Tykkäätkö polkkatukasta?

Vierailija

Leikkauttausitko itse?

Kommentit (4)

Vierailija

Tykkään. Tosin vähemmän sellaisesta Suomisen Pipsan polkasta, ja enemmän näistä moderneista versioista tyyliin emma stone, cecilia adams,  rihanna ja toki se perinteinen anna wintour- versiokin, mut sen pitää olla kuohkeaksi föönattu.

mullakin on ollut polkka, sekä long bob että sellainen leukaan ulottuva polkka ja kuvien perusteella ne molemmat näyttää sopineen ihan hyvin. Nyt mulla on erilainen kampaus kuitenkin, kyllästyin sen laittamiseen ja kasvatin tasa pitemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En. Joillekin sopii mutta pitkä tukka on naisellisempi.

jos katsoo kasvoja tai ylävartalon suhteita, niin polkka sopii kaikille, ja ryhdistää ja keventää (hoikentaa) lähes kaikkia. Itse pitkätukkaisena en pidä pitkää tukkaa erityisen naisellisena. Näitä pnnareitahan nyt roikkuu selässä joka toisella sakariöstermalmilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Tosin vähemmän sellaisesta Suomisen Pipsan polkasta, ja enemmän näistä moderneista versioista tyyliin emma stone, cecilia adams,  rihanna ja toki se perinteinen anna wintour- versiokin, mut sen pitää olla kuohkeaksi föönattu.

mullakin on ollut polkka, sekä long bob että sellainen leukaan ulottuva polkka ja kuvien perusteella ne molemmat näyttää sopineen ihan hyvin. Nyt mulla on erilainen kampaus kuitenkin, kyllästyin sen laittamiseen ja kasvatin tasa pitemmän.

Hyvä pointti, että polkka on aika laaja käsite. jotkut mallit ovat hienompia kuin toiset, paljon (kaikki?) riippuu kantajasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat