se on maailmalla harvinaista. On hyvinboletettavaa, että myös Suomeen tulee kaikkiinnliittymiin datakatot, jonkabjälkeen maksat paljonbkäyttämstäsi datamäärästä tai sitten koko lasku tulee käytön mukaan. (Kännykkäkurssilla sanoyyiin noin)

Eli tuo tiedonsiirtovaroitus on sellaisia liittymiä varten hyödyllinen, joissa maksetaan siirretyn daträn mukaan.

Vierailija

Mulla tulee aina silloin tällöin, eikä liity liittymään mitenkään (rajoittamaton tiedonsiirto). Monissa maissa ei osteta liittymiä rajoittamattomalla tiedonsiirrolla vaan kaikesta maksetaan. Oletan puhelimeni valmistajan huomioineen sen ja laittaneen puhelimiinsa varoitusominaisuuden, kun siirretään paljon dataa lyhyen ajan sisällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina silloin tällöin, eikä liity liittymään mitenkään (rajoittamaton tiedonsiirto). Monissa maissa ei osteta liittymiä rajoittamattomalla tiedonsiirrolla vaan kaikesta maksetaan. Oletan puhelimeni valmistajan huomioineen sen ja laittaneen puhelimiinsa varoitusominaisuuden, kun siirretään paljon dataa lyhyen ajan sisällä.

Varoitus sinällään ei liity liittymään, se voi olla päällä vaikka 1GB rajalla vaikka olisi rajaton liittymä. Se känny kun ei tiedä mitä liittymäsi sopimuksessa lukee. Sitä voi muokata, minulla se on päällä 50GB kohdalla vaikka on rajaton tiedonsiirto, kertaakaan ei ole varoittanut vaikka olen yrittänyt :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat