Minulla on miestissit ja pelkään etten saa naista koskaan tämän takia!
Olen 29v mies ja mulla on miestissit. Haittaako se naisia? Olen arka solmimaan parisuhdetta tämän takia. Mulle nauretaan siinä vaiheessa, kun riisun paitani!
Sellainen nainen olisi kiva, joka rakastaisi minua omana itsenäni. =(
Kommentit (13)
Haittaa se. Naiset tulevat kateellisiksi ja niiden narttugeeni aktivoituu, kun miehilläkin on niitä isommat tissit.
Voihan ne leikata. Säästä rahaa ja mene plastiikkakirurgille. Jos valitat kovasti henkisestä ongelmasta, voinee saada kela-korvaustakin. Hei varaamaan aikaa ja sopimaan hinnasta; elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi tuollaisen takia... jos ne oikeasti haittaavat.
Mun miehellänikin on. Ei haittaa mitään.
Niin on minunkin miehellä. Ja rakastan häntä aivan älyttömästi.
Ei haittaa yhtään! Voi olla todella komea mies vaikka onkin miestissit.
Luonnollisesti kannattaa tehdä ero sen välille onko vain läski vai onko oikeasti gynekomastiaa.
Mänbuubsit on kyllä totaali turn off.
Ne on vain yksi osa sua, hyvin pieni osa. Voi olla, että muut ei edes niitä huomaa. Yksi miespuolinen javeri avautui mulle aikoinaan miestisseistään ja olin aivan että jaa, enpä oo huomannut koskaan. Kukaan ei ole täydellinen ja itse suhtautuu kaikkein kriittisimmin omiin epätäydellisyyksiinsä.
Minunkin miehellä on. On sun ikäluokkaa ja ihan norm vartalo. Eipä vaikuta mitenkään parisuhteeseen, ja on jopa saanut vakituisen työn.
Mun miehellänikin on. Ei haittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin miehellä on. On sun ikäluokkaa ja ihan norm vartalo. Eipä vaikuta mitenkään parisuhteeseen, ja on jopa saanut vakituisen työn.
Hohhoijaa tuota älyn säkenöintiä...
Mulla semmonen hoikahko poikaystävä joka rakastaa vaikka minulla on vähän ylipainoa. :)