Paha Morkkis vaivaa! Auttakaa!
Menin sitten jatkoille baari illan jälkeen, jonne ei olisi missään nimessä pitänyt mennä. Tuli nimittäin tehtyä sen verran typeryyksiä. Tämä on hieman noloa selitellä, mutta auttaa hetkellisesti jos puran sitä jollakin tavalla. Eli olin siis jätkien kanssa jatkoilla ja sitten saimme kännissä helvetin hienon idean harrastaa ryhmistä neljästään.Eikä tässä vielä kaikki. Yksi näistä jätkistä seurustelee kaverini kanssa. Nyt on paikat kipeenä olleet viikonlopun jälkeen enkä tiedä mitä mun pitäis olla tai tehdä? Pitäiskö kertoa? Mutta toisaalta en kehtaa kaverilleni kertoa.... Auttakaa. Ps. Toivon asiallisia vastauksia, tämä ei ole provo. Tiedän, että olin tosi tyhmä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti.. Likane lumppu.
Puhdashan minä olen. 
No onneksi sinun ei tarvitse hävetä niin paljon, kun tuon varatun tyypin. Suosittelen nyt olemaan hiiskumatta asiasta kelleen. Korkeintaan niiden jätkien kanssa koitat sopia, ettei asia pääse leviämään, tämä toinen mies toivoo varmaan samaa.
Ja tulevaan, koita päästä yli häpeästä. Minäkin 19 vuotiaana tein kaikkea todella typerää humalassa ja ne hävettää vielä nytkin, vuosien jälkeen. Ehkä minäkin kuitenkin voin viimeistään kiikkustuolissa jo naurahtaa asialle. Tuli sentään elettyä ja niin kuin joku sanoi, ketään ei kuollut.
Ei ole ap sinun tehtävä etukäteen päätellä mitä kaverisi sanoisi asiasta tai mitä hän tuntisi. Sun velvollisuus on kertoa mitä tapahtui. Säästät kaveriasi paljon enemmän kertomalla nyt, koska nämä asiat tulevat yleensä aina päivänvaloon. Enemmin tai myöhemmin. Kaverisi saa heti tilaisuuden päättää haluaako heivata ukon, ja sinut, tunkiolle vai ei. Tuo vain on itsekäs syy "en halua satuttaa kaveriani". Olet jo satuttanut, joten kanna vastuusi. Ainakin hän saisi mahdollisuuden päästä paskasta parisuhteesta äkkiä pois. Elleivät sitten ole avoimessa suhteessa. Mutta päätös kuuluu kaverillesi, ei sinulle.
En mä näe koko jutussa muuta pahaa kuin että yksi tyyppi seurustelee kaverisi kanssa. Arvaan että hänelläkin on kunnon morkkikset nyt päällä.
Jos ette keskenämme meinaa enää ikinä tehdä mitään, kannattaisi varmaan olla hiljaa. Koska samassa kimpassa oli muitakin ettekä olleet kahdestaan hommaamassa. Miten muiden suhteet? Ovatko varattuja? Varmaan niillä muillakin on vähän oloja viikonlopusta. Vieläkään ei hyväksytä ryhmäseksiä vaikka kuulemma moni sitä harrastaa. Miehet on heti homoja :)
No kyllähän sitä elämässä sattuu ja tapahtuu. 100 vuoden päästä kukaan ei edes muista että elit joskus tällä planeetalla, joten turha tässä lyhyessä elämässä on moista perseilyä stressata. Maapallo on kuin mikroskooppinen hiekanjyvä maailmankaikkeudessa, millään mitä elämässäsi teet ei oikeastaan ole yhtään mitään merkitystä. Jossain rinnaikkaistodellisuudessa toinen minäsi ehkä teki tuon saman sillä erotuksella että mukana oli vielä Ruotsin kuningaskin. Mietis mikä morkkis sulla siellä on...
Vierailija kirjoitti:
En mä näe koko jutussa muuta pahaa kuin että yksi tyyppi seurustelee kaverisi kanssa. Arvaan että hänelläkin on kunnon morkkikset nyt päällä.
Jos ette keskenämme meinaa enää ikinä tehdä mitään, kannattaisi varmaan olla hiljaa. Koska samassa kimpassa oli muitakin ettekä olleet kahdestaan hommaamassa. Miten muiden suhteet? Ovatko varattuja? Varmaan niillä muillakin on vähän oloja viikonlopusta. Vieläkään ei hyväksytä ryhmäseksiä vaikka kuulemma moni sitä harrastaa. Miehet on heti homoja :)
Kaikki muut ovat sinkkuja. Paitsi tämä yksi. Ei olla paljoo juteltu keskenään mutta kai se olisi pakko. Mitä niinku tehdään. Onpahan yksi kokemus elämässä lisää  taas :) vaikka harmittaahan se hieman.
Älä ota enää viinaa jos noin sekoilet.
Jos toi olisi mun kohdalla toi tilanne niin kertoisin kyllä kaverille... Kaverillasi on oikeus tietää tuollaisesta...
Vierailija kirjoitti:
Kärsi sika kärsi,röh röh.
Mä sain jo sängyssä kärsiä liikaa, siitä hyvästä paikat kipeänä.. 
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, olin joskus nuorena 18-19 vuotiaana melkein samassa tilanteessa.
Paitsi että jätkiä oli vaan kaksi, en tuntenut heitä ja olivat 14 vuotiaita.
Jee. Voi vittu kun hävettää muistella. Onneksi siitä on aikaa melkein 20 vuotta ja olen muuttanut kaupunkia useasti. Silti.
Että et ole ainoa joka mokaa.
Miten tällä viestillä voi olla näin paljon ylänuolia?! Jos sukupuoliroolit vaihtaisi toisinpäin niin nousisi järjetön haloo. Kuvottavaa.
No hitto, olisinpa itsekin tajunnut nuorena ja nättinä ottaa neljää miestä samaan aikaan! Ei varmana enää kaduttaisi, päin vastoin vaikka tapahtuman jälkeen ehkä olisikin hävettänyt. Nuorena kuuluukin elää ja kokeilla, hävetä ehtii myöhemminkin jos sille on mukamas tarvetta.
Lisäksi teit tavallaan palveluksen kaverillesi; näytti todellisen karvansa. Nyt vaan kertomaan kaverille, onhan se sulle varmasti vihainen ja niin kuuluukin olla. Myöhemmin tajuaa, että parempi näin.
Kestääköhän nämä kivut kuinka kauan enää. Hyvä et istuu pystyy. Voi elämä ja kurjat lampaat sanon minä. Itkettää ja vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kestääköhän nämä kivut kuinka kauan enää. Hyvä et istuu pystyy. Voi elämä ja kurjat lampaat sanon minä. Itkettää ja vituttaa.
Voi sua raukkaa. Yritä kestää. Kyllä ne kivut lähtee pois. 
Heh. No tuo on jo kyllä aika sairasta. :D Tsiisus... sori, mut en pysty lohduttamaan.