Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen rippimekko sinulla oli?

Vierailija
26.10.2015 |

tuntuu nimittäin, että olen jonkinlainen hilpeydenaihe kun pääsin ripiltä 95 kukallisessa, lyhythihaisessa, polvimittaisessa mekossa , ruskeissa avokkaissa ja valkoisissa polvisukissa ( mikä mekko ! ja virnuilua päälle)   minulla on kuva hyllyssä, mutta alan harkita sen piilottamista..

ja se asuni näkyy siis hyvin, kun istun kuvassa lapsuuskotini portailla kukat sylissä.  joo isä pitää  itseään ammattikuvaajana :D joten en käynyt  kuvaamossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ripille -74.Silloin oli muotia välinpitämättömyys pukeutumisessa,albojen alla oli resufarkkuja,ja tais olla verkkareitakin.Minä ostin kaupungissani olevasta silloisesta muotiliikkeestä valkoisen pitkähihaisen kauniin juhlapuvun.Se oli varsinaisesti ensimmäinen,oikea muotiliikkeen puku,ja beessit kengät.Niissä ei ollut ajan tavan mukaan hirveät abba-pohjat-ja korot,vaan simppelit,maltillisen koron avokkaat.Yhdellä pojalla oli puku,muuten vaatteet oli,mitä oli.Kun tyttäreni pääsi 2000-luvulla,oli tyyli toinen.Pojilla oli kaikilla puku tai yhdistelmäasu ja tytöt olivat todella satsanneet.Hävettää siinä mielessä oma nuoruuden vuosikymmen.

Vierailija
22/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut pukea mekkoa, vaan ihan farkuissa ja nätissä valkoisessa paidassa mentiin. En tosin päässyt kesällä ripille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla jäi rippikoulu kesken, mutta en varmaan olisi mitään juhlavaatteita saanut niin olisin varmaan ollut rikkinäisissä farkuissa tai isän vanhoissa vakosamettihousuissa. Jos ei sitten jotain lainamekkoa mummolta tms.

Onneksi jäi siis tämäkin kokemus saamatta.

Eipä siitä kyllä kuvaakaan varmaan olisi otettu.

Vierailija
24/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päässyt ripille 80-luvun alussa. Mulla oli sininen pliseerattuhame ja pinkki ruutuinen satiinen paita, jossa oli kummallakin olkapäällä ryöhelöt. Ja oli hienot ja muodikkaat, ainakin se paita.

Vierailija
25/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkua. Ostin hennesistä jonkun mustan puuvillakoltun.

Ei kai rippikuvia missään valokuvaamossa oo tapanakaan ottaa?

Vierailija
26/26 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nelosella, eli valkoinen kauluspaita ja musta hame. En muista sen tarkemmin, paidassa taisi olla lyhyet hihat.