Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha Morkkis vaivaa! Auttakaa!

Vierailija

Menin sitten jatkoille baari illan jälkeen, jonne ei olisi missään nimessä pitänyt mennä. Tuli nimittäin tehtyä sen verran typeryyksiä. Tämä on hieman noloa selitellä, mutta auttaa hetkellisesti jos puran sitä jollakin tavalla. Eli olin siis jätkien kanssa jatkoilla ja sitten saimme kännissä helvetin hienon idean harrastaa ryhmistä neljästään.Eikä tässä vielä kaikki. Yksi näistä jätkistä seurustelee kaverini kanssa. Nyt on paikat kipeenä olleet viikonlopun jälkeen enkä tiedä mitä mun pitäis olla tai tehdä? Pitäiskö kertoa? Mutta toisaalta en kehtaa kaverilleni kertoa.... Auttakaa. Ps. Toivon asiallisia vastauksia, tämä ei ole provo. Tiedän, että olin tosi tyhmä.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Noo sellasta sattuu, oliko ehkäsy kunnossa? Itse varmaan pysyisin ihan hiljaa. Mut aika kusipää jätkä kyllä oli :D tulee kyllä muuten aivan helvetinmoista huutoa jos kerrot kaverilles.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Auts! Viina on viisasten juoma. Aika auttaa. Ainakaan kukaan ei ole kuollut.

Ei ole, ei. Mutta tuntuu silti aika sairaan pahalta tuo morkkis.

Vierailija

Minkä ikäinen olet? Alta 20v. saa tuollaiset typeryydet anteeksi, tai ainakin sen voi pistää nuoruuden piikkiin. älä kerro kaverilles, kun se kuitenkin eroaa jossain vaiheessa tuollaisesta hyypiöstä, ja kun siis ei noi teiniaikaiset jutut kestä. sit kantsii kertoa jos ne meinaa naimisiin mennä tai lapsia hankkia.

Vierailija

Ehkä te nyt vaan kerrotte mitä tuli tehtyä. Ihan kauheetahan siitä tulee, mutta jospa seuraavan kerran vastaavassa tilanteessa miettisit ennenkuin tekisit mitään noin tyhmää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Alta 20v. saa tuollaiset typeryydet anteeksi, tai ainakin sen voi pistää nuoruuden piikkiin. älä kerro kaverilles, kun se kuitenkin eroaa jossain vaiheessa tuollaisesta hyypiöstä, ja kun siis ei noi teiniaikaiset jutut kestä. sit kantsii kertoa jos ne meinaa naimisiin mennä tai lapsia hankkia.

19 v olen.. Ei kai niille mitää lapsia vielä ole tulossa. Eipä kaveri semmosia ole vielä puhunut.

Vierailija

Jos yhtään lohduttaa, olin joskus nuorena 18-19 vuotiaana melkein samassa tilanteessa.
Paitsi että jätkiä oli vaan kaksi, en tuntenut heitä ja olivat 14 vuotiaita.
Jee. Voi vittu kun hävettää muistella. Onneksi siitä on aikaa melkein 20 vuotta ja olen muuttanut kaupunkia useasti. Silti.
Että et ole ainoa joka mokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noo sellasta sattuu, oliko ehkäsy kunnossa? Itse varmaan pysyisin ihan hiljaa. Mut aika kusipää jätkä kyllä oli :D tulee kyllä muuten aivan helvetinmoista huutoa jos kerrot kaverilles.. 

Niin kyllä oli. Sinne kakkoseen se kikkeliään työnsi ilman mitään omantunnon tuskin... Tsiisus ku tekee pahaa muistella viikonloppua!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Totta hitossa kerrot "kaverilles"? Mitä helvettiä ?!

Tai sitten salaan ja enkä satuta lisää ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana! Likainen lumppu! Olet kuvottava! Inhottava! Pese ittes juuriharjalla!

Yksi moka ei tee huoraksi ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.. "en halua satuttaa ketään lisää" omaa napaas sä vaan ajattelet.. Ota vastuu omista tekosistas.. Ite ainakin haluaisin tietää jos olis tollanen "kaveri" ja kusipää jätkä.. Teet vaan palveluksen "kaverilles" ku pääsee eroon kahesta kusipäästä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.. "en halua satuttaa ketään lisää" omaa napaas sä vaan ajattelet.. Ota vastuu omista tekosistas.. Ite ainakin haluaisin tietää jos olis tollanen "kaveri" ja kusipää jätkä.. Teet vaan palveluksen "kaverilles" ku pääsee eroon kahesta kusipäästä

Pakkohan tässä on muitakin ajateltava! Emmä voi satuttaa ketää lisää tai enempää. Mulla on muutenkin järkky morkkis ja paikat kipeenä niin ala siinä sit tappelee kaverin kanssa vielä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan tässä on muitakin ajateltava! Emmä voi satuttaa ketää lisää tai enempää. Mulla on muutenkin järkky morkkis ja paikat kipeenä niin ala siinä sit tappelee kaverin kanssa vielä!

Nii no olisit ajatellut muita ennenkun rupeet jakelee tavaraas. Et oikeesti voi olla noin idiootti... :D Oma vika vitu sika

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat