Ai luoja niitä ihmisiä, jotka eivät kerää koiran kakkaa pois :(

Vierailija

Varsinkin jos koira päättää kyykätä keskelle lenkkipolkua.

T: liukumiina lenkkarin pohjassa :((

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos hankkisin koiran, en omista, ainakaan vielä, en kulkisi pussittamassa jätöksiä.  Luonnotonta mielestäni. Liikkuisin koiran kanssa metsässä ja sinne tarpeiden teko olisi aivan luontevaa, kuten peurat ja hirvetkin tekevät.

Vierailija

Useimmat koirathan on älykkäitä, joten ei ole syytä vihata niitä. Valitettavasti useimmat koiranomistajat eivät ole älykkäitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Useimmat koirathan on älykkäitä, joten ei ole syytä vihata niitä. Valitettavasti useimmat koiranomistajat eivät ole älykkäitä.

Missä puhuttiin koirien vihaamisesta? Otsikossakin mainittiin ihmiset.

Vierailija

Eikö niitä, jotka ei kerää paskoja, vituta kun itsekin astuvat siihen paskaan? Mä oon aina ihmetellyt tätä. Joudutaan lasten kanssa kävelemään kiertoreittiä bussipysäkille kun oikopolku on aina ihan läpipaskottu eikä ole kiva mennä päiväkotiin paskakengillä.

En vaan ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä puhuttiin koirien vihaamisesta? Otsikossakin mainittiin ihmiset.

No tuossa viestissä, johon vastasit.

Älä kysele tyhmiä. (Taidat olla koiranomistaja.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä, jotka ei kerää paskoja, vituta kun itsekin astuvat siihen paskaan? Mä oon aina ihmetellyt tätä. Joudutaan lasten kanssa kävelemään kiertoreittiä bussipysäkille kun oikopolku on aina ihan läpipaskottu eikä ole kiva mennä päiväkotiin paskakengillä.

En vaan ymmärrä.

En omista koiraa, mutta mulla on tapana katsoa mihin kävelen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä.

En omista koiraa, mutta mulla on tapana katsoa mihin kävelen. 

omistatko pieniä, alle 4v lapsia? Hekin ilmeisesti osaavat tarkasti katsoa mihin astuvat? Myös sillä polulla mikä on jo valmiiksi koiranpaskan värinen? Ja samalla kun katsot mihin itse astut, pidät myös huolen ettei lastenvaunujen renkaisiin jää sontaa?

Vierailija

Eihän tuolla syksyn pimeydessä, varsinkaan nyt kun kelloja on siirretty että töistä päästyä tulee pimeä, näe mihin astuu. Luontopoluilla varsinkaan, kun ne on pudonneiden lehtien peitossa. Kyllä on törkeä sellainen koiranomistaja, joka ei lemmikkinsä paskaa kerää. Tuollaiset koiranomistajat saavat ihmiset vaan inhoamaan koiria, joiden syy se ei ole.

Vierailija

Viime viikolla näin Etu- Töölössä jalkakäytävällä näyteikkunan edessä pari isohkoa koiranpökälettä. Tosi röyhkeätä ja inhottavaa koiranulkoiluttajalta.

Vierailija

Minä kerään koirani jätökset aina ja joka paikassa ja kiltisti kuljetan vaikka minkä matkan mukanani, mutta ohiksena pääsen kiukuttelemaan miten ärsyttää suht uudella asuinalueella Helsingissä kun roskiksia ei vaan ole! Yksi oli ja sekin otettiin pois (koska oli aina täynnä koirankakkapusseja!). Nyt jengi jättää ne pussitetut kakat tienposkeen, tosi järkevä ratkaisu sitten sekin. 

Mutta joo, kerätkää ne kakat. Jotkut koiranomistajat eivät tee sitä edes koirapuistossa, missä luulisi sosiaalisen paineen vaikuttavan kymmenen koirakon ollessa paikalla... Huokaus. 

Vierailija

Miksi sitä kakkaa ei voi siellä metsässä vaikka tökätä jollain kepillä pöpelikköön pois polulta? Ja kaupunkialueilta ja taajamista pitää kerätä. Kaupasta voi ostaa biohajoavia pusseja (useimmat kakkapussit nykyään) tai kerätä kierrätyspusseilla, jos ympäristön kuormittuminen huolestuttaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat