Uusi mies eron jälkeen - koska esitellä lapsille
Olen eronnut n. puoli vuotta sitten todella pitkästä avoliitossa. Mies oli löytänyt uuden = petti. On tämän kanssa yhdessä edelleen. Lapset tietävät tämän.
Minun ei ollut tarkoitus lähteä ketään etsimään vaan olin vain helpottunut, kun pitkään huonona jatkunut liitto päättyi. Ei tosin kauniilla tavalla. En ole silti katkera enkä vihaa exää. Olemme hyvissä väleissä. Olisin voinut olla itsekseen mutta kohtalo toi jo pari kk erosta elämääni miehen, jonka koen henkisesti ja toki fyysisesti todella läheiseksi. Olemme tutustuneet toisiimme ja puhuneet paljon ihan kaikesta. Suin päin ja laput silmillä en ole liikkeellä. Ehkä enemminkin liian varovainen.
Mietin nyt että koska voin kertoa uudesta miehestä lapsilleni, ovat alakouluikäisiä?. En olisi esittelemässä vielä aikaan mutta lapset ovat jo aivan jännällä äänenpainoilla kyselleet kuka on xxx, joka soittaa. Lapset ovat uutta miestä tärkeämmät mutta en haluaisi riistää tätä mahdollisuutta onneen itseltäni. Pitäisi vaan toimia oikein lasten kannalta.
Ikävä tuottaa pettymys numeroille 19 ja 20.
Joila ei ole edes lukutaitoa. Eikös siellä ekassa viestissä lukenut että mies petti, en minä. Mies oli myös se jota ei kiinnostanut perhe-elämä.
En tainnut myöskään kirjoittaa, että uusi mies on lapsia tärkeämpi.
Onneksi mies jonka löysin on kaikkea muuta kuin teillä on kuvitelma. Odotan vielä hyvän ajan ennen miesten ja lasten toisilleen esittelyä, mutta en 10 vuotta. Eronneillakin on oikeus uuteen elämään. Eiköhän uusi luotettava ihminen voi tuoda myös hyvää lasten elämään. Varsinkin kun se lasten biologinen isä ei ole aivankuinen isän mallilla.
Mies on sanonut, että jaksaa odottaa eli ei ole kiire. Mielestäni myös sanoin ensimmäisessä viestissä että en ole kiirehtimässä mutta ilmeisesti eronneen pitäisi olla yksin loppuelämänsä vanhaa suhdetta muistellen.
Miehiä olisi löytynyt satunnaiseen seksiin muttei kiinnostanut. Enkä ollut uutta hakemassa, olisin mainiosti voinut elää yksin. Itsetunto on sen verran hyvä etten kaipaa ketään vain ettei tarvitse olla yksin. Elämä vaan yllätti positiivisesti.
Onnea myös teidän kateellisten ja katkerien elämään.