G: Onko sinulla hyvät välit anoppiisi?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

On erittäin hyvät ollut aina. Yhdessä miehen kanssa oltu yli 10v.

Anoppini on fiksu, empaattinen ja todella hyvä keskustelija. Voin puhua hänen kanssaan lähes kaikesta. Hän tukee aina tarvittaessa, on pienissä kiistatilanteissa yleensä aina minua puolustamassa :) Hemmottelee juhlapäivinä ja jouluna minua ylellisillä lahjoilla.

Parempaa anoppia en voisi saada.

Vierailija

On. Kun olimme seurustelleet mieheni kanssa n. vuoden anoppini sanoi minulle että hän ei tee samaa virhettä kuin hänen anoppinsa. Hän ei tunge minun ja mieheni väliin. Halasin ja sanoin että taidamme olla läheisimmät naiset miehelle, mutta sinä olet se hitusen läheisempi. Anopin silmäkulma kostui.

Aika herkkää liirumlaarumia minulta mutta näin se on. Ihana nainen. Ilman häntä ja hänen kasvatustaan minulla ei olisi noin ihanaa miestä.

Vierailija

On hyvät välit. Tullaan toimeen mainiosti, koska anoppi (kuten itsekin) on kiltti ihminen. Vähän liikaa tosin miehensä tossun alla. Ei nähdä kovin usein, koska miestäni ei huvita. 

Vierailija

Alusta alkaen anoppi piikitteli, minkä ehti kun muita ei ollut läsnä. Vuosia sitä jaksoin, kunnes en enää jaksanut. Ei ole välit kunnossa anoppiin, eikä ikinä tule olemaan. Jos voisi, vaihtaisin nykyisen anopin exien äiteihin, niin että pitäisin nykyisen miehen.

Vierailija

Kohtuulliset. Anoppi kuuluu erääseen  uskonlahkoon ja sen vuoksi tietyissä asioissa on mielestäni hiukan erikoinen ajatusmaailmassaan. Ja joskus esim. lapsille on puhunut hiukan kiihkomielisesti uskon asioita. Tästä en itse pidä lainkaan,

Muuten on ihan ok, mutta mitenkään läheisiä emme ole. Toki välimatkaa kodeillammekin on yli 200 km.

Vierailija

Toimeen tullaan. Lastenhoidossa on kädetön. En ymmärrä miten on kasvattanut lapsensa niin että ovat ylipäätään pysyneet hengissä. Muuten ok.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat