Mitä hyvänä pidettyä hajua/hajuja et voi sietää?
Mä meinaan oksentaa jos joku syö piparminttupurkkaa! Toinen ällötys on Mynthonin Zip Mint, haisee hammastahnalle potenssiin 10. Jos joku noita mussuttaa, niin löyhkä kantautuu metrien päähän.
Muita? :D
Kommentit (40)
Kookos on hajuna ja makuna yököttävä. Toinen on ruusujen tuoksu.
Vauvan päälaki. Järkyttävä, tunkkainen!
Fransmanni-ravintoloissa leijuva pinttynyt lemu, joka istuu tekstiileissä vaikka ravintola olisi kiinni. Tulee varmaankin jostain juustosta, mille heidän listansa pohjaa ja /tai valkosipulista. Öyk.
Mä inhoan hajuvesiä ja synteettisiä hajusteita. Ne on vain niin hyökkääviä, niitä on vaikea sulkea huomiokyvyn ulkopuolelle.
Syreeni. Minun nenääni se haisee lehmänlannalle. Olen joskus erehtynyt toisinpäinkin, eli kun on maalla ajeltu, niin olen kommentoinut että mistäs noin vahvaa syreeninhajua tulee, ja mies siihen heittänyt, että kyllä se ihan lanta vaan on mikä haisee:D
Vastaleikattu nurmikko haisee pahalle!
Sitä kun vanhemmat naiset laittaa niitä omia hajuvesiään ennenkuin lähtevät ulos. Nuorilla tytöillä on ihan kivoja hajuvesiä ja tuoksuja mutta vanhemmilla naisilla paljon laitettuna tulee mieleen joku ilta jossain salakapakassa 60-luvulla :D
Vierailija kirjoitti:
Chanel nro. 5 ja Dior Midnight Poison, yliarvostetuimmat hajuvedet! Joku toimittaja kirjoitti aikanaan osuvasti jälkimmäisestä, että "haisee pesemättömälle ihmiselle" :D
Poisonista en tiedä mutta Chanel nro. 5 on mielestäni yksi harvoista todella hyvistä hajuvesistä. Täysin ajaton klassikoiden klassikko.
Tuoksukynttilät ja ilmanraikastimet. Myrkyn hajuisia.
Ruusu ei kuulu lempituoksuihini, kukkana tai hajusteena.
Useat kynttilät, joilla on vahva ominaistuoksu. Esimerkiksi joillain kruunukynttilöillä. Tarkoitan siis tuoksuttomia kynttilöitä, joilla on kuitenkin kaamea, kenties vanhanaikaisten kynttilöiden tuoksu.
Kaikki wunderbaum yms. hajustekuuset. Ja se pinttyy auton tekstiileihin ja haisee pitkään.
Kookos, hunaja ja laventeli. Pekonin käry myös hirveä. Sekä Arielit, Omot sun muut superhajustepesuaineet. Ikean tuoksukynttiläosasto.
Vierailija kirjoitti:
Ruusu ei kuulu lempituoksuihini, kukkana tai hajusteena.
Oi, harvinaista! Yksi muu löytyi joka ei myöskään tykkää ruusuista. Tuoreen ruusun haju on ok mulle, mutta saippuoissa ja kosmetiikassa sd haju on karmea. Todella kemiallinen ja öklö. Kukat on joo nätit, mutta niin kliseiset. Mieluummin joku muu kukka.
Joku halvanhajuinen pyykinhuuhteluaine vaatteissa, jota on laitettu koneeseen 10 kertainen määrä liikaa. En tiedä, mikä se haju on, ei muistuta mitään kukkaa, eikä kloridia, pikemminkin jotain teollisuuslitkua.
Myös minut laventeli saa yökkäämään. Kahvia en juo koska se saa hengityksen haisemaan järkyttävältä. Ihmetyttää oikeasti eikö kahvinjuojat tätä itse huomaa.