Olen toivottoman rakastunut työkaveriin vaikka minulla on mies
Ihan hirveä tilanne. Olen aivan rakastunut työkaveriini ja kotona odottaa mies. Olemme molemmat samalla osastolla töissä ja vielä työparina, joten esim. yövuorot ovat usein yhteiset. Molemmat olemme silmäilleet toisiamme ja jakaneet paljon asioita omista elämistämme. Nyt viime tyhy-päivän jatkoilla halailimme paljon baarissa ja vieläkin kihelmöi. Kertokaa mitä teen! Meneehän tämä ohi?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on niin väärin sitä nykyistä kohtaan... Turn around and walk away whore.
Ai nyt olen huora, kun olen vain halannut ja ajatellut kyseistä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on niin väärin sitä nykyistä kohtaan... Turn around and walk away whore.
Tuo huorittelu on niin perseestä.
Enemmä perseestä on touhuta selän takana. Mä varmaan ampuisin molemmat pettäjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nainen on joko huora tai lehmä. Välimuotoja ei ole. Muiden naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmä perseestä on touhuta selän takana. Mä varmaan ampuisin molemmat pettäjät.
Ketäänhän ei ole vielä petetty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nainen on joko huora tai lehmä. Välimuotoja ei ole. Muiden naisten mielestä.
No niinhän te olette... Aina puolustelemassa omia sadistisia tunnekuohuja ja pettämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän te olette... Aina puolustelemassa omia sadistisia tunnekuohuja ja pettämisiä.
Kasva vähän ikää, kyllä sinullekin tulee niitä ihastumisen tunteita parisuhteen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva vähän ikää, kyllä sinullekin tulee niitä ihastumisen tunteita parisuhteen aikana.
Ei tule, koska se on väärin, enkä tule olemaan tekemisissä vieraiden ja pahan hajuisten spermaviemäreiden kanssa, joten sellaista tilannetta ei voi mitenkään päästä syntymään. Pysykää erossa varatuista ihmisistä ja jos haluatte toisen niin jättäkää nyt edes ensin se nykyinen...
Aika typerää huoritella. Olen itse ollut aikanani hirmusen tuomitseva pettäjiä ja ihastujiakin kohtaan. Kyllä mieli muuttuu kun se omalle kohdalle sattuu. Ja en todellakaan olisi uskonut, oikeasti. Ikinä.
Eli järkeä kommentoijille myös. Elämä ei aina mene ihan niin kuin on kuvitellut.
Valitettavaa on, että ihastuu, jos kaikki on hyvin. Mutta se tosirakkaus voi tulla silti vasta myöhemmällä iällä. Kamalaa.
Tööt.
Itsellä oli samantyyppinen tilanne, ja pääsin vähitellen eroon ihastumisen tunteesta, vaikka se oli tosi voimakas. Ja opin olemaan taas onnellinen miehen kanssa. Mies vaan ei toiminut samoin, vaan aloitti 7v myöhemmin suhteen työkaverinsa kanssa - ja nyt olemme eronneet. Että en tiedä kannattiko.
Mulla nää taas menee varmimmin ohi sillä että tutustun siihen ihmiseen johon tunnen vetoa ja vähän ehkä halaankin ja huomaan että sehän on ihan urpo ja etten tosielämässä kestäis sitä kahta viikkoa kauempaa. Oma mies on paras mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule, koska se on väärin, enkä tule olemaan tekemisissä vieraiden ja pahan hajuisten spermaviemäreiden kanssa, joten sellaista tilannetta ei voi mitenkään päästä syntymään. Pysykää erossa varatuista ihmisistä ja jos haluatte toisen niin jättäkää nyt edes ensin se nykyinen...
En ole ikinä kuullut niin rumaa sanaa kuin spermaviemäri ja vieläpä naisen suusta. Sulla on varmaan tosi hyvä seksielämä :D vitsi vitsi.
Niin se saatana kuule lirkuttelee ja yrittää sut vietellä. Mutta sen tavaramerkki on petos. Lopputulos on itku ja hammasten kiristys. Aivan kuin Eedenin puutarhassa käärme kuiskasi Eevalle: onko Jumala todella sanonut...
Sinä olet nyt siinä tienhaarassa.
Huorintekijät joutuvat kadotukseen avionrikkojien, muiden haureellisten, valehtelijoiden ym. kanssa.
Jumalan tuomio on ankara. Ainoastaan usko Jeesukseen voi pelastaa ihmisen. Käänny synnin tieltä.
Ja sieltä ilmestyi sitten uskikset :D
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä ilmestyi sitten uskikset :D
1. Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2. saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
3. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4. ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin. --2Tim.4
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti tuli M46:lta. Olen siis ihan heikoilla jäillä: puolison kanssa viileää, työkaverin kanssa flirttiä ja arkisista asioista puhumista. Tosiaan varmaan kannattaisi yrittää oman puolison kanssa. Niin kovasti viehättää toisen ihastuminen ja kiinnostus, tietysti se kaikki kihelmöinti, mikä siitä seuraa. Arki voi tosiaan olla ihan toista. Erikoisia fiiliksiä. Tuntuu kuitenkin kun olisin ihan rakastunut.
Terv. Tööt
Ensinnäkin tosi lapsellista käyttää sanaa RAKASTUNUT tuollaisesta.
Toisekseen, lapsellista touhua tuo on muutenkin. Et ole selvästikään erityisen fiksu, koska omassa parisuhteessasi ei ole muuta ongelmaa kuin tylsyys. Noh kuulkaa ap ja sinä Tööt (vai oliko tuo toinen nimimerkkisi?). Tylsyys tulee ennemmin tai myöhemmin vastaan jokaisessa parisuhteessa. Jos sen vuoksi vaihtaa puolisoa siihen joka sillä hetkellä kihelmöi kun antaa tilanteen ajautua siihen, niin voi varautua että seuraavakin suhde loppuu kihelmöinnin loputtua. Ja tämä uusi voi pettää ja jättää aikaisemminkin. Voi olla, että jää roikkumaan exässään, voi olla muuten kauhea tyranni kotona.
Joten kovin on lyhytnäköistä ja naiivia edes miettiä ja antaa tilanteen luisua tuolle asteelle kuin ap:lla, jos oman puolison suurin vika on oma kyllästyminen.
Ok. On lyhytnäköistä ja lapsellista. En pidä itseäni minään törppönä ja tyhmänä kuitenkaan. Myönnän olevani kyllästynyt: 15 avioliitossa, 3 lasta ja intohimo hävinnyt vuosia sitten. Ei tämä suhde pelkällä himolla hoidu, ei tietenkään. Puoliso kiukkuinen ja reklamoi kaikesta, haukkuu lapset, yrittää, mutta on aina tuskainen. Yritän myös, olen ymmärtäväinen ja ahkera, mutta onni ja ilo puuttuu kaikesta.
Ihastuminen ei tietenkään ole ratkaisu. Hankalaa.
Taas joku akka mittamassa mesten eroja varallisuudessa.
Olen toivottoman rakastunut Brokeen ja Donnaan vaikka entinen anoppini sanoikin että nämä kyseiset muijat ovat niin kaukana Suomesta ettet sinä kuitenkaan jaksaisi polkea sinne asti.