Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittelen kahta dildoa yhtäaikaa

Vierailija

Meillä on tullut kestosuosikiksi semmonen että kunnon lämmittelyn jälkeen minä sauvon semmosella suht.isolla dildolla vaimoani pimpsaan ja hän itse hieroo klitoristaan, pienemmällä, kaalimadon g3:lla kun siinä on semmonen hieman vino pää. Kokeilkaa ihmeessä. :) Ja hän kun oli pari vuotta sitten vielä häveliäs "dildoneitsyt". :))

Helpottaa meikäläistä kun ei ole mikään luojan suoma panokuningas....

Kommentit (10)

Vierailija

Joo no peppuun laittamisessa voipi olla vielä jonkun verran suostuttelua edessä... :)

Enkä kyllä tiedä miten sitä alkaisi ehdottelemaan.

Vierailija

En ole koskaan peppuseksiä kokeillut eikä oikeen kiinnostakaan.

Jos vaimo pyytäisi niin kokeilisin mielelläni mut ei se kehtaa vaikka haluis...

Niksu

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan peppuseksiä kokeillut eikä oikeen kiinnostakaan.

Jos vaimo pyytäisi niin kokeilisin mielelläni mut ei se kehtaa vaikka haluis...

"Ei mua nyt silleen kiinnosta, mut voin mä nyt kokeilla, kun kerran haluat..." :D

Koita siinä sivussa vähän sormella, että miten reagoi. Tai sitten ottaa sopivassa kohtaa muuten vaan puheeksi. Hyvä asioista olisi pystyä puhumaan, katsos jos se vaikka haluis. ;)

-Niksu

Niksu

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa liukastetta ennen sormeilua peppuun. Se helpottaa paljon. m60+

Ei. Varsinkaan, jos vasta kokeillaan, että mitä toinen tykkää. Toisekseen, ei ole pakko sisälle työntää. Vähän kun sormella painaa tekee jo hyvää (myönsi tai ei). Ja kolmanneksi, sormi kyllä aika sujuvasti menee ilman liukkariakin, jos ei väkisin runno. Ei se koko, vaan miten sitä käyttää siis. ;)

Mutta sitten kun tuttua huttua, niin liukkaria voi käyttää, jos haluaa. Voihan sen kanssa tosin läträtä muutenkin.

-Niksu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat