Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä laihduin 15kg tällä ruokavaliolla

Vierailija
09.02.2006 |

Aamu: 2 ruisleipää, päällä kevytlevite, kinkkua ja kasviksia sekä rasvaton jogurtti 2dl

Lounas: Söin ihan tavallisen lounaan, tyyliin 3 perunaa, kastiketta, salaattia, ruisleipä, rasvaton maito, vesi.

Välipala: hedelmä

Päivällinen:Kuin lounas, vaikkapa makaroonilaatikkoa kohtuullinen annos

Iltapala: 2 leipää tai puuroa (päällä vähän sokeria, vähäkalorista mehukeittoa) sekä rasvaton jogurtti 2dl

Lisäksi useamman kerran viikossa joku pieni herkku, esim. Suffeli tms. (Niisku-neiti ksylitolpastillit hyviä ; ) )

Joka päivä tuli syötyä n. 1500-2000 kcal. Lisäksi harrastin liikuntaa 4 kertaa viikossa esim. tunnin sauvakävely, puolen tunnin juoksu, tunti PACEA tms... Ja paino tippui 1/2- 1kg viikossa. Ja paino on pysynyt alhaalla jo kuusi vuotta. (Lapset syntyneet 04 ja 05) Ja olen silti normaalipainoinen edelleen, nyt tosin vielä 4kg jäljellä edellisestä synnytyksestä.

Eli kyllä voi laihtua, vaikkei näekään nälkää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv ap

Vierailija
2/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ahmatti joka syö liikaa keksejä tavan ruuan lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.00 aamupala

12 Lounas

15 Välipala

17 Päivällinen

20 Iltapala

Nuo ovat suunnilleen aikoja. Mun laihtumista edesautti työssäkäynti eli työskentelin lapsiryhmien kanssa ja söin heidän ateriarytminsä kanssa. Lisäksi söin vielä n. 11 aikaan arkipäivisin yhden hedelmän. (lapsilla silloin eväshetki)

Viikonloppuisin söin vain yhden (mutta runsaamman) ruuan päivässä, n. 14 aikaan. 17 aikaan jotain runsaampaa välipalaa ja sitten iltapala.

Vierailija
4/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut vastaavalla ruokavaliolla (= ihan normaalilla, kasvispainoitteisella ) myös 15 kiloa, ja sen jälkeen pysynyt samassa.

Vierailija
5/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin pizzan, suklaan, vaalean leivän ja rasvaiset juustot pois. Tilalle ruisleipää ja karkkipäivänä hedelmäkarkkeja tms esim 100grammaa. (joskus 200 grammaakin, heh)

Ja tärkein on liikunta! Varsinkin saavutetun painon ylläpitämisessä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi