Muita, jotka aikeissa irtisanoa itsensä, mutta esimiehelle kertominen hirvittää?
Täällä ollut unettomia öitä viimeiset kuukaudet, toinen jalka on jo oven välissä, mutta irtisanoutuminen pelottaa. Ei niinkään se miten tulee toimeen, koska toinen työpaikka on jo melkein varma, mutta se pomolle kertominen... ääh... ikää ja työvuosia on takana paljon ja silti tämmöinen hermostuttaa. Olen tehnyt työni hyvin ja melko tuore kasvo firmassa, pelottaa pomon reaktio... hiukan äkkipikainen kuin on. Vinkkivitosia?!
Kommentit (5)
Näen häntä niin usein, että pitänee se suullisestikin kertoa... Toisaalta ajatus sähköpostista tai kirjeestä pöydällä olisi aika muikea ;)
t. ap
Kerro vaikka tekstiviestillä. Niin minä ajattelin tehdä. Toki suullisestikin pitää osata kertoa syy.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vaikka tekstiviestillä. Niin minä ajattelin tehdä. Toki suullisestikin pitää osata kertoa syy.
Ei tarvitse mitään syytä kertoa.
Itse en ole koskaan selitellyt.
Olen vaan ilmoittanut irtisanoutuvani.
Sanot vain suoraan kasvotusten. Lapsellista jättää joku lappu pöydälle, jos näette päivittäin. Hankaloittaa vaan tilannetta enemmän.
Itsekin purskahdin itkuun irtisanoutuessani, mutta ainakin pomo näki, ettei ole helppo paikka minullekaan.
Irtisanominen on tehtävä aina kirjallisesti. Pomon reaktioilla ei kai oo väliä sit enää?