Ärsytysketju! tulkaa tänne kertomaan mikä ärsyttää

Vierailija

Minä aloitan. Mua ärsyttää ihmiset, listaan tähän:

- Kaveri, joka aina loukkaantuu/pahoittaa mielensä aina jostakin ja syyttää siitä muita. Kukaan ei siis oikeasti hänelle ikinä ole mitään pahaa sanonut/tehnyt oikeasti. Hän vaan ottaa kaiken itseensä, eikä oikeasti ole syytä loukkaantua. Lähes joka ekrta kun nähdään, niin hän tekee draaman jostain täysin merkityksettömsätä asiasta

- Äitini. Ollut koko ikänsä pienipalkkaisessa työssä, silti on periaatteen vuoksi oltava oma auto ja oma talo. Otti siis taloa varten lainaa, jota maksaa edelleen. Käyttörahaa ei koskaan ole. Kuitenkin meille lapsille on aina kertonut, kuinka pitää elää tulojen mukaan yms jne. Minulla ei ole omaa asuntoa eikä omaa autoa, ja pystyn siis käyttämään rahaa enemmän itseeni. Äiti on tästä mulle kateellinen, jaksaa aina pöyristellä esim sitä millaista tuhlaamista on kun käyn kahvilassa tai ostan itselleni vaatteita tai teen muuta josta itse nautin. Miksei äitini voisi vaan olla onnellinen talostaan ja autostaan, kun on niihin päättänyt sijoittaa rahansa? En jaksaisi aina kuunnella sitä äidin valittamista kuinka rankkaa on töissä eikä raha riitä mihinkään kivaan.

- Kaveri, joka valittaa lähes kaikesta ympärillä olevasta. Välillä tuntuu että jokainen hänen sanomansa asia sisältää ei-sanan. (tyyliin "ei hitto miten paskaa musiikkia, ei tästä taaskaan tuu mitään, en halua sitä enkä tätä") Yleinen negatiivisuus siis.

-Tuttu juoruilija, jota vaivaa kateus. Nauroi ivallisesti mulle kun mulla meni tosi huonosti yhdessä vaiheessa. Kovasti kuitenkin kyseli silloin mun asioista yksityiskohtaisesti, ja tyhmänä kerroin. Niistä hän saikin laitettua oikein muhevat juorut liikkeelle. Nyt, kun oon saanut asiat takaisin raiteilleen ja "kaikki" läheiset ovat onnellisia mun puolesta, niin hänpä ei viitsi vilkaistakaan muhun päin enää. :D

-Ja sitten ylipäänsä se, ettei osata olla onnellinen toisten puolesta. 

-Toisten haukkuminen ja tahallaan ilkeily. En vaan ymmärrä, miksi

Tässäpä näitä muutama, lähden haukkaamaan happea. Jos se vaikka auttaisi tähän ärsytykseen...  Jatkakaa 

Kommentit (6)

Vierailija

Se kun alkkarit menee peppuvakoon ja se kun tuulee takaa ja tukka menee suuhun. Se kun on liikaa päällä ja bussille kävellessä tulee hiki ja se kun silmälasit huurtuu kylmästä sisään tullessa. Sekin ärsyttää, kun kaataa cokista lasiin ja puolet onkin vaan vaahtoa. Tosi ärsyttävää on se kun leikkaa vaatteesta kutittavan pesuohjelapun pois ja leikkaakin uuteen vaatteeseen reiän. Ja miksi mun kännykästä ei saa sähköpostin merkkiääntä pois; öisin pilpottaa kaiken maailman mainosviestien saapumisesta. Paljon kärsin...

Vierailija

Minua ärysttää tyhmät ihmiset, jotka eivät osaa kyseenalaistaa eikä kysyä. Ihmiset, jotka uskovat kaiken paskan, jota tiedotusvälineet ja muut aivopestyt heille syöttävät.

Vierailija

Nyt ärsyttää ihan omat olot ja kuvitelmat: 

- olen raskaana rv 39 ja jotain. En haluaisi enää olla, vaikka olo on ihan hyvä. Tunnen kateutta muiden synnytyksistä ja käsittämätöntä kyllä, minusta on noloa, jos raskauteni menee yliajalle. 

- ärsyttää, kun muut ihmiset kyselee raskaudesta. Minussa on edelleen paljon muutakin.

- ärsyttää, kun en saa selkoa miksi yksi ihminen on sellainen kuin hän on. Haluaisin päästä hänen päänsä sisään, ja ronkkia siellä vähän. Ja haluaisin tiputtaa hänet maan pinnalle, vaikka se ei johda mihinkään eikä mitään. Eli ehkä haluaisin purkaa tämän oman ärsytyksen häneen? Ehkä hän on samanlainen muiden kanssa? 

Vierailija

Ärsyttää etten uskalla tehdä aloitetta seksiin vaikka tiedän että mies pitäisi siitä. Tänään pakotan itseni. En jaksa olla enää tällainen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat