Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkoi kyllä kunnon purnukoiden raivausprojekti!

Vierailija

Ärsyttää, kun joka paikka on täynnä erilaisia shampoo-, suihkugeeli- yms puteleita, mitä on joskus aiemmin tullu hamstrattua kaapit täyteen.

Nyt päätin, että tää kerskakulutus saa loppua ja käytän kaikki purnukat tyhjäksi, mitä mun varastoista löytyy. Sitä ennen en osta uusia.

Sitten kun näin olen saanut raivattua kaapeista kaikki ylimääräiset purkit ja purnukat pois, ostan tuotteita vaan todelliseen tarpeeseen. En sen takia, että joku hyvä tarjous tulee eteen.

Kommentit (8)

Vierailija

jos raivauksesi koskee myös ihovoiteita tms. niin niissä on merkittynä aina kauanko säilyy avattuna - yleensä vain puolesta vuodesta vuoteen, ja itsellä ainakin nuo jäävät pyörimään nurkkiin vuosikausiksi...

Vierailija

Käytän aina shampoon ja hammastahnan loppuun ennen uuden ostamista. Ainoita juttuja, jotka ostan kun edellinen on lähes loppu on ripsari ja särkylääkkeet. 

Vierailija

Ite nautin suuresti tosta purnukoiden raivausprojektista. :D Ihana tunne katsoa sinne peilikaappiin kun sen on vihdoin saanut järjestykseen ja sieltä löytyy ainoastaan kaikki olennainen.

Vierailija

Mä ostan n vuoden kulutusta vastaavan määrän kerralla, mutta otan käyttöön vasta, kun edellinen on loppu. Näin mun ei tarvi aina kauppareissulla muistella pitääkö ostaa vai ei. Samoin menettelen mm. sokerin ja jauhojen kanssa.

Vierailija

Oon tehnyt samaa jäätyäni äitiyslomalle. Lapsi menee syksyllä kouluun. Naamarasvapurkkeja ostan vain max 2, mutta shampoot, suihkegeelit, hammastahnat, hiuslakat, kaikki väh 7 v vanhoja.

ostin aina kun näin jotain kivaa, oli tarjouksessa jne . 

Iso shampoopullo kestää vuoden. Jos kaapissa on näitä 5, voi laskea käyttöajan helposti.

mutta nyt, n 7 v myöhemmin alkaa varastot vähenemään.

muutettiin tähän kotiin vajaa 7 v jouluksi ja kylppärin iso kaappi oli silloin täynnä, nyt kaapissa on 3 vetolaatikkoa täynnä pyyhkeitä, vessapaperia jne.

saan aina joululahjaksi body shopin minituotteita. Käytän 2 purkkia suihkugeeliä ja sitten käytän yhden minipullon.

pikkuhiljaa kaikki kuluu.

Vierailija

Mäkin päätin, että on aika ruveta oikeesti käyttämään niitä tuotteita mitä on tullut ostettua ja  saatua, hirveesti on kamaa hyllyllä mutta tosi harvaa tuotetta niistä säännöllisesti käytän, mutta nyt rupean siis suorastaan kylpemään noissa kasvonaamioissa ja hiusten hoitoaineissa ynnä muissa jalkarasvoissa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ite nautin suuresti tosta purnukoiden raivausprojektista. :D Ihana tunne katsoa sinne peilikaappiin kun sen on vihdoin saanut järjestykseen ja sieltä löytyy ainoastaan kaikki olennainen.

Joo, tähän mäkin tähtään. Ap

Vierailija

Ai ihmiset ostavat noin. Ei ihme jos on kaikki kaapit täynnä. Meillä on yksi shampoo ja yksi hoitoaine kerralla ja kun loppuvat, ostetaan uusi. En siis hamstraa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat