kuka av mamma päässyt iltalehteen? järkky mikä purkaus

Vierailija

hui herrran jestas miten joku oikeesti kehtaa? Tollasia kohtasin aika monta kun olin itse ulkomailla maaahanmuuttajana. Se oli ihan kauheeta. Ja nää mustaihoiset joutuu oikeesti tollasten hyökkäysten kohteeksi aika usein. Eikä sitä ikinä voi varautua. Ne voi tulla ihan puskista :(

itse asuin toisessa pohjoismaassa ja vaikka olen aika tumma niin olen ihan alkuperäinen suomalainen. Huonon kielitaitoni vuoksi paljastuin aina maahanmuuttajaksi ja tein vain alempiluokkaisia töitä tai siis sain vain niitä. Jotenki ymmärrän tuota mamujen ahdistusta. Siinä tuli kaikenlaisia patoutumia kun tuntemattomat ihmiset alkoi tuosta vaan huutamaan ja syyttelemään ties mistä.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

En viitsinyt lukea kuin otsikon ja se riitti. Olen itsekin asunut vuosia ulkomailla ja paikassa, missä vaaleaihoiset olivat vähemmistönä, mutta koskaan minua ei siellä huonosti kohdeltu. Hävettää ihan hirveästi lukea ja kuulla tuollaisia juttuja...

Vierailija

Onko joku Vauva-lehden lukija/palstailija tämän päivän lehdessä? Minäkin voisin alkaa kertoa, mitä täällä palstalla puhutaan, jos siitä maksetaan jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Linkki mukaan tai kukaan ei tiedä mistä sä puhut

Juttua ja linkkiä tästä oli täällä jo eilen illalla, joten taidat olla yksi ainoista, joka ei tiedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä laiskiaiselle videota.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015102420553621_uu.shtml

Siis mikä sekopää sinä olet? Tämä nainen ei taida olla millään tavalla yhteydessä av-palstaan. Eikä tuossa puolella lauseella viitata siihen!!!! Sitten oletat, että kaikki tietää ilman linkkiä, mistä av-mamman rasismista puhut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt lukea kuin otsikon ja se riitti. Olen itsekin asunut vuosia ulkomailla ja paikassa, missä vaaleaihoiset olivat vähemmistönä, mutta koskaan minua ei siellä huonosti kohdeltu. Hävettää ihan hirveästi lukea ja kuulla tuollaisia juttuja...

Itse olen kyllä kokenut räikeää ja peittelemätöntä rasismia valkoisena Etelä-Afrikassa. Esimerkiksi koulussa, jopa opettajien taholta. En kyllä sano etteikö se olisi jollain tavalla ymmärrettävää, mutta ei se silti ole kivaa. Missä sinä asuit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttua ja linkkiä tästä oli täällä jo eilen illalla, joten taidat olla yksi ainoista, joka ei tiedä.

Niin. Eilen se oli ymmärrettävässä muodossa, eikä mitään sekoilua av-mammoista. Sehän tarkoittaa, että joku täällä palstaileva on nimellään lehdessä. Enkä ole tuo sama, joka jo kommentoi, ettei saa mitään selvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eilen se oli ymmärrettävässä muodossa, eikä mitään sekoilua av-mammoista. Sehän tarkoittaa, että joku täällä palstaileva on nimellään lehdessä. Enkä ole tuo sama, joka jo kommentoi, ettei saa mitään selvää.

Kyllä eilisessäkin ketjussa puhuttiin av-mammoista "kuka av mamma siell taas narisee" tyylillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?????????
!!!!!!!!!!!!!!!
Woooot??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten niin. Ja kyllä, voin ylpeänä ilmoittaa että en roikkunut aaveella lauantaita. En aamua enkä iltaa. Ja olitko sinä tuo videon nainen? Kirjoitustyylisi on yhtä töyjeä kun hän oli.

Vierailija

Miksi sotkea vauvalehteä otsikkoon? Ei kovin hyvää mainosta, että tämän lehden palstailija on hullu rasisti! Etsit vielä, kuka se on. Luen mielelläni Vauvaa, kun on omia muksuja kolme, mutta välillä suutun näihin AV-mammastereotypioihin!!!!! Olet itsekin täällä ja jos olet äiti, niin oletkohan itse tuo mamma?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä laiskiaiselle videota.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015102420553621_uu.shtml

Siis mikä sekopää sinä olet? Tämä nainen ei taida olla millään tavalla yhteydessä av-palstaan. Eikä tuossa puolella lauseella viitata siihen!!!! Sitten oletat, että kaikki tietää ilman linkkiä, mistä av-mamman rasismista puhut.

Sekopää? Millä perusteella? Olisi sitä voinut sen verran etsiä, että olisi katsonut vaikka iltalehden nettiversiosta ja selannut muutaman uutiset taaksepäin. Ja kuinka niin ei ole missään tekemisissä av-palstan kanssa, kun tänne kirjoittelee? :D Enkä ole aloittaja, vaan ihan vaan laitoin linkin tänne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat