Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
61/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jottei olennainen unohtuisi: 1. miehellä on oikeus tietää ja 2. pettäjä toimi väärin ja vastaa nyt teostaan ainoalle ihmiselle, jolla on oikeus hänet tuomita, eli miehelleen.

Myös naisella on oikeus tietää, kuka ystävistä petti hänet.

Pidän ap:ta ja hänen ystäväänsä yhtä alhaisina paskakasoina. Kummankin teot ovat joksenkin yhtä kuvottavia.

Itse pidän ap:n tekoa pahempana. Ystävät ovat niitä joihin maailmassa pitäisi voida syvimmin luottaa. Jos hyvä ystävä pettäisi noin pahasti, tuntuisi se minusta pahemmalta kuin se että puoliso pettäisi.

Vierailija
62/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Joo, ei kannata kertoa pettämisestä petetylle, koska hän saattaa ampua pettäjää selkään. Hetkinen...

Tai ei kannata jakaa sitä persettä vieraille, ennen kuin on reilusti ottanut eron miehestään.

Mutta tämän ketjun mukaan tajuan sen, että jos näen naispuolista tuttavaani petettävän, en todellakaan sekaannu asiaan, vaan naureskellaan tyttöjen kans keskenään, kuinka tyhmä nainen on, kun sen ukko pane muita ja akka vain hoitaa lapsia kotona ja jopa vääntää niitä lisää.

Etkö todella käsitä, mitä tarkoittaa olla ystävälleen lojaaali? Vai onko sinulla sellaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi ystävääni. Ei mulla muuta.

Vierailija
64/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, olet pelannut ystäväsi selän takana eikä sinussa ole naista kertomaan siitä. Jatkat kuin ei mitään ja olet olevinasi vielä hänen ystäväsi. Häpeä. Olet kaksinaamainen. 

Vierailija
65/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kans toivon, että mulle kerrottaisiin heti jos puoliso pettää. Rohkea teko!

Ja haluat ehdottomasti että ystäväsi kertovat puolisollesi jos sinä joskus petätä?

Sellaista ei tule tapahtumaan. Toiset kun osaavat erota huonosta suhteesta ennen hyppäämistä uuteen suhteeseen.

Mutta sinusta on ok kertoa luottamuksellisia juttuja eteenpäin, jos ystäväsi katsovat sen aiheelliseksi?

Vierailija
66/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap kammottava ihminen. Toivon että kukaan ystävistäni ei ole noin alhainen. Mikä jumala sinä olet ja puutut toisten elämän. Aivan varmast saat tämän vielä vastaasi. Karman laki.

Tärkeintä onkin suojata ja peittää huoran tekosia, eikö niin.

Vierailija
67/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-maamat eivät soisi petetyn miehen saavan tietää vaimonsa huoraamisesta.

Kuinkas, jos  oma mies pettää ja huoraa? Onhan asia sama?

Vierailija
68/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tässä nyt tiedetään muka, että se pettäjä edes teki väärin? Jokainen parisuhde onnomanlaisensa, ja voihan olla, että se todellinen hirviö onkin tämä rassukka petetty mies. Aloittajasta  kyllä tiedetään, että hän petti luottamuksen ja kaksinaamaisena nyt tukee jätettyä, muka. Kärventyköön tunnontuskiin.

Sitäkin ihmettelen, miten näissä keskusteluissa esitetään reiluna vaihtoehtona, että jätetään ensin se puoliso. Mitä erityisen reilua on siinä, että jättää perheensä?

Toki siis minustakin on reiluinta pitää housut jalassa, jos on parisuhteessa. Ja mölyt mahassa, jos on ystäviä, jotka uskoutuvat.

Vierailija
69/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä tapauksessa ostettu tai myyty seksiä kun ollaan niin huoraa huutelemassa?

Vierailija
70/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä tapauksessa ostettu tai myyty seksiä kun ollaan niin huoraa huutelemassa?

Huorintekijä huoraa. Mies, tai nainen.

Vierailija
71/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huorintekijä huoraa. Mies, tai nainen.

...huokaus...

Vierailija
72/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-maamat eivät soisi petetyn miehen saavan tietää vaimonsa huoraamisesta.

Kuinkas, jos  oma mies pettää ja huoraa? Onhan asia sama?

Ei av mammat halua tietää, jos heidän mies panee muita. Helpompi ummistaa silmät siihen asti, että mies ilmoittaa, että muuttaa toisen luo.

Vierailija
73/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kertoa työkaverin vaimolle, jonka tunnen, että hänen miehensä aina työpaikan juhlissa iskee uusia harjoittelijoita tai muita lyhytaikaisia työntekijöitä.

Viestintuoja ammutaan, joten parempi olla hiljaa ja olla kertomatta petetylle, että mies pettää.

Ps. samoin en ole koskaan ymmärtänyt, miksi toinen nainen haluaa ilmoittaa vaimolle, että mies pitää kahta naista. Jos vaimo haluaa elää kuplassa, niin sitten elää

Vierailija
74/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa. Miehet pettää ja kertoo kaverilleen, niin ei ne mee juoruileen ja pilaamaan toisten suhdetta sillä tarpeettomalla ja satuttavalla tiedolla. Nainen kun pettää niin se johon luottaa eniten menee ja juoruaa! Sairasta. Ei ihme että naisten oikeuksia poljetaan kun nainen ei ole sisko toiselle. Jos mun kavereista joku noin tekisi niin aivan vitun varmana pitäisin tiedon itselläni. Ootteko te av:laiset menettäneet järkenne? Vai muuten vaan helvetin tyhmiä?

Minä ainakin haluan tietää jos mieheni pettää.

Ihan sama kuka kertoo tai laittaa vaikka nimettömän vinkin tms.kunhan tietää oikeasti eikä arvaile. En välittäisi edes viestintuojan motiivista.

Kyllä suhde on jo pilalla jos pitää lähteä pettämään, ei sen ilmitulo sitä tee.

En todellakaan halua olla petturin kanssa yhdessä , en jaksaisi , en kestäisi. Se ei ole sairasta että kertoo petoksen kohteeksi joutuneelle, se ON sairasta että koko kylä/ katu/ työpaikka/ tuttavapiiri tietää vaan ei petetty. Olen nähnyt pari kolme tällaista ja petetty kyllä tuntee itsensä myös näiden yhteisöjen pettämäksi myös.

Se jos mikä on rumaa.

Vierailija
75/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään kertoa työkaverin vaimolle, jonka tunnen, että hänen miehensä aina työpaikan juhlissa iskee uusia harjoittelijoita tai muita lyhytaikaisia työntekijöitä.

Viestintuoja ammutaan, joten parempi olla hiljaa ja olla kertomatta petetylle, että mies pettää.

Ps. samoin en ole koskaan ymmärtänyt, miksi toinen nainen haluaa ilmoittaa vaimolle, että mies pitää kahta naista. Jos vaimo haluaa elää kuplassa, niin sitten elää

Voi olla aika helkkarin vaikeaa puhkaista sitä kuplaa jos kaikki ihmiset toimivat noin.

Saatat aavistaa jotain mutta puoliso ei kerro vaan syyttää vainoharhaiseksi. Kaikki tietää, kukaan ei kerro. Petetty pidetään pimennossa eikä ihan selvää todistetta ole. Ei ole helppo lähteä eroa ottamaan pelkän aavistuksen takia.

Vierailija
76/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa. Miehet pettää ja kertoo kaverilleen, niin ei ne mee juoruileen ja pilaamaan toisten suhdetta sillä tarpeettomalla ja satuttavalla tiedolla. Nainen kun pettää niin se johon luottaa eniten menee ja juoruaa! Sairasta. Ei ihme että naisten oikeuksia poljetaan kun nainen ei ole sisko toiselle. Jos mun kavereista joku noin tekisi niin aivan vitun varmana pitäisin tiedon itselläni. Ootteko te av:laiset menettäneet järkenne? Vai muuten vaan helvetin tyhmiä?

Ihan sama kuka kertoo tai laittaa vaikka nimettömän vinkin tms.kunhan tietää oikeasti eikä arvaile. En välittäisi edes viestintuojan motiivista.

En todellakaan halua olla petturin kanssa yhdessä , en jaksaisi , en kestäisi. Se ei ole sairasta että kertoo petoksen kohteeksi joutuneelle, se ON sairasta että koko kylä/ katu/ työpaikka/ tuttavapiiri tietää vaan ei petetty. Olen nähnyt pari kolme tällaista ja petetty kyllä tuntee itsensä myös näiden yhteisöjen pettämäksi myös.

Se jos mikä on rumaa.

Se miten suhtautuu pettämiseen on kuitenkin aika henkilökohtainen asia ja teistä jyrkästi suhtautuvista ehkä tuntuu uskomattomalta että on muutakin kuin mustavalkoista suhtautumista, mutta niin se on.

Vierailija
77/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Pääsääntöisesti nämä keskustelut ovat täynnäänsä heitä, joiden mielestä petetyllä on oikeus tietää. Lähes joka kerta av-raati on hämmästyttävän yksimielinen siitä, että pettäjä on sika, ja hänet on oikeus - ei, vaan velvollisuus! - antaa ilmi.

... Ja nyt, kun ap on käräyttänyt ystävänsä, hän onkin se pettäjäsika, joka on hajottanut perheet ja oikeastaan ihan kaiken, ja jonka pitäisi suoraselkäisesti tunnustaa ja sitten kadota jonnekin häpeämään. Mistä äkillinen käännös johtuu? "Pettäjä on paljastettava, paitsi jos pettäjä olen minä"?

Älkää käsittäkö väärin: minusta ei ole fiksua käräytellä, ellei kyseessä ole todella tukala tilanne. En osaa sanoa onko se oikein tai väärin, mutta ainakin totuudesta saa maksaa kovan hinnan. Toisaalta minusta tässä osoittautuu sekin, kuinka ikävään tilanteeseen pettäjä ajaa myös ystävänsä, ei ainoastaan perhettään. Ei ole reilua ajaa ystäväänsä siihen tilanteeseen, että hänen pitää kantaa tuollaista taakkaa pettäjän puolesta! 

Ehkä ap:n tapauksessa olisi ollut fiksumpaa läksyttää ystävä huolella ja ainakin ottaa etäisyyttä ja kieltäytyä kuuntelemasta uskoutumista tuollaisesta aiheesta. Sitä en osaa sanoa, pitääkö ap:n nyt tunnustaa. Samaa pohdintaa kuin se, olisiko ap:n ystävän pitänyt tunnustaa pettäminen miehelleen.

Vierailija
78/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jos mikä on rumaa.

Se miten suhtautuu pettämiseen on kuitenkin aika henkilökohtainen asia ja teistä jyrkästi suhtautuvista ehkä tuntuu uskomattomalta että on muutakin kuin mustavalkoista suhtautumista, mutta niin se on.

Aivan varmasti. Itsekään en ajattele noin niinkään joltain moraaliselta kannalta vaan yksinkertaisesti en jaksaisi miettiä että nytkö löytyi sellainen jonka takia tulen kokonaan jätetyksi. Minun kanssani ei ole pakko olla , enkä pelkää yksinäisyyttä.Jollen riitä niin sitten voi mennä.

Jos petetylle tai " petetylle" kerrotaan mitä tiedetään, niin petetty voi tehdä tiedolla mitä haluaa. Ottaa eron, antaa anteeksi tai nauraa partaansa. Se ei sitten enää viestintuojalle kuulu.

Vierailija
79/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tämän voinut ehkä vähän siistimmin ratkoa. Harmittaa vain sinun puolestasi kun kerroit ja teit oikein käräyttäessään pettäjän kun joudut nyt elämään siinä "pelossa" että sinä paljastutkin käräyttäjäksi (ehkä olisi paree käräyttää myös itsensä siinä samalla, kun voi olla että naisen ex kerkeää ennen sua sanoa kuka narautti). Itsellä ei olisi munaa mennä puuttumaan muiden parisuhde kiemuroihin :X Vaikka yhtälailla haluan tietää jos minua petetään ja niin haluaa miehenikin tietää jos häntä petetään. Onneksi ei ole tarvetta moiselle sairaudelle. Pettäminen maailman kamalin temppu toista kohtaan!!!

Vierailija
80/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Joo, ei kannata kertoa pettämisestä petetylle, koska hän saattaa ampua pettäjää selkään. Hetkinen...

Tai ei kannata jakaa sitä persettä vieraille, ennen kuin on reilusti ottanut eron miehestään.

Mutta tämän ketjun mukaan tajuan sen, että jos näen naispuolista tuttavaani petettävän, en todellakaan sekaannu asiaan, vaan naureskellaan tyttöjen kans keskenään, kuinka tyhmä nainen on, kun sen ukko pane muita ja akka vain hoitaa lapsia kotona ja jopa vääntää niitä lisää.

Tässä tapauksessa akka oli se joka petti ja akan kaveri vasikoi. Hieman sävyeroa esimerkkiisi.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan