kun rahasi olivat loppu, päädyitkö harrastamaan seksiä maksusta

Vierailija

Oletko koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen, että rahasi olivat aivan loppu. Etkä voinut esim. odottaa seuraavaan tilipäivään tai saanut rahaa mistään muualta. Päädyitkö harrastamaan seksiä tuntemattoman miehen kanssa rahasta.

Monet halveksuvat huo*aamista, mutta entä jos vain oli pakko? Itekin halveksun tätä, mutta onko kellään ollut sellaista tilannetta, että oli vain pakko?

Pitikö silloin sinun suostua seksin aikana kaikkeen mitä mies halusi tehdä koska hän maksaa?

Kommentit (15)

Vierailija

En päätynyt. Ja kyllä se on huoraamista jos maksun siitä ottaa. Kun rahat olivat loppu, niin elin mahdollisimman säästeliäästi ja tein entistä enemmän töitä, rehellistä työtä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En päätynyt. Ja kyllä se on huoraamista jos maksun siitä ottaa. Kun rahat olivat loppu, niin elin mahdollisimman säästeliäästi ja tein entistä enemmän töitä, rehellistä työtä.

No sehän on selvä, että se on huoraamista, niinkuin sanoin aluitus viestissä. Mutta nyt oli kyse siitä, että mitä jos ei voinut odottaa seuraavaan tilipäivään asti ja jos jollakin oli vain pakko tehdä niin. Siihen ei paljon sillä hetkellä auta tehdä enemmän töitä jos ei voi odottaa seuraavaan tilipäivään. Kaikilla ei ole edes mahdollista tehä enemmän töitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on selvä, että se on huoraamista, niinkuin sanoin aluitus viestissä. Mutta nyt oli kyse siitä, että mitä jos ei voinut odottaa seuraavaan tilipäivään asti ja jos jollakin oli vain pakko tehdä niin. Siihen ei paljon sillä hetkellä auta tehdä enemmän töitä jos ei voi odottaa seuraavaan tilipäivään. Kaikilla ei ole edes mahdollista tehä enemmän töitä.

No voi voi ja nyyh nyyh. Kyllä vanhempasi olisivat sinusta varmasti ylpeitä kun tietäisivät, että harkitset huoraamista, että saat tupakkasi maksettua. Ja sinulla on edes kortsuihin rahaa vai annatko mennä paljaalla ja maksat saamistasi tuloista sitten jälkiehkäisyt ja antibiootit?

Vierailija

Mulla vähän eri näkemys. Minusta irtosuhteet on huoraamista kaikki. Mitä sitten jos mies haluaa siitä antaa rahaa? Minulla pari kertaa ollut tämmöinen tilanne. Mutta olen vain "hoidellut" miestä ja saanut siitä hyvän korvauksen. Paskempi maku jäänyt suuhun yhden illan jutuista, empä niitä edes nykyään harrasta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi ja nyyh nyyh. Kyllä vanhempasi olisivat sinusta varmasti ylpeitä kun tietäisivät, että harkitset huoraamista, että saat tupakkasi maksettua. Ja sinulla on edes kortsuihin rahaa vai annatko mennä paljaalla ja maksat saamistasi tuloista sitten jälkiehkäisyt ja antibiootit?

Hmm.. en tiedä mitä ajat tällä nyt takaa? Ymmärtääkseni aiheen aloittajana en tuonut esille että minä? harkitsen huoraamista? Ja en polta tupakkia ja eihän tässä nyt ollut kyse millää tavalla siitä onko _minulla_ vara kortuisihin. En nyt oikeen ymmärtänyt että miksi vastasit tähän viestiketjuun, koska tuo sinun kommentointi ei vastaa viestiketjussa esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija

En ole koskaan jotunut tuollaiseen tilanteeseen, pyrin välttämään sitä viimeiseen saakka. Olen rippikouluisestä asti pitänyt tilillä puskurirahastoa josta saa hädän tullen rahaa. Kitsaasti olen sen takia elänyt, ja moni varmaan pitäisi elämääni surkeana köyhyydessä kituuttamisena, mutta minulle talouden vakaus on tärkeää.

Jos nyt kuitenkin nämä varotoimet eivät joku päivä riittäisikään, en silti usko että itseäni päätyisin myymään. Olemattomalla itsetunnolla varustettuna en vaan mitenkään pystyisi siihen, enkä kyllä ihan suoraan sanottuna uskoisi että kukaan haluaisi minusta mitään maksaa.

Jonna123

En ole joutunut. Joskus on tullut yllättävä rahanmeno, mutta ne on erittäin harvinaisia tilanteita, etten osaisi melkein kaikkea ennakoida tai korjata. Luottokortti löytyy ja aina voi joltain lainata tai jotain pientä myydä.

Vierailija

Haetko nyt väkisinkin hyväksyntää asialle jonka olet päättänyt jo toteuttaa? Siltä se kuulostaa. Minun moraalini ei olisi ikinä antanut periksi itseni myymiselle, joten näkisin mielummin vaikka nälkää, mutta kaikillahan ei samanlaista moraalikäsitystä ole. Sen vaan sanon, että harkitse tarkkaan ennen kuin ruumistasi myyt (voihan olla ettei psyyke kestäkään sitä).

Vierailija

Naapurin huo*ran kanssa juteltuani (oikeasti), ei hänen motiivinsa ainakaan olepelkkä raha, vaan se, että saa pukeutua kauniisiin vaatteisiin, saa miesten huomiota (hoitee 4-5 asiakasta per ilta hotellissa) ja saa nauttia seksistä. Kaiken lisäksi hän on edelleen naimisissa ja kolme pientä lasta. Mies tietää asiasta ja en voi millään käsittää, miten hyväksyy vaimonsa huo*raamisen. Myy itseään seksitreffien kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Haetko nyt väkisinkin hyväksyntää asialle jonka olet päättänyt jo toteuttaa? Siltä se kuulostaa. Minun moraalini ei olisi ikinä antanut periksi itseni myymiselle, joten näkisin mielummin vaikka nälkää, mutta kaikillahan ei samanlaista moraalikäsitystä ole. Sen vaan sanon, että harkitse tarkkaan ennen kuin ruumistasi myyt (voihan olla ettei psyyke kestäkään sitä).

Asioita voi kommentoida ottamatta kantaa puolesta tai vastaan. Hyväksynnän ja tiedon hakeminen ovat eri asioita.

En ole ap.

Vierailija

Miten rahat voivat yhtäkkiä loppua ?

Me erottiin ex-mieheni toiveesta hyvin nopeasti, mutta koska olen aikuinen ja peräti myös äiti, tajusin nyt pitää käyttää laskinta ja nopeasti.

Tulot ylös, menot. Katsoin laskupinosta kaikki laskut, jotka mies oli aina hoitanut, mutta työpöydällä oli iso kasa maksettuja laskuja.

Aloin niitä yksitellen miettimään miten niitä saan pienemmäksi.

Mm tarhamaksuihin en voinut vaikuttaa sillä kävin töissä, mutta ex maksoi toisen lapsen ja minä toisen.

En voinut vaikuttaa lainaan, yhtiövastikkeeseen, mutta pystyin vaikuttamaan puhelimeen, nettiin, sähköön.

Sitä sitten tehtiin vaikka mitä virityksiä, jotta sain mm sähkölaskun lähes nollaan ja olin irtisanomassa netin, kun ex sanoi hän maksaa sen, jotta lapset pääsee nettiin. Tehtiin erilainen sopimus pelkkään nettiin, muut lopetettiin ja itse sain todella edullisen liittymän, missä on hidas netti, puhelut kalliita. Mutta en soita käytännössä puhelimella koskaan, paitsi niihin nroihin, joihin on ilmainen soitto.

Kun oli vähän aikaa eletty ilman ex-miestä, meni yhden kuukauden aikana rikki pesukone, hiustenkuivaaja ja muistaakseen silitysrauta.

Ystäväni mies on sähköasentaja, asuvat tosin parin sadan km päässä. Laitoin viestiä kun tulevat seuraavalla kerralla Helsinkiin, voisiko mies katsoa näitä. Olemme siis hyviä ystäviä, niin hyviä että autamme aina toisiamme.

Tällä välin käytin naapurustossa asuvan pesukonetta, kun pahin rahapula oli ohi, ostin huutiksesta parilla kympillä pesukoneen ja kun sähkömies tuli kylään, hän huolsi kummatkin koneet. Toisen myin pois ja toinen toimii edelleenkin.

Silitysrautana käytin vanhaa ja todella pientä matkarautaa, olin todella kauan ilman kuivaajaa, mutta uuden käytetyn sain vaihtokaupoissa ja muistaakseen seuraavana jouluna sain joululahjaksi uuden silitysraudan.

Ainoa tilanne, jos joutuu yhtäkkiä työttömäksi, tai pitää maksaa joku iso taksilasku, mutta onneksi nyt on vähän tullut rahaa puskuriin.

Meille töihin tulee palkatonta, onneksi irtisanomisia ei tule, koska meiltä jää kourallinen eläkkeelle ja toinen määrä pääsee putkeen, mutta meille jotka jäävät tulee joulukuu palkatonta.

Tiesimme tämän jo elokuussa, joulu- ja heinäkuu ovat talossa hiljaisinta aikaa.

Laitoin fb.ssä viestiä nyt on kuukausi palkatonta jouluna tulossa, jos tiedän jonkun joka tarvii jouluapulaista, ilmoittele.

Ja heti sain, ihan heti paikan jouluapulaiseksi. Työt alkavat heti joulukuun alussa ja näillä näkymin töitä on 10 - 12 h per päivä, ihan mahdollisimman lähelle aattoa, joulun pyhät vapaata ja sitten vielä on ale. Liiketila on vuokrattu kuukaudeksi.

Pimeestihän toi palkka tulee, mutta tässä markkinatilanteessa ei hirveesti voi valita mitä tekee.

Ikävintä on tietty etten voi ottaa lapsia kuukauteen, mutta onneksi olemme ex.n kanssa hyvissä väleissä ja saan sitten enemmän tammikuussa ja marraskuussa, sekä olen joulun lasten kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat