Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkimielinen ennustus kolmelle ekalle

Vierailija

Opettelen ja leikkimielellä mukaan.
Palautetta toivon :)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Ennusta vaan jotain :)

Menneisyydessäsi on tapahtunut jotain minkä koit turvalliseksi, mutta turvallisuuden tunteesi tuli petetyksi. Tapahtuma järkytti, mutta koitui lopulta voimavaraksi. Ehkä arvomaailmasi muuttui tapahtuman myötä.

Onko elämässäsi ihminen, tummahiuksinen kenties? Sanavalmis ja älykäs, mutta myös hyvin äkkipikainen? Vai oletko itse sellainen?

Vaikka sinulle tulee vastoinkäymisiä elämässä, selviät niistä. Sinulla on jo kaikki valmiudet elämään, vai tarkoittaako tämä ehkä työpaikan haasteita. Ole kärsivällinen ja valpas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Ennusta vaan jotain :)

Menneisyydessäsi on tapahtunut jotain minkä koit turvalliseksi, mutta turvallisuuden tunteesi tuli petetyksi. Tapahtuma järkytti, mutta koitui lopulta voimavaraksi. Ehkä arvomaailmasi muuttui tapahtuman myötä.

Onko elämässäsi ihminen, tummahiuksinen kenties? Sanavalmis ja älykäs, mutta myös hyvin äkkipikainen? Vai oletko itse sellainen?

Vaikka sinulle tulee vastoinkäymisiä elämässä, selviät niistä. Sinulla on jo kaikki valmiudet elämään, vai tarkoittaako tämä ehkä työpaikan haasteita. Ole kärsivällinen ja valpas.

Juu :) Meni oikein. Tosin voi olla että sopii niin monille muillekin :) Kiitos ennustuksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko kertoa, miltä elämäni seuraavat kaksi vuotta pitää sisällään?

Olet kaunis, lämminhenkinen ja seuraa rakastava. Sinulla saattaa olla/on taiteellisia lahjoja. Käytä rohkeasti niitä. Mielikuvitus vilkas. Olet hyvin rehellinen ja uskollinen rakkaimillesi.

Oletko surullinen? Onko jokin ihmissuhde päättynyt ja tunnet kadottaneesi itsesi. Hyväksy surun tunteet, mutta älä jää paikoilleen. Uuden onnen etsiminen on hyväksi.

Olet ehkä miettinyt muuttoa tai remonttia? Tulevaisuudessa tulossa kenties. Saat surun käsiteltyä ja olet valmis uuteen onneen.

Vierailija

Vaikka kolme meni jo, voitko nähdä myös minulle? Olen vaikeassa elämäntilanteessa, kaikki levällään. Annan yksityiskohtaisen palautteen. Tarvitsisin viestiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millon tää vauva syntyy?

Ihan näin konkreettisiin kysymyksiin en osaa vastata :)

Nyt sinulla on tilaisuus levätä ja antaa aikaa itsellesi ja miettiä tulevaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisitko kertoa, miltä elämäni seuraavat kaksi vuotta pitää sisällään?

Olet kaunis, lämminhenkinen ja seuraa rakastava. Sinulla saattaa olla/on taiteellisia lahjoja. Käytä rohkeasti niitä. Mielikuvitus vilkas. Olet hyvin rehellinen ja uskollinen rakkaimillesi.

Oletko surullinen? Onko jokin ihmissuhde päättynyt ja tunnet kadottaneesi itsesi. Hyväksy surun tunteet, mutta älä jää paikoilleen. Uuden onnen etsiminen on hyväksi.

Olet ehkä miettinyt muuttoa tai remonttia? Tulevaisuudessa tulossa kenties. Saat surun käsiteltyä ja olet valmis uuteen onneen.

Kiitos tästä.

Valitettavasti tuo taiteellisuus meni metsään :) Ja itse asiassa uuden ihmissuhteen alussa juuri olen, tai siis alussa ja alussa, mutta vastanaineena nyt ainakin.

Muutto ja remontti kyllä on haaveissa, mutta siihen palataan varmaan vasta, kun jälkikasvu on omillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

seuraavat viisi vuotta elämässäni?

Oletko saanut jonkun projektin päätökseen joka on henkilökohtaisesti tärkeä sinulle.

Vaaleahiuksinen henkilö, kenties hyvä ystävä tai läheisempi joka omaa hyvät tavat. Hän tuo elämääsi erilaisia tilaisuuksia ja tarjouksia. Kenties vain käymässä elämässäsi.

Tapaat kenties tulevaisuudessa hyvin älykkään ja charmikkaan tummahiuksisen henkilön, jolla on sana hallussa.

Sinulle oli vaikea jostain syystä tulkita asioita... :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat