millainen rippimekko sinulla oli?

Vierailija

tuntuu nimittäin, että olen jonkinlainen hilpeydenaihe kun pääsin ripiltä 95 kukallisessa, lyhythihaisessa, polvimittaisessa mekossa , ruskeissa avokkaissa ja valkoisissa polvisukissa ( mikä mekko ! ja virnuilua päälle)   minulla on kuva hyllyssä, mutta alan harkita sen piilottamista..

ja se asuni näkyy siis hyvin, kun istun kuvassa lapsuuskotini portailla kukat sylissä.  joo isä pitää  itseään ammattikuvaajana :D joten en käynyt  kuvaamossa.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Aika normaalilta asulta kuulostaa vuosiluku huomioiden, tosin valkoiset polvisukat eivät tainneet olla kovaa huutoa silloin(kaan). :) Pääsin ripille samana vuonna kuin sinä. Asuna oli Martensit, mustat sukkahousut, mustat farkkushortsit ja musta sifonkipaita. Rippikuva otettiin myös kotipihalla, en halunnut valokuvaamoon. 

Vierailija

Valkoinen vekkihame, valkoinen paitapusero, ihonväriset sukkahousut ja mustat piikkikorkoiset sandaletit.  kaikilla tytöillä siis piti olla kokovalkoinen hame/mekkoasu ja pojilla valkoinen paita ja  mustat suorat housut. Vuosi oli 1980

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kävin vl-riparin ja siellä kaikkien tyttöjen asuna valkoinen paita ja musta hame. Tai siis ainakin vielä ysärillä oli noin.

Siis rippipäivä/konfirmaatioasuna oli tuo. Ei koko riparia vedetty tuossa kostuumissa :b.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen vekkihame, valkoinen paitapusero, ihonväriset sukkahousut ja mustat piikkikorkoiset sandaletit.  kaikilla tytöillä siis piti olla kokovalkoinen hame/mekkoasu ja pojilla valkoinen paita ja  mustat suorat housut. Vuosi oli 1980

Ai niin, albaa meillä ei ollut.

-sama

Vierailija

Ei minulla sellaista ollut. Persoonallisuushäiriöinen äitini ei suostunut ostamaan. Jouduin käyttämään kulahtanutta hametta ja t-paitaa, jossa oli aivan liian suuri kaula-aukko. Ei jäänyt hyvät muistot siitä päivästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan mekkoja ja hameita, inhosin jo ripille päästyänikin. Mulla oli jakku ja housut a la 1980-luku. 🙊

Ihan vaan, jotta tulevaisuudessa tiedät, käytät teiniemojia... 🐵🙈

Vierailija

Tummansininen kynähame ja valkoinen paitapusero (vähän jäykkää kangasta, isot kaulukset, lyhythihainen). Olen tainnut näyttää tarjoilijalta.

Vuosi jotain 80 +

Vierailija

Olen päässyt ripille 60-luvulla. Rippikoulu käytiin keskikoulun viimeisen luokan aikana syyslukukaudella. Ripille pääsimme joulukuussa. Koska siis oli talvi, pukeutuivat tytöt mustiin leninkeihin. Pojilla oli tietysti tumma puku. Minulla ja hyvällä kaverillani oli äitini ompelemat pitkähihaiset samettiset kotelomekot ja jalassa ensimmäiset korkokengät. Voi että, me olimme hienoja!

Sille mekolle kävi vähän kehnosti samana tai seuraavana talvena. Olin se ylläni tanssimassa ja tanssipartneria jännitti niin, että kämmenet olivat hiestä märät. Selkääni tuli kämmenen kuva! Kosteassa silkkisametin nukka palautui ennalleen, mutta lämpimässä ja kuivassa se käsi taas näkyi. Harmitti tosi paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan mekkoja ja hameita, inhosin jo ripille päästyänikin. Mulla oli jakku ja housut a la 1980-luku. 🙊

No shit Sherlock😲

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

No shit Sherlock😲

😘

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat