Joululahjaideat 14v- teinileenalle :)

Vierailija

Toivoo kuulemma kirjoja ja jotain asusteita tai vaatteita, ja tuoksukosmetiikka olisi myös ihanaa. 

Ajattelin ostaa pari kirjaa, Stravagante- sarjan puuttuvat osat ja jotain muuta (ideoita?). Kudon yllärinä superpitkää pehmokaulahuivia johon ompelen kangasruusuja koristeeksi, sopii mielestäni tytön hippityyliin. Joku kempparikori on aina hyvä, noita juttuja aina kuitenkin tarvitaan. 

Ajattelin ostaa lisäksi parinkympin lahjakortin joka käy noissa nuorten rihkamamyymälöissä että saa itse ostella mieleiset korut tai huivit sun muut. 

Kuulostaa vähän tylsältä, olisiko kellään vaihtoehtoisia hauskoja ideoita? Lahjojen sijaan kuumailmapallolento kaverin kanssa? Toimintalahjakortti vaikka seinäkiipeilyyn? Huonekasveja? Joku askartelujuttu, vaikka posliinimaalauskamppeet tai öljyvärit? Kirjansidontakurssi? 

Tyttö on hipahtava lukutoukka, ei pelaile tai someile paljoakaan. Kavereiden kanssa yleensä kikattelee tai leipoo tai käy lenkillä ja puistossa ottamassa valokuvia ja videoita joita muokkailevat. 

Kommentit (6)

Vierailija

En itse ole keksinyt noinkaan hyviä. Tähän mennessä olen ostanut kynsienkuviointimalleja sisältävän kirjan ja pehmoeläimen (jota toivoij) Pienempänä oli niin helppo keksiä kaikkea kivaa.

Vierailija

Läpinäkyvä, musta body. Sukkanauhaliivit ja stay up sukat. Stringit, joissa blayboy- jäniksen kuva.. Iso musta dildo ja mansikanmakuista liukkaria??

Vierailija

Ei kuulosta sellaiselta tyypiltä että toimintalahjakortit tms. välttämättä kiinnostaisivat. Pelaisin itse varman päälle. Nuo suunnittelemasi jutut kuulostavat ainakin ihan hyviltä :)

(Yhdysviivan jälkeen tai eteen ei muuten tule välilyöntiä. Eri asia jos kyseessä monesta sanasta koostuva osa, esim. Harry Potter -elokuvasarja, mutta silloinkin välilyönti ennen merkkiä)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat