Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen turvottaa?!

Vierailija

Oon viime aikoina ollut aika huonosyömänen (stressi, ero, maha kutistunut). Oon tietty laihtunut, ja vaatteet alkaa roikkua/mahtua päälle. Mutta, alamaha on alkanut pömpöttää. Mistä moinen? Syön kyllä ihan terveellisesti, mut vähemmän ku ennen.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juotko paljon (liian paljon) vettä? Osmoosi toimii ihmiskehossakin ja aiheuttaa vesipöhöä.

En mitenkään erityisen paljon, kolme-neljä isohkoa lasia päivässä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä syöt?

Ihan tavallista ruokaa, samaa mitä ennenkin. Nyt vain vähemmän. Aikaisemmin ei ollut mitään turvotusongelmia, vaikka mätin mitä. Kaikki epäterveellinen on toki jäänyt nyt pois kun ei vaan enää maistu (karkit, sipsit, keksit yms). Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syöt?

Ihan tavallista ruokaa, samaa mitä ennenkin. Nyt vain vähemmän. Aikaisemmin ei ollut mitään turvotusongelmia, vaikka mätin mitä. Kaikki epäterveellinen on toki jäänyt nyt pois kun ei vaan enää maistu (karkit, sipsit, keksit yms). Ap

Ei olis tarvinnut ihan noin tarkkaan kertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä syöt?

Ei olis tarvinnut ihan noin tarkkaan kertoa.

Aha, no anteeks. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No syö enemmän. Jos vatsan pömpötys noin kiinnostaa, olet jo kunnossa. Elä ihmisiksi!

Joo, olen vähän ylipainoinen, joten laihtuminen itseasiassa parantaa terveyttäni. Ap

Vierailija

Sama homma minullakin. Olen ollut laihdutuskuurilla nyt tämän vuoden alusta lähtien. Paino on tippunut hitaasti mutta tippunut kuitenkin 25kg. Nyt olen kuitenkin huomannut, ettei kroppa kestä enää oikeen mitään turpoamatta. Ennen ei vaikuttanut suolainen, hiilarit, ylensyöminen. Mutta nyt jos vähänkin lipsuu niin aamulla huomaa että naama ja sormet on ihan turvoksissa. Joskus tuntuu ettei ole tarvinnut edes lipsua, normisyömiselläkin saa turviotuksen aikaiseksi - kummalista -

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat