Yksin kotona viinilasi kädessä
Olenkohan säälittävä vai boheemi, elämästä nauttiva nuori nainen. Ostin viinipullon ja juon nyt yksin keittiössä, mies on poikien kanssa mökillä. Onpa tylsää täällä, plööh :D
Kommentit (25)
Et ole säälittävä, paitsi jos on punkkua
Täällä 28-v eka siideri kädessä ja hyvää ruokaa lautasella. Mies poissa seuraavat 3 yötä. Nautin tästä illasta. Kynttilät palavat, telkkarista tulee hömppää, palsta viihdyttää. Mukavaa.
Mitä säälittävää tuossa olisi? Viinin nautiskelu yksin on ehkä paras tapa nautiskella viiniä (itse tosin valitsen kuohuviinin, mutta viini mikä viini).
Kenellä on tylsää yksin? Lähinnä kai tylsillä ihmisillä.
Minäkin samassa "jamassa". Mies lähti kaverinsa luo. Ihanaa olla välillä yksin ja katsoa nyyhkyleffoja! :)
Mutta eikö olekin ihanan rentouttavaa! Ajattelitko vähän pyörähdellä musiikin tahdissa, kuten nuorempana? vinks.
Älä tänään ainakaan avaudu anopille tai exälle.
Vierailija kirjoitti:
Et ole säälittävä, paitsi jos on punkkua
Punkku on lempparini. Miksi siis olen säälittävä? :D
T. Keski-ikäinen
Mäkin olen yksin, mutta mua se vaan harmittaa. Varmaan siksi, kun olen aina...
Nythän sulla on tosiaan tilaisuus opetella nauttimaan siitä yksinolosta... vähän rentouttavaa ja inspiroivaa viiniä kyytipoikana, nam! (No jaa, yksi pullo riittäis mulle ehkä justiin ja justiin.)
Punkussa ei ole mitään säälittävää, eikä siinä että joskus vinkkua siemailee. Säälittävää olisi jättää elämässään mahdollisuus rentoutua, jos siltä tuntuu. Tai tuomita toinen sellaisesta, joka ei vahingoita henkilöä itseään, eikä toista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen yksin, mutta mua se vaan harmittaa. Varmaan siksi, kun olen aina...
Miksi olet aina yksin?
T. Keski-ikäinen
Liityn arvoisaan joukkoonne. Keski-ikäinen sinkkunainen nauttii viikonlopun alkamisesta täysillä, valkoviinilasi käden ulottuvilla ja av- palsta edessä, parvekkeella istuen, viltti harteilla, kynttilät palaen. Hauskaa iltaa kaikille meille yksin iltaa viettäville!
Mitä viiniä :-)
Samaa teen minäkin. Quinta da setencostas.
Vierailija kirjoitti:
Liityn arvoisaan joukkoonne. Keski-ikäinen sinkkunainen nauttii viikonlopun alkamisesta täysillä, valkoviinilasi käden ulottuvilla ja av- palsta edessä, parvekkeella istuen, viltti harteilla, kynttilät palaen. Hauskaa iltaa kaikille meille yksin iltaa viettäville!
Oi, kuulostaa ihanalta. Täytyykin sytytellä vähän kynttilöitä. :) Kippis!
T. Keski-ikäinen
Muuten tulisin nusaseen, mutta känniläistä en taho.
Pahus, kun on muuta tekemistä. Ihana lukea teidän iltatunnelmia, kera viinin ja kynttilän loisteen. Nauttikaa siemauksin miunkin puolesta.
Täällä toinen. Paitsi että olen keski-ikäinen. Ja nautin hiljaisuudesta. :)