Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö miehet helposti "vahvaa naista"?

Vierailija
24.10.2015 |

Mua on alkanut huolestuttaa. Olen luonteeltani sellainen aika jämpti ja otan helposti ohjat käsiini jos tuntuu siltä, että muista ei siihen ole tai jäävät jahkailemaan. Näin myös parisuhteessa. Lisäksi olen fiksu ja itsenäinen enkä varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään käytännön hommiin, selviän asioista yksinkin. Joskus tuntuu että miehet ottavat nokkiinsa tästä, olenkin yrittänyt välillä heittäytyä vähän avuttomaksi että saisivat tuntea olonsa sankareiksi seurassani :D Se vaan ei oikein tule luonnostaan.

Nyt pelottaa että nykyinen etsii itselleen jonkun itsetuntoaan nostattavan bimbon, jolle saa vaihdella lamppuja ja paistatella jonkun häntä tyhmemmän ihailussa. Onkohan huoli aiheellinen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä kaikki naiset on bimboja, jotka ei osaa tehdä miesten hommia? No voihan se ollakin, että mies haluaa naisellisen, kauniin, avuttoman naisen, joka tarvitsee häntä moniin asioihin.

Mitkä ovat miesten hommia?

No, jos et perinteisiä miestenhommia tiedä, niin voi voi. Ilmankos ollaan bi-seksuaaleja sun muita, kun naisella ja miehelle ei mitään eroa enää!

Kyllä minä historian tunnen, mutta täsmennäpä sinä nyt sitä, mitä ne nykypäivän miesten hommat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla