Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suom, naiset tallinnassa seksiturismina

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen näköisiä humalaisi naisia oli perjantai ilta Viking Xpressillä, ettei he muille kelpaa.

Millainen otus itse mahdat olla? Kenelle sinä kelpaat? Ainakin olet kamala ihminen, kun voit sanoa tuolla tavalla toisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näköisiä humalaisi naisia oli perjantai ilta Viking Xpressillä, ettei he muille kelpaa.

Millainen otus itse mahdat olla? Kenelle sinä kelpaat? Ainakin olet kamala ihminen, kun voit sanoa tuolla tavalla toisista.

Olen sivitynyt,siisti ja normaali mies. Ne näkeväni humalaiset naiset olivat epäsiistejä ja rivoja. Kelpaan hyvinkin monille naisille. Minusta jopa kilpaillaan.

Vierailija

Keskiverto suomihuoralta tuo on kyllä ihan odotettavissa oleva asia. Näillehän kelpaa mikävaan kuramuna tai koditon spurgu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto suomihuoralta tuo on kyllä ihan odotettavissa oleva asia. Näillehän kelpaa mikävaan kuramuna tai koditon spurgu.

Ettei ole hiukka katkeruutta

Niksu

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole hiukka katkeruutta

Lievä LOL. Kurat ja munat ja muut kelpaa kaikille naisille, vaan silti jätkä joutuu runkkaa kun ei irtoo. :D

-Niksu

Vierailija

Huomatkaa kuinka perättömäksi todettu juttu jatkaa omaa elämäänsä faktana. Ihmisen käsityskyky on rajallinen. Tai puolueellinen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat