Arkaluonteinen seksikysymys, älä avaa jos aihe tuntuu kiusalliselta!

NoraMari

Mieheni on aina ollut heti valmis seksiin ja halunnut sitä usein ja paljon... Mitään esileikkejä ei ole koskaan tarvinnut ja on pysynyt hallitsemaan yhdynnän kestoa ym. 

No tänään sitten, miehellä ei seisonutkaan. Sein sen esileikkien avulla vähäksi aikaa seisomaan, mutta lörpsähti kun yritti tulla sisään ja piti lopettaa koko homma.

Mies oli todella hämmentynyt, sanoi vaan että taitaa vissiin vanhuus iskeä (on 38 vee). 

Itsekin olen asiaa miettinyt, vaikken sitä miehelleni näytä, vaan miehelleni hymyillen vaan sanoin ettei se haittaa ja loppupäivän olen ollut iloisen normaalisti (yhdyntäyritys oli aamula). 

No aloin miettiä mistä moinen voi johtua? Onko muiden miehille joskus tullut vastaavaa? Pahin skenaario on että en itse olekaan enää haluttava mieheni mielestä. :( Olemme olleet teini-ikäisistä yhdessä ja lähiaikoina olen muuttunut tyttömäisestä enemmänkin tätimäiseksi. :( 

Apua... Kertokaapa kokemuksianne ja ajatuksianne tästä...

Saas nähdä koska seuraavan kerran viitsitään seksiä yrittää...

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tuohan on ihan normaalia! Väsymystä, stressiä, mitä nyt naisillakin usein on. Älä tee siitä numeroa. Puhukaa. Tuttua meilläkin eikä ole johtunut mistään vakavasta. Hyvin on saatu puhuen ja halien taas hommat toimimaan.

Vierailija

Omia kokemuksia löytyy kyllä.. olemme reilu parikymppinen pariskunta ja yllättäen muutama kuukausi sitten miehelläni yhtäkkiä kesken kaiken, kun häntä käsin hyväilin, lerpahti täysin ja siihenhän se homma loppui kun ei enää noussut. Ei kuulemma ole minun vikani, mutta hän on nuori mies ja omaa hyvän fyysisen kunnon joten vaikea käsittää mistä yhtäkkiä johtuu tällainen. Sen jälkeen tuota ongelmaa on ollut lähes joka kerta.. nytkin viikonloppuna kun mies teki aloitteen (eli siis jollain tasolla ainakin haluaisi) kävi taas sama, paitsi ettei miehellä seisonut nyt missään vaiheessa. Hyväili minua ja yritin sitten häntä lämmitellä niin ei tapahtunut mitään. Aika toivoton olo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia! Väsymystä, stressiä, mitä nyt naisillakin usein on. Älä tee siitä numeroa. Puhukaa. Tuttua meilläkin eikä ole johtunut mistään vakavasta. Hyvin on saatu puhuen ja halien taas hommat toimimaan.

Kiitos sinulle ja muillekin. Anteeksi tökerö viestini muotoilu, tosiaan sympatiat on mieheni puolella eikä asia sinänsä haittaa, lähinnä haittaa jos vika on jotenkin minussa. Tilanne on varmaan vain niin outo tai en siihen ole tottunut, että jäi kaivelemaan. 

:)

ap

Vierailija

Asiaa ei auta se että nainen alkaa stressaamaan miehen munasta ja salailee tunteitaan. Jos asiasta tehdään ongelma niin se pahenee. Ap:lla ainakin näyttää ottavan koville.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Omia kokemuksia löytyy kyllä.. olemme reilu parikymppinen pariskunta ja yllättäen muutama kuukausi sitten miehelläni yhtäkkiä kesken kaiken, kun häntä käsin hyväilin, lerpahti täysin ja siihenhän se homma loppui kun ei enää noussut. Ei kuulemma ole minun vikani, mutta hän on nuori mies ja omaa hyvän fyysisen kunnon joten vaikea käsittää mistä yhtäkkiä johtuu tällainen. Sen jälkeen tuota ongelmaa on ollut lähes joka kerta.. nytkin viikonloppuna kun mies teki aloitteen (eli siis jollain tasolla ainakin haluaisi) kävi taas sama, paitsi ettei miehellä seisonut nyt missään vaiheessa. Hyväili minua ja yritin sitten häntä lämmitellä niin ei tapahtunut mitään. Aika toivoton olo.

Tuossa tapauksessa voi hyvinkin olla kyse siitä, että kerran kun ei ole toiminut, on seuraavilla kerroilla stressi ja pelko, ettei nytkään toimi ja siksi ei toimi. Ja jokainen epäonnistunut kerta pahentaa tilannetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle ja muillekin. Anteeksi tökerö viestini muotoilu, tosiaan sympatiat on mieheni puolella eikä asia sinänsä haittaa, lähinnä haittaa jos vika on jotenkin minussa. Tilanne on varmaan vain niin outo tai en siihen ole tottunut, että jäi kaivelemaan. 

:)

ap

Eka kerta voi hyvin olla hämmentävä puolin tai toisin, mutta ei siitäkään kannata tehdä omasta haluttavuudesta mitään johtopäätöksi. En ehkä yrittäisi edes puhua miehen kanssa asiasta.

Vastaavissa tilanteissa joita silloin tällöin tulee meillä halut ja himot kyllä pystytään näyttämään muutenkin.

Vierailija

Mun miehelle kävi noin kun eka kerran sekstailtiin. Oli mullekin ensikokemus. Mies taisi jännittää, oltiin molemmat tietty innoissamme ja sehän riitti. Mies ei silti hirveesti häkeltynyt tai nolostunut,  vaan totesi vain, että "kato ny, näin kummallisia me miehet ollaan". Sit pidettiin taukoa ilman kiireitä ja paineita, halailtiin, loikoiltiin, juteltiin, naureskeltiin ja hops: kohta oltiinkin onnistuneesti puuhissa. Ei ole tuon yhden kerran jälkeen vastaavaa käynyt. Neljä vuotta on nyt yhdessä oltu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tapauksessa voi hyvinkin olla kyse siitä, että kerran kun ei ole toiminut, on seuraavilla kerroilla stressi ja pelko, ettei nytkään toimi ja siksi ei toimi. Ja jokainen epäonnistunut kerta pahentaa tilannetta.

Sitten vaan pitäisi jotenkin keksiä kuinka tästä kierteestä pääsee eroon. Itse en ole asiaa ottanut puheeksi sillä olen toivonut että menisi ajan kanssa ohi enkä ole halunnut luoda paineita asiaa vatvomalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ollaan miehen kanssa molemmat 30-vuotiaita. Yhdessä yli 6 vuotta ja ikinä ei ole noin tapahtunut. 

Te  olettekin olleet niin vähän aikaa yhdessä. Meillä yhteisiä vuosia 17. Ja ensimmäiset 10 vuotta oli kiihkeää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat