Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annatte välipalaksi 1-vuotiaalle?

Vierailija
09.02.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanukastakin joskus, pannaria... Mitä vaan keksii

Vierailija
2/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit olen paloitellut esim. omenaa, päärynää tai banaania ja lisäksi antanut leipää tai raejuustoa.

Vähän on noi välipalat kyllä samanlaisia päivästä toiseen... olis kiva kuulla muitakin idiksiä. Mä en kyllä noita jätskejä ja muita herkkuja ole ajatellu antaa. Maustettuja jugurtteja ja viilejä kyllä annan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion vanlijakermajätskissä on nimittäin vähemmän sokeria ja lisäaineita kuin useimmissa maustetutuissa jogurteissa... Varsinkin ne vähärasvaiset on ihan järkyttäviä lisäaine- ja sokeripommeja. Olin vähän järkyttyny kun äkkäsin eka kerran: mikä oikeestaan sitten on " herkku" ja mikä ruokaa...

Itse en anna kumpaakaan, kun menevät täysin sinne karkkiosastolle mun silmissä.

Vierailija
4/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-8-9 aamulla puuroa ja reilusti hedelmäsosetta tms

-maitoa tunti ruokailun jälkeen ja pienet unet

-11-12 ruoka eli lämmin ateria ja jälkiruuaksi jogurttia t hedelmäsosetta

-klo14-15 esim leipää, porkkanaraastetta, hedelmäpalaa tms ja sitten maitoa ja unet

-17 toinen lämmin ruoka ja hedelmäsosetta tms

-klo19 puuro ja reilusti ruusunmarjaa tms

-20 maitoa ja yöunet

pitkin päivää annan mukista vettä ja välillä jonkun leivänpalan tms

eipä noi välipalat kummoisia vielä ole kun tuntuu että niillä vielä leikitään enemmän kuin maistellaan! mutta hyvä on harjoitella sormin syömistä esim leivällä tai hedelmäpaloilla.

ja meillä siis nukutaan 8-7 yöunet! eikä heräillä.

Vierailija
5/5 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Juusto,omena,vesimeloni, makkara tai lihapullapalasia tai mitä nyt kaapista keksii käsin syötäväksi.

- Laitan kulhoon banaanin, jogurttia, marjoja, velliä ja maitoa ja sekoitan sauvasekoittimella " pirtelöksi" ja annan vellitutilla tuttipullosta. Seos vaihtelee sen mukaan mitä kaapissa on.

- Leipäpala ja voita tai sulatejuustoa. Meillä leikkeleen ja juustot lähtee heti pois päältä, syö erikseen jos syö.

- Pulla tai kaurakeksejä ja maitoa (tuttipullosta tai lasista), tämä on harvinainen välipala ;)