Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkimielinen ennustus kolmelle ekalle

Vierailija
27.10.2015 |

Opettelen ja leikkimielellä mukaan.
Palautetta toivon :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seuraavat viisi vuotta elämässäni?

Oletko saanut jonkun projektin päätökseen joka on henkilökohtaisesti tärkeä sinulle.

Vaaleahiuksinen henkilö, kenties hyvä ystävä tai läheisempi joka omaa hyvät tavat. Hän tuo elämääsi erilaisia tilaisuuksia ja tarjouksia. Kenties vain käymässä elämässäsi.

Tapaat kenties tulevaisuudessa hyvin älykkään ja charmikkaan tummahiuksisen henkilön, jolla on sana hallussa.

Sinulle oli vaikea jostain syystä tulkita asioita... :(

Ei mennyt ihan oikeaan, mutta kiitos ennustuksesta kuitenkin. Tulevasta en tiedä tietenkään. Sitä tummaa, älykästä ja charmikasta odotellessa. Miksi minulle oli vaikea tulkita? Tai miksi luulet, ettet näe joillekin yhtä hyvin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kolme meni jo, voitko nähdä myös minulle? Olen vaikeassa elämäntilanteessa, kaikki levällään. Annan yksityiskohtaisen palautteen. Tarvitsisin viestiä. 

Näen sydänsuruja ja kipeän suhteen päättymisen. Ehkä siihen liittynyt jollain tapaa muitakin? Joka tapauksessa vaikuttaa useampaan henkilöön. Näen myös jonkin pienen toimenpiteen. En osaa tarkemmin sanoa.

Oletko lähdössä matkustelemaan? Sinulla on myönteinen suunta vaikka raskas tie ollut kulkea. Mieltäsi vaivaavat päällimmäisenä huolet ovat selkeytymässä. Olet menossa oikeaan suuntaan, kuuntele itseäsi ja sydäntäsi.

Näen tulevaisuuteen rakkautta. Uuden lemmen syttymisen . Ehkä jopa lapsen? Sain hyvän vaikutelman sinulle tulevaan.

Oho. Oletpa hyvä ja oikealla tiellä. Tunnistan intuitiolla viestin minulle tarkoitetuksi todella. Teen avioeroa tässä. Vaikuttaa myös lapsiin tietysti. Minulla on ollut rinnalla myös rakastaja jo vuosia. Loppuukohan tämäkin suhde sitten samassa rytäkässä, sekin suhde on ollut todella vaikea. Näetkö sitä? 

Toimenpide on myös tulossa. 

Tie on ollut raskas. 

Jos voin vielä kysyä, näetkö työhön mitään? Sielläkin jännittäviä hetkiä joiden hahmottumisesta haluaisin kuulla.  

Vaalea henkilö, nuorekas ihminen. Rakastaa lähimmäisiä. Herkkätunteinen ja tarvitsee hellyyttä. Sinä tai rakastajasi?

Nyt on tilaisuutesi, älä päästä sitä käsistäni. Uusi elämä alkaa ja entinen elämä saa päätöksen. Päätökset luonnollisesti vaikuttavat koko elämään. Kuuntele itseäsi. Tilanteen päätös tulee eteesi nopeammin kuin sitä olet ajatellut.

Näen edelleen tulevaan rakkautta (sama kortti nousi mitä aikaisemminkin) Kaikenkaikkiaan hyvät rakkauden edellytykset.

Anteeksi, keskittyminen nyt vaikeaa ja virheiden mahdollisuus kasvaa... eli leikkimielellä :)

Vierailija
24/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seuraavat viisi vuotta elämässäni?

Oletko saanut jonkun projektin päätökseen joka on henkilökohtaisesti tärkeä sinulle.

Vaaleahiuksinen henkilö, kenties hyvä ystävä tai läheisempi joka omaa hyvät tavat. Hän tuo elämääsi erilaisia tilaisuuksia ja tarjouksia. Kenties vain käymässä elämässäsi.

Tapaat kenties tulevaisuudessa hyvin älykkään ja charmikkaan tummahiuksisen henkilön, jolla on sana hallussa.

Sinulle oli vaikea jostain syystä tulkita asioita... :(

Ei mennyt ihan oikeaan, mutta kiitos ennustuksesta kuitenkin. Tulevasta en tiedä tietenkään. Sitä tummaa, älykästä ja charmikasta odotellessa. Miksi minulle oli vaikea tulkita? Tai miksi luulet, ettet näe joillekin yhtä hyvin?

Harjoittelen vielä ja tulkintaa sinulle tehdessäsi tuli hyvin epävarma olo ja meinasin olla kokonaan vastaamatta. Eli siis en saanut vahvaa intuitiota mieleeni. Ja kokoajan siis epävarmuus mielessä...

Mutta leikkimielellä :)

Vierailija
25/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten näkeminen tapahtuu? 

Korteilla ja omaa intuitiotani kuunnellen :)

Vierailija
26/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa älkää ottako tosissaan 😊 Kiitos kaikille palautteesta. Huomaan että ote herkästi herpaantuu jos häiriötekijöitä ja useamman jos teen peräjälkeen. On huikea huomata miten omaan intuitioon vaan kannattaa usein luottaa. Joidenkin kohdalla tuli kova epävarmuus itsestä.. ja siihen siis nuo kaikki edellä mainitut voi vaikuttaa tai sitten vain on vaikeampi tulkita toisille. ..

Ap

Vierailija
27/27 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kolme meni jo, voitko nähdä myös minulle? Olen vaikeassa elämäntilanteessa, kaikki levällään. Annan yksityiskohtaisen palautteen. Tarvitsisin viestiä. 

Näen sydänsuruja ja kipeän suhteen päättymisen. Ehkä siihen liittynyt jollain tapaa muitakin? Joka tapauksessa vaikuttaa useampaan henkilöön. Näen myös jonkin pienen toimenpiteen. En osaa tarkemmin sanoa.

Oletko lähdössä matkustelemaan? Sinulla on myönteinen suunta vaikka raskas tie ollut kulkea. Mieltäsi vaivaavat päällimmäisenä huolet ovat selkeytymässä. Olet menossa oikeaan suuntaan, kuuntele itseäsi ja sydäntäsi.

Näen tulevaisuuteen rakkautta. Uuden lemmen syttymisen . Ehkä jopa lapsen? Sain hyvän vaikutelman sinulle tulevaan.

Oho. Oletpa hyvä ja oikealla tiellä. Tunnistan intuitiolla viestin minulle tarkoitetuksi todella. Teen avioeroa tässä. Vaikuttaa myös lapsiin tietysti. Minulla on ollut rinnalla myös rakastaja jo vuosia. Loppuukohan tämäkin suhde sitten samassa rytäkässä, sekin suhde on ollut todella vaikea. Näetkö sitä? 

Toimenpide on myös tulossa. 

Tie on ollut raskas. 

Jos voin vielä kysyä, näetkö työhön mitään? Sielläkin jännittäviä hetkiä joiden hahmottumisesta haluaisin kuulla.  

Vaalea henkilö, nuorekas ihminen. Rakastaa lähimmäisiä. Herkkätunteinen ja tarvitsee hellyyttä. Sinä tai rakastajasi?

Nyt on tilaisuutesi, älä päästä sitä käsistäni. Uusi elämä alkaa ja entinen elämä saa päätöksen. Päätökset luonnollisesti vaikuttavat koko elämään. Kuuntele itseäsi. Tilanteen päätös tulee eteesi nopeammin kuin sitä olet ajatellut.

Näen edelleen tulevaan rakkautta (sama kortti nousi mitä aikaisemminkin) Kaikenkaikkiaan hyvät rakkauden edellytykset.

Anteeksi, keskittyminen nyt vaikeaa ja virheiden mahdollisuus kasvaa... eli leikkimielellä :)

Ihanaa kumminkin että jaksoit vastata vielä. Ekassa oli liian paljon sopivaa sattumiksi joten haluan kannustaa sua luottamaan vielä intuitioosi! Kiitos ja iloa!