Annan ja Sebastianin blogi....

Vierailija

Mitä mielipiteitä herättää? 

Kommentit (13)

Vierailija

Kuuluu siihen blogien sarjaan, joka ei kiinnosta, ei niin yhtään. Tavallaan ymmärrän, miksi ihmiset lukevat tuollaisia blogeja, mutta sitten kuitenkaan en kykene käsittämään, miten mielenkiinto pysyy yllä.

Vierailija

Että haluaisin itsekin yhtä ihanan parisuhteen.
Joskus luin pelkästään blogia ja olin huvittunut KUNNES löysin heidän youtube-kanavansa annajasebublogi. Käsitykseni heistä muuttui täysin. Ovat oikeasti miellyttäviä ihmisiä eivätkä ollenkaan niin "hölmön tuntuisia" kuin mitä pelkän blogin perusteella ovat antaneet ymmärtää. Ja tämä on minulta paljon sanottu, sillä olen todella vaativa ihmisten suhteen. Siis että pidän vain hyvin harvoista ja valituista.
Menkää youtubeen ja hakekaa annajasebublogi niin luultavasti yllätytte kuten minäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Että haluaisin itsekin yhtä ihanan parisuhteen.
Joskus luin pelkästään blogia ja olin huvittunut KUNNES löysin heidän youtube-kanavansa annajasebublogi. Käsitykseni heistä muuttui täysin. Ovat oikeasti miellyttäviä ihmisiä eivätkä ollenkaan niin "hölmön tuntuisia" kuin mitä pelkän blogin perusteella ovat antaneet ymmärtää. Ja tämä on minulta paljon sanottu, sillä olen todella vaativa ihmisten suhteen. Siis että pidän vain hyvin harvoista ja valituista.
Menkää youtubeen ja hakekaa annajasebublogi niin luultavasti yllätytte kuten minäkin.

Puhuuko se Sebu yhtä ärsyttävällä, omakeksimällään slangilla niin kuin se kirjoittaakin?

Vierailija

Blogissa mielestäni se sebun kirjoitustyyli on älyttömän ärsyttävä, mutta videoissa Anna on huomattavasti ärsyttävämpi. (Joo, etsin netistä aina materiaalia jolla saa itseni ärsyytymään)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko se Sebu yhtä ärsyttävällä, omakeksimällään slangilla niin kuin se kirjoittaakin?

Ei. Puhuu kivalla tavalla ja on olemukseltaan todella miellyttävä. Lempeä hymykin. Pidän kyllä molemmista. Ihania ihmisiä ovat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat