Miksi ECCO:t ovat kirosana?

Vierailija

Jos jotain olen tältä palstalta oppinut, niin sen, että ECCO on s**tanasta. Mikä niissä ECCO:n kengissä herättää niin hirveää vihaa ja kuvotusta? Toki ne kaikista tädeimmät kävelykenkämallit ovat aika kauheita, mutta merkiltä löytyy nykään oikeasti kivankin näköisiä nilkkureita, avokkaita, city-lenkkareita yms.

Kehtaatko myöntää käyttäväsi ECCO:a?

Mikä käytän, vaikka nuori nainen olenkin!

Kommentit (7)

Vierailija

Nosiis, aivan sietämättömän surkeeta laatua (= epämukavia, eivät kestä käyttöä), maksavat törkeästi tähän nähden ja ovat aivan älyttömän rumat. Ei itseänsä kunniottava ihminen sellaisia käytä.

Vierailija

Ihan hyviä kenkiä ja monet käytännöllisyyden lisäksi jopa kauniitakin. Just ostin nahkaiset syysnilkkurit, tosi kauniit. 

Vierailija

Mun eccot on mukavat ja laadukkaat ja mun silmään myös hyvän näköiset. Eli käytän, enkä edes häpeä. Sitä en tiedä mikä siinä merkissä niin tunteita herättää, popo mikä popo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nosiis, aivan sietämättömän surkeeta laatua (= epämukavia, eivät kestä käyttöä), maksavat törkeästi tähän nähden ja ovat aivan älyttömän rumat. Ei itseänsä kunniottava ihminen sellaisia käytä.

Olisiko heittää jotain saman hintaluokan merkkiä, jolta saa ergonomisia nahkakenkiä, jotka ovat ECCO:ja paempia kestävyydeltä ja ulkonäöltä? Ja siis ihan ilman piikittelyä tämä, haluan oikeasti tietää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eccosta hyvälaatusen? Mitä nahkaa käyttää, onko luomua vai ei

Niissä on monelle hyvä lesti. Ja parempi pohja kuin monissa halpiskengissä eli ovat ergonomisemmat jalalle. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat