Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytin ystäväni miehelleen pettämisestä

Vierailija
26.10.2015 |

Ystävälläni oli sivusuhde ja kerroin prepaid numerosta hänen miehelleen, milloin ystäväni tapaa tämän suhteen toisen osapuolen perheen yhteisessä kodissa. Ystäväni jäi niin verekseltään kiinni kuin vain voi, eli ei mitään mahdollisuutta selittää asiaa ja nyt he ovat eroamassa.
Ystäväni on itkenyt minulle virhettään ja katuu aidosti ja haluaa perheensä takaisin, mutta mies ei anna anteeksi. Olen lohduttanut ystävääni, eikä hän tiedä, että ilmantaja olin minä, vaan hän epäilee toista ystävääni. Em pysty koskaan kertomaan tehostaminen ystävälleni, en vaikka hän menetti perheesä lisäksi ystävänkin. On huono omatunto, vaikka tiedän tehneeni oikein.

Kommentit (444)

Vierailija
21/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa. Miehet pettää ja kertoo kaverilleen, niin ei ne mee juoruileen ja pilaamaan toisten suhdetta sillä tarpeettomalla ja satuttavalla tiedolla. Nainen kun pettää niin se johon luottaa eniten menee ja juoruaa! Sairasta. Ei ihme että naisten oikeuksia poljetaan kun nainen ei ole sisko toiselle. Jos mun kavereista joku noin tekisi niin aivan vitun varmana pitäisin tiedon itselläni. Ootteko te av:laiset menettäneet järkenne? Vai muuten vaan helvetin tyhmiä?

Vierailija
22/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antoipa todellisen syyn pitää turpani tukossa jos joskus ikinä tollasessa tilanteessa olisin että pettäisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole ystävä. Miksi teeskentelet olevasi? Mitä tuollaisesta teeskennellystä ystävyydestä saa? Olette molemmat inhottavia olentoja, sinä ja "ystäväsi".

Vierailija
24/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kateellinen nauta. Ystävällä on kiinnostuneita miehiä, ap:lla ei yhtään.

Vierailija
25/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?" He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."

Ketään ei kiinnosta sun raamatun sitaatit. 

tärkeintä tässä ei nyt tainnut olla mistä teksti on peräisin, vaan sen sanoma. 

Viestin kirjoittajan (ja ylläpylläri jeesuksen) sanoma tässä oli että vain sellaiset jotka eivät itse todella ole syyllisiä mihinkään väärään, ovat asemassa tuomita muita. Eli tässä tapauksessa ap:n moraalia kritisoitiin.

Henk koht en sano juuta enkä jaata. On ihan oikein että pettäjä käräytetään, mutta miksi teit sen salassa? Jos välität ystävästäsi, et olisi käräyttänyt häntä ellei tilanne olisi jotenkin hänen osaltaan parantunut kiinnijäämisen jälkeen. Kuitenkin käräytit ystäväsi, joten miksi haluat edelleen olla kyseisen ihmisen ystävä? 

Vierailija
26/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuo asia ei kuulu sinulle.

Mutta toivoisin ainakin että olisit sen verran suoraselkäinen että et esittäisi enää ystävää sinun entiselle ystävällesi. Hän teki väärin, mutta niin teit sinäkin.

Sinun olisi tullut puhua tälle ystävälle suoraan kasvoista kasvoihin, sanonut että jos jatkat tulet katumaan ja voit menettää perheensä ja miehensä. Olisit yrittänyt saada häntä lopettamaan itsensä satuttamisen.

Ehkä hänen parisuhteessa oli sellaisia ongelmia joista et tiennyt, ja sen sijaan että hän petti, olisit voinut auttaa löytämään jonkun muun keino ratkoa nämä ongelmat.

Mutta nyt sinusta saa kuvan että olit kateellinen ja kiero ystävä.

Toisaalta tehän olitte ihan samanlaisia ystäväsi kanssa...

Vierailija
27/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?" He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven."

Täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
28/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella sinä puutut "ystäväsi" asioihin noin?

Jos hän on uskoutunut sinulle salaisuuden, hän on luottanut sinuun ja siihen, että pysyt vaiti. Sinä olet nyt pettäjä siinä missä hänkin.

Olet melkein vielä pahempi, kun esität vieläkin ystävää vaikka olet puukottanut häntä julmasti selkään.

Pettäminen on myös hyvin väärin, mutta ei sinulla ole mitään asiaa "käräytellä" ketään. Olisit voinut mielummin yrittää ylipuhua häntä lopettamaan sivusuhteensa, mutta ei sinä halusin draamaa ja rikkoa "ystäväsi" perheen.

Onko nyt sitten hyvä?

Vierailija
29/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei olennainen unohtuisi: 1. miehellä on oikeus tietää ja 2. pettäjä toimi väärin ja vastaa nyt teostaan ainoalle ihmiselle, jolla on oikeus hänet tuomita, eli miehelleen.

Vierailija
30/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jottei olennainen unohtuisi: 1. miehellä on oikeus tietää ja 2. pettäjä toimi väärin ja vastaa nyt teostaan ainoalle ihmiselle, jolla on oikeus hänet tuomita, eli miehelleen.

Mutta kai tuolla ystävälläkin on oikeus tietää että ystävä on pettänyt luottamuksen? Ap on myös pettänyt ystävänsä.

Vierailija
31/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla taitaa olla oma lehmä ojassa, haluaa ystävänsä miehen itselleen. Miksi muuten sekaantua?

Vierailija
32/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta:

Ketään ei kiinnosta sun raamatun sitaatit. 

Huorintekijä on aina paljastettava. Oli mies, tai nainen.

Vierailija
33/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorena myös tiukkapipo . Nykyään olen viettieni vietävissä eikä siitä ole ollut kenellekään haittaa. Olen varattu ja

nainut varattujenkin kanssa. Kukaan ei tiedä puuhistani eikä tarvi tietääkään .😊

Vierailija
34/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kai tuolla ystävälläkin on oikeus tietää että ystävä on pettänyt luottamuksen? Ap on myös pettänyt ystävänsä.

Olisiko parempi olla hiljaa ja pitää tuo yhteinen salaisuus, likainen. 

Et haluaisi teitää, jos miehesi pettää sinua? Ja hyvä ystäväsi tietäisi sen.

Minusta on parempi, että petetty saa tietää, vaikkakin tuolla AP:n tapaan. On se senverran iso juttu.

Vierailija
35/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi olla hiljaa ja pitää tuo yhteinen salaisuus, likainen. 

Et haluaisi teitää, jos miehesi pettää sinua? Ja hyvä ystäväsi tietäisi sen.

Minusta on parempi, että petetty saa tietää, vaikkakin tuolla AP:n tapaan. On se senverran iso juttu.

tottakai minun ystäväni kertoisi minulle, mutta tuskin miehen ystävät tulisi minulle kertomaan. Ja ystävieni miehiä en tunne niin hyvin että uskaltaisin kertoa. Mistä minä tiedän vaikka ystäväni saisi minun kertomisieni kälkeen puukkoa kun viesti meneekin vähän räväkämmälle miehelle.

Vierailija
36/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Vierailija
37/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu ampui vaimoaan selkään mustasukkaisuuksissaan. Pieni lapsi oli kotona ja kuuli kun äitinsä ammuttiin. Tajuatteko että kaikille ei kannata kertoa. Jos sekaannutte toisten elämään, kestäkää sitten seuraukset joita siitä voi tulla. 

Toivottavasti osui ja upposi.

Henki lähti. Lapsi menetti molemmat vanhempansa, äiti kuoli ja isä meni linnaan. Sanonpahan vain että tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

Vierailija
38/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kannata kertoa pettämisestä petetylle, koska hän saattaa ampua pettäjää selkään. Hetkinen...

Vierailija
39/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te alapeukuttajatko kestäisitte sen että olisitte mahdollisesti aiheuttaneet murhan? Täytyy sanoa että olette kovapäisempiä kuin minä.

Vierailija
40/444 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osui ja upposi.

Henki lähti. Lapsi menetti molemmat vanhempansa, äiti kuoli ja isä meni linnaan. Sanonpahan vain että tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.

Näitä asioita kannattaa miettiä ennen pettämistä. Se puoliso kun voi saada asian tietoonsa muutakin kautta ja silloinkin ammuskellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi