Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA ONKO TÄMÄ NORMAALIPAINO?

Vierailija

Vai alipainoa? Poikamme 15.5v on 160cm pitkä ja painaa 46kg. Onko tuo liian vähän? Minä äiti olen 164cm ja 60 kg ja isä 173cm ja 65kg. Eli vanhemmatkaan ei ole mitään isoja.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. No pillua tuo rääpäle ei takuulla koskaan saa. Kasvaa varmaan kiusatuksi hintiksi. Vittu mikä ruikula vinkuheinä, meidän 13 ja 15v pojat kummatkin on tuota isompia ja takuulla pelkkää lihasta koska pelaavat jääkiekkoa ihan kilpailutasolla. Sun rääpäle sikiö varmaan ei muuta pelaa kun yksinään vääntää tietokonetta ja vetää käteen kun ilta koittaa ja muut ovat bilettämässä.

Apn teini ei sentään ole perinyt sinun luonnettasi. Luojalle kiitos siitä! 

Vierailija

No mistäs me tiedetään ettei vaikka ollut itse APn teini asialla? Laihat teinit on yleensä katkeria ruikuttajia.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. No pillua tuo rääpäle ei takuulla koskaan saa. Kasvaa varmaan kiusatuksi hintiksi. Vittu mikä ruikula vinkuheinä, meidän 13 ja 15v pojat kummatkin on tuota isompia ja takuulla pelkkää lihasta koska pelaavat jääkiekkoa ihan kilpailutasolla. Sun rääpäle sikiö varmaan ei muuta pelaa kun yksinään vääntää tietokonetta ja vetää käteen kun ilta koittaa ja muut ovat bilettämässä.

Apn teini ei sentään ole perinyt sinun luonnettasi. Luojalle kiitos siitä! 

Vierailija

Meidän Jouni on nyt 14v ja pituutta 165 ja painoa 59 ja on todella hoikka poika, joten kyllä tuo AP:n lapsi kuulostaa aikamoiselta. Bulimiaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat