Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihomatoja TAAS!!

27.10.2015 |

huomasin itselläni 6 päivää sitten (viime ke) kihomatoja. Otin sinä iltana vermoxin mutta se oli mennyt 2 vuotta sitten vanhaksi.. Kävin hakemassa uuden reseptin ja sain uusia vermoxeja, ja madot lähtivät.. Nyt sitten minulla on taas (6 päivän jälkeen) matoja, vaikka olen siivonnut hulluna! Mitä helvettiä voin tehdä?? Tunne kuinka madot oikein möyrivät alapäässä:( laitoin pebanthenia ja siihen sekoitettuna kylmägeeliä peräaukkoon (madot ei tykkää siitä hajusta ja niiden ei muka pitäisi tulla ulos pepusta). Kertokaa siis hyviä vinkkejä mitä kannattaa hyödyntää kihomatojen hävittämisessä.. Alan olla jo hysteerinen vaikka vain alle viikko mennyt, Kiitos jo etukäteen!:)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh123 kirjoitti:

Perheessäni on 3 muuta, kellään muulla ei ole löytynyt matoja tai ollut oireita.. Ystäväperheessä on löytynyt matoja pariviikkoa sitten, joten olen varma että olen saanut ne sieltä

se kuuri kuuluu ottaa KOKO perheen yhtä aikaa, riippumatta siitä, huomaavatko he kutinoita vai ei (monet eivät huomaa, vaikka matoja olisi runsaastikin)! Matoja on myös aika vaikea nähdä, joten vaikka sinä et olisi niitä heillä nähnytkään, heillä todennäköisesti niitä on myös,koska samassa taloudessa asutte.

No joo, sun mystisten uusintatartuntojen lähde siis paljastui... Et joko ymmärrä tai halua ymmärtää selviä hoito-ohjeita! Kuten kolmosen kopsaamissa hoito-ohjeissakin asia todetaan, KOKO PERHE HOIDETAAN SAMALLA KERTAA!!!!!!

koko perhe ON OTTANUT SAMAAN AIKAAN LÄÄKKEEN, ei ole siitä kyse nyt.. Juuri eilen otettiin yhtäaikaa vermoxit ja tänään haetaan lisää

mikset heti sanonut, vaan alata mussuttaa muun perheen oreista? No, joku jo tuossa oli kopsannutkin hoito-ohjeet. Pitää ottaa uudet satsit kuurina, ei kerta-annoksina.

Ja kääntyä lääkärin puoleen, jos ei edes kolmen päivän kuurikaan tehoa.

Vierailija
22/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille perheenjäsenille haalarimalliset yöasut joissa ei raapimaan pääse. Näitä tarvitaan 3 kpl / nenä (tai takapuoli ... ) jotta ne saa joka aamu pesuun. Aamuisin koko jengi käy suihkussa ja pyyhkeet myös pesuun joka aamu. Kädet pestään ensimmäisenä herätessä, sitten riisumaan yöasu suoraan pyykkikoneeseen ja siitä suihkuun ja suihkun jälkeen pyyhe pesuun. 60 C vähintään pesulämpötilaksi.

Tätä jatketaan ensimmäisen lääkkeen otosta siihen saakka kun uusintakuurista on noin viikko.

Lisäksi kaikki edellä mainitut toimenpiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joka päivä 3-2 kertaa suihkussa (aamu,päivä,ilta), vaihtanut lakanat aamuisin ja tietty laittanut pikkuhousut ja yöhousut pesuun ja päivän päätteeksi normihousut. uskon että nyt tällä kertaa madot lähtevät.. Käyn hakemassa tänään uudet vermoxit koko perheelle. Itse aijon ottaa 7-10 päivän välein ja muu perhe sit 14 pv välein. 

Vierailija
24/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysyn että jos saisin nyt jostakin suuhuni kihomadon munia, niin kuoriutuuko ne miten nopeasti?

Vierailija
25/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei oo lapsia. Tuntuu, että niiden mukana tulee päiväkodista kaikki vaivat kihomadoita täihin ja mahatauteihin. Yäk.

Vierailija
26/27 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se aika vituttavaa kun melkein jokaikinen tauti tuppaa tulemaan meille päiväkodista! 

Vierailija
27/27 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin. Vermox ilman reseptiä - https://euhealth247.com/fi/drug/vermox

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä