Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla hyvät välit anoppiisi?

Vierailija
23.10.2015 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hän on läheisin ystäväni.

Vierailija
2/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat kuin koskaan ennen. Anopin kuoleman jälkeen. 💋❤💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 125 km.

Vierailija
4/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielestäni on ihan hyvät välit. Ei tosin mitkään superläheiset, mutta eivät huonotkaan. Eli siis aika neutraalit.

Vierailija
5/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvät ollut aina. Yhdessä miehen kanssa oltu yli 10v.

Anoppini on fiksu, empaattinen ja todella hyvä keskustelija. Voin puhua hänen kanssaan lähes kaikesta. Hän tukee aina tarvittaessa, on pienissä kiistatilanteissa yleensä aina minua puolustamassa :) Hemmottelee juhlapäivinä ja jouluna minua ylellisillä lahjoilla.

Parempaa anoppia en voisi saada.

Vierailija
6/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Asuu kaukana joten harvoin tulee nähtyä. Silloin tällöin soitellaan. 

Vierailija
7/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok välit. Aika erilaisia ihmisiä ollaan, mutta toimeen tullaan.

Vierailija
8/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kun olimme seurustelleet mieheni kanssa n. vuoden anoppini sanoi minulle että hän ei tee samaa virhettä kuin hänen anoppinsa. Hän ei tunge minun ja mieheni väliin. Halasin ja sanoin että taidamme olla läheisimmät naiset miehelle, mutta sinä olet se hitusen läheisempi. Anopin silmäkulma kostui.

Aika herkkää liirumlaarumia minulta mutta näin se on. Ihana nainen. Ilman häntä ja hänen kasvatustaan minulla ei olisi noin ihanaa miestä.

Vierailija
9/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
10/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvät välit. Tullaan toimeen mainiosti, koska anoppi (kuten itsekin) on kiltti ihminen. Vähän liikaa tosin miehensä tossun alla. Ei nähdä kovin usein, koska miestäni ei huvita. 

Vierailija
11/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oikein hyvät välit,noin 800km.

Vierailija
12/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta alkaen anoppi piikitteli, minkä ehti kun muita ei ollut läsnä. Vuosia sitä jaksoin, kunnes en enää jaksanut. Ei ole välit kunnossa anoppiin, eikä ikinä tule olemaan. Jos voisi, vaihtaisin nykyisen anopin exien äiteihin, niin että pitäisin nykyisen miehen.

Vierailija
13/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuulliset. Anoppi kuuluu erääseen  uskonlahkoon ja sen vuoksi tietyissä asioissa on mielestäni hiukan erikoinen ajatusmaailmassaan. Ja joskus esim. lapsille on puhunut hiukan kiihkomielisesti uskon asioita. Tästä en itse pidä lainkaan,

Muuten on ihan ok, mutta mitenkään läheisiä emme ole. Toki välimatkaa kodeillammekin on yli 200 km.

Vierailija
14/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 8, ihana kirjoitus. Toivon, että poikani löytää tulevaisuudessa yhtä ihanan puolison kuin sinä.

Vierailija
15/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeen tullaan. Lastenhoidossa on kädetön. En ymmärrä miten on kasvattanut lapsensa niin että ovat ylipäätään pysyneet hengissä. Muuten ok.

Vierailija
16/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, välimatkaa 3km ja on ihminen jota inhoan ehkä eniten maailmassa, ei ainakaan äkkiä tuu ketään ärsyttävämpää ihmistä mieleen.

Vierailija
17/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Anoppi on minulle enemmänkin äiti kuin ystävä. Lähekkäinkin asutaan, ollaan silläkin tavalla yhtä perhettä. Tärkeä ihminen monella tapaa.

Vierailija
18/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Appivanhemmat tuntuvat varavanhemmilta, aivan mahtavia ihmisiä.

Vierailija
19/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aluksi oli mutta pikkuhiljaa ovat kulissit kaatuneet. Anoppi on pari kertaa niin vittumaisesti puuttunut meidän perheen asioihin, että en jaksa olla enää tekemisissä. Nähdään todella harvoin. Mies on saanut myös vihdoin äidistään tarpeekseen.

Vierailija
20/29 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Akka pitää aina tyttäriensä puolta vaikka tekisivät mitä. Soittelee minulle ja haukkuu sekä ovat tyttöjen kanssa päättäneet että minä olen kääntänyt veljensä heitä vastaan.
Meille on nyt tulossa vauva mutta saattaa olla ettei koko porukalle edes kerrota. Kyllä, hyvinkin mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi