Yksin kotona viinilasi kädessä

Vierailija

Olenkohan säälittävä vai boheemi, elämästä nauttiva nuori nainen. Ostin viinipullon ja juon nyt yksin keittiössä, mies on poikien kanssa mökillä. Onpa tylsää täällä, plööh :D

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Täällä 28-v eka siideri kädessä ja hyvää ruokaa lautasella. Mies poissa seuraavat 3 yötä. Nautin tästä illasta. Kynttilät palavat, telkkarista tulee hömppää, palsta viihdyttää. Mukavaa.

Vierailija

Mitä säälittävää tuossa olisi? Viinin nautiskelu yksin on ehkä paras tapa nautiskella viiniä (itse tosin valitsen kuohuviinin, mutta viini mikä viini).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et ole säälittävä, paitsi jos on punkkua

Punkku on lempparini. Miksi siis olen säälittävä? :D

T. Keski-ikäinen

tonttuli
Seuraa 
Liittynyt22.10.2015

Nythän sulla on tosiaan tilaisuus opetella nauttimaan siitä yksinolosta... vähän rentouttavaa ja inspiroivaa viiniä kyytipoikana, nam! (No jaa, yksi pullo riittäis mulle ehkä justiin ja justiin.) 

Vierailija

Punkussa ei ole mitään säälittävää, eikä siinä että joskus vinkkua siemailee. Säälittävää olisi jättää elämässään mahdollisuus rentoutua, jos siltä tuntuu. Tai tuomita toinen sellaisesta, joka ei vahingoita henkilöä itseään, eikä toista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen yksin, mutta mua se vaan harmittaa. Varmaan siksi, kun olen aina...

Miksi olet aina yksin?

T. Keski-ikäinen

Vierailija

Liityn arvoisaan joukkoonne. Keski-ikäinen sinkkunainen nauttii viikonlopun alkamisesta täysillä, valkoviinilasi käden ulottuvilla ja av- palsta edessä, parvekkeella istuen, viltti harteilla, kynttilät palaen. Hauskaa iltaa kaikille meille yksin iltaa viettäville!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat