Miten olette saaneet pidettyä miehenne?

Vierailija

Niin, ihmettelen vaan tässä, että kuinka se mies oikein pidetään. Ensimmäinen mieheni, lasten isä, otti toisen naisen. Nyt kihlattuni jätti minut muutama päivä sitten, muutti salaa hankkimaansa asuntoon.

Ensimmäisen miehen kohdalla olin kunnon perheenäiti. Hoidin lapset, kodin ja miehen. Pidin itsestänikin huolta siinä sivussa.

Toisen miehen elätin kokonaan koska on työtön. Annoin asua, syödä, elää ilmaiseksi. Hän oli niin pihi ettei halunnut maksaa edes nimellistä osaa asumisestaan. Hemmottelin tekemällä hänen lempiruokiaan, kuskasin autollani, hellin kaikin tavoin. Ei riittänyt. Mikään ei riittänyt. Tein kaiken väärin, kaikki oli minun syytäni. Jopa siinä määrin että pahoinpiteli minut monta kertaa ja lopulta hommasi salaa asunnnon jonne muutti.

Miten tässä oikein pitäisi olla ja elää että miehille kelpaisi ja riittäisi? Olen tehnyt kaikkeni, venynyt, joustanut, passannut, hellinyt, elättänyt, maksanut.......

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Hanki itsetunto. Sillä on ihmeellinen vaikutus, huomaat sitten jos joskus onnistut sellaisen saamaan. Ovimatoista ei tykkää kukaan. Ei edes se, joka jalkansa siihen pyyhkii.

Vierailija

Etsitkö vähän vääränlaisia miehiä? Mitä yhteisiä piirteitä miehissä on ollut? Tuo pahoinpitely nyt on ihan sairasta, miksi tuollaista mulkeroa hemmottelit, kun oikea teko olisi ollut rikosilmoitus? Pitäisikö sinun koettaa etsiä vähän erilaista miestä. Ihan mielenkiinnosta, ovatko nämä exäsi isäsi kaltaisia?

Vierailija

Ei sun tarvitse leikkiä äitiä miehelle. Lopeta tollanen holhoaminen ja ala pitämään itseäsi tasa-arvoisena kumppanina, naisena.

Vierailija

Voi ei ap, tuli tosi paha mieli puolestasi kun luin viestisi. Kuule, sinussa ei ole mitään vikaa, et olisi voinut tehdä mitään enempää tai olla itse jotenkin parempi. Vikaa on ollut - ja paljon! - noissa miehissä. Et tietenkään usko minua, mutta usko vaikka terapeuttia. Varaa aika terapiaan, jotta pääset käymään läpi suhdehistoriaasi ja vähitellen korjaamaan rikki mennyttä itsetuntoasi. Ei kannata juuri nyt aloittaa uutta suhdetta, vasta sitten kun olet taas kunnossa, mutta siihen voi mennä pitkä aika. Nauti elämästä vapaan naisena, jota kukaan ei kohtele kaltoin.

Vierailija

Olen toiminut juuri toisin päin. En ole kunnon perheenäiti. En siivoa, en laita ruokaa jne. Mutta olen jossain määrin sellainen jees-nainen, ajelehtija. Ehkä mies kokee jotain vapautta kuitenkin seurassani, vaikka onkin samalla aika sisottu kotitöihin ja sen sellaiseen? 

Ei hajuakaan, miksi se on edelleen kanssani. Veikkaa, että se on se että oon niin ajalehtiva. Minusta pitää pitää huolta tai jotain. En ole erityisen onnellinenkaan. Aion itsenäistyä, miehen tarvii nyt vain antaa siihen tilaa minulle, muuten se olen minä, joka lähden :/

Vierailija

Lopeta se miehille eläminen eka. Mä tein saman virheen tosin ukot ei oo menneet minnekään. Kun nykyinen ilmoitti että elää vaan itselleen niin mä hajosin ja sekosin ja skitsoilin ja kaikki paska läpi martyrismista murhanhimoon. Sit se loppu. Mä löysin oman elämän ja se on mielenkiintoisempi kuin mies. Pääsin ilmoittamaan että minäkin elän nyt itselleni ja hänen läsnäolonsa jopa hieman häiritsee. Olo on kevyt ja vapaa. Mies järkyttyi selkeästi mutta siinä se on ja on hyväksynyt että mä elän omaa elämääni eikä hän ole maailmani napa enää. Minun minuuteni ei enää riipu hänestä. Jos lähtee niin lähteköön. En tarvitse miestä kantamaan minua. Minä kannan itse itseni.

Vierailija

Juu harva mies etsii parisuhteeseen äitiä tai elättäjää... eikä niillä ominaisuuksilla saa ainakaan pidettyä miestä... enemmän siihen tarvitaan kumppanuutta, arvostusta ... jokin verran todennäköisesti seksiäkin.

Vierailija

Kun olet mennyt naimisiin, hae vertaistukea paremman avioliiton perheleiriltä tai muilta vastaavilta leireiltä.

Sitä ennen harkitse tarkkaan, ettet tule alkaneeksi enää koskaan seurustelemaan tuontyyppisten miesten kanssa ja lopeta suhde heti huonon kohtelun alkaessa.

Vierailija

Jos olisit miehille naisystävä etkä äiti. Miehesi ovat tainneet olla jotain alkkikksia, nistejä tai muuta ihmispaskaa, joihin sitten olet hoivaviettisi vietävänä "rakastunut". Jotkut naiset ihastuu tuollaisiin ja naiset kuvittelevat voivansa eheyttää ko. miehen. Yleensä tuloksena on kuolema tai sairaalareissu perheväkivallan tuloksena

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu harva mies etsii parisuhteeseen äitiä tai elättäjää... eikä niillä ominaisuuksilla saa ainakaan pidettyä miestä... enemmän siihen tarvitaan kumppanuutta, arvostusta ... jokin verran todennäköisesti seksiäkin.

Seksiä miehet ovat saaneet aina kun ovat halunneet, useammassakin eri muodossa. Olen opetellut sen mistä ne tykkäsivät ja tehnyt niin. Nautin kyllä itsekkin seksistä. Joten seksin puutteesta ei ole kyse.

T. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä miehet ovat saaneet aina kun ovat halunneet, useammassakin eri muodossa. Olen opetellut sen mistä ne tykkäsivät ja tehnyt niin. Nautin kyllä itsekkin seksistä. Joten seksin puutteesta ei ole kyse.

T. ap

Ei ole niin koska tuolle ihmistyypille ei riitä mikään. Natsisti on narsisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies kannattaa nopeasti lihottaa muodottomaksi, niin se ei kelpaa muille.

Tosin useat naiset pitävät nallekarhumaisista miehistä. Monet nuoret naisetkin lapsuuden huonon isäsuhteen takia pitävät sellaisista.

Vierailija

Olen antanut aina ymmärtää, että minun kanssani kannattaa olla vain, jos kanssani haluaa olla. Ovessa on aina ollut toisella reunalla saranat, josta ovi kääntyy, siitä pääsee pois jos haluaa. Samaa pätee tietysti itseenikin. Eli lyhyesti: parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen ja haluun olla yhdessä. 

Voi olla, että joku päivän ovi aukeaa viimeistä kertaa, mutta en murehdi sitä etukäteen, mahdollisesti turhaan. Itse en ole ajatellut lähteä lopullisesti, mutta ehkä joskus päätän tehdä niin.

Vierailija

Ei millään. Toista ei voi viedä eikä pitää, päätös on lopulta aina miehen oma. Hae ap apua läheisriippuvaisuuteen ja rakenna terapian avulla normaali itsetunto, vaikutat suht takertuvalta, epätoivoiselta ja surullista elämää elävältä naiselta, jonka elämäntavoite kulminoituu mieheen.

Sinusta eivät kiinnostu kuin hetken aikaa pompoteltavaa naisraukkaa etsivät miehet. Eivät ne miehet, jotka haluavat etsiä rakastamisen arvoisen, itsevarman naisen joka on kykenevä jakamaan yhteisen elämän & tulevaisuuden tasapainoisessa suhteessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat