Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Rintsikoiden olkaimien näkyminen naisella...

Vierailija

Mitä mieltä?

Saa naisetkin vastailla.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No suoraan sanoen näyttää nololta :D Tavallaan rikkoo sen illuusion, että nainen olisi ilman rintsikoita.

Luulisi sen illuusion katoavan jo siinä, kun nännejä ei näy. Kyllähän oikeasti rintaliivittömän tunnistaa heti jo rintamuksen muodosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kertoo että olet himokas ja nautit seksistä.

M42

Millä ihmeen logiikalla?! Munallaan ajattelevan miehen logiikallako?

Vierailija

En tykkää. Nykyään saa tukevia olkaimettomia rintsikoita, painijaselkäisiä rintsikoita, "tissiteippejä" ja muita viritelmiä, joten en keksi miksi olkaimia pitäisi vilautella.

- Nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo että olet himokas ja nautit seksistä.

M42

Millä ihmeen logiikalla?! Munallaan ajattelevan miehen logiikallako?

kokemuksen syvällä rintaäänellä

M42

Vierailija

Riippuu vähän tilanteesta ja muusta vaatetuksesta. Rennot vaatteet vapaa-ajalla, niin ei ole vakavaa jos vähän olkain vilahtaa. Sitten taas juhlavaatteet, niin olkaimien näkyminen on noloa ja tyylitöntä.

N 30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Nykyään saa tukevia olkaimettomia rintsikoita, painijaselkäisiä rintsikoita, "tissiteippejä" ja muita viritelmiä, joten en keksi miksi olkaimia pitäisi vilautella.

- Nainen

Tarkoitus ei ainakaan mulla oo vilautella, mutta mulla on usein sellaisia yläosia, joista saattaa tulla vahinkovilautteluja. Olkaimettomat ei ole mulla toimineet ollenkaan. ap

Vierailija

Nättejä rintaliivejä on kiva vilautella. :D Oikeasti, ei siinä tarvitse kovin iso kaula-aukko olla paidassa, että sivulta saattaa vilahtaa. En jaksa siitä nyt olla niin huolissani jos vaikka kaupassa vähän vilahtaisikin. Virallisissa ja asiallisissa tilaisuuksissa ei vilahda ikinä. N41

Vierailija

Ei kiinnosta. Näkyy jos näkyy, vaate se seki. Tosin, jos kupit paistaa paidan kaula-aukosta niin se herättää jo huomion.

Vierailija

Antaa näkyä, ei se mun silmää ainakaan haittaa vaikka nainen olenkin. Itsellä vilahtaa joskus myös vaikka tarkoituksella en sitä tee. Rintaliivini ovat kauniit, ehdottoman ehjät, puhtaat, kivan väriset ja oikean kokoiset ihanuudet. Miehenikin tykkää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat