Munasarjasyöpää sairastaneet

Vierailija

Missä vaiheessa se todettiin ja mitä oireita teillä oli?
Itse mietin että liittyykö tämä järjetön mielialan vaihtelu siihen? Onko muilla ollut vastaavaa?
Tuntuu että olen ihan räjähdysherkkä ja pienetkin asiat tuntuu hetkittäin liian suurilta ja raskailta. Lapset ja mies saavat kuraa niskaansa, kun mutsi vaan skitsoo..
Ja nämä mielialan vaihtelut alkoivat jo ennen syövän toteamista, joten ei johdu ainakaan nyt yksistään siitä järkytyksestä.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei itselleni, mut äiti sairastui alle eläkeikäisenä. Aivan armoton väsymys jäi päällimmäisenä mieleen oireista. Mielialasta en osaa sanoa, on aina ollut sellainen hermoheikko ruikuttaja ja skitsooja...

Vierailija

Sori kun tää on vähän ohis, mut jos nyt jotain auttaa! Mulla oli kohdunkaulansyöpä ja olin isossa leikkauksessa. Sen jälkeen hormonitoiminta oli aika ihmeellistä, mielialanvaihtelut ja tissien turvottelut erilaisia ja epärytmissä. Lääkärit sano että hormonitoiminta järjestelee itseään uudestaan. Varmasti sun hormonitoimintaan vaikuttaa munasarjasyöpä ja/tai hoito sekä psyykkinen kuormitus. Paljon voimia ja toivottavasti paranet! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat